Tohle opravdu bezvadně funguje, sice to bylo trochu laborování, ale po odjištění motorků šly pístky zatlačit rukou!MiraK píše:Na německém webu jsem našel následující návod na zatlačení zadních brzdových válečků s el. ruční brzdou pro vozidla s automat. převodovkou bez diagnostiky. Pro manuály to je snad stejné.
Nastavte parkovací brzdu do servisního režimuy- manuální metoda:
Přepněte převodovku do neutrální polohy nebo do parkovací polohy.
Zapalování zapnuto a motor vypnut.
Několikrát sešlápněte brzdový pedál, dokud nebude v posilovači brzd podtlak.
Stiskněte pedál brzdy a spínač parkovací brzdy, dokud nezačne blikat oranžová kontrolka parkovací brzdy. Př sešlápnutém brzdovým pedálem uvolněte spínač parkovací brzdy na cca 5 sekund a znovu stiskněte.
Uvolněte brzdový pedál. Oranžová kontrolka parkovací brzdy zhasne na okamžik, poté jsou zadní třmeny zataženy.
Resetujte parkovací brzdu z provozního režimu.
Manuální metoda
Přepněte převodovku do neutrální polohy nebo do parkovací polohy.
Zapalování zapnuto a motor vypnut.
Stiskněte parkovací brzdu a spínač parkovací brzdy, dokud oranžová kontrolka parkovací brzdy nezhasne a zadní brzdové třmeny nebudou vysunuty.
Uvolněte brzdový pedál.
"Posunutí zpět" pístů zničí motory (asi má na mysli ruční zatlačení pístků při současném otáčení, jak tomu bylo u starších Oplů).
Zdroj: https://www.astra-k-forum.de/index.php/ ... /?pageNo=1
Takže díky za návod!!