Auto se mi za jízdy po rozsvícení žluté kontrolky přeplo do nouzového režimu-výkon poklesl na cca 60%. Diagnostikoval jsem pomocí OBD konektoru. Vyhodilo mi to chybu:
P0211-pohonna jednotka, injector circuit-cylinder 11
U3215-síť.
Pokusil jsem se chybu smazat. Objevila se ihned znovu. Druhý den auto mělo normální výkon. Po pár kilometrech se rozsvítila žlutá kontrolka a opět poklesl výkon. Závady diagnostikovány stejné. Poradí mi někdo, co dál? Na co se zaměřit?
Astra G-Z16SE, nouzový režim
Moderátor: Moderátoři
- Reklama
Re: Astra G-Z16SE, nouzový režim
Promerit obvod prvniho vstrikovace. Mel by na konektoru byt minimalne 10V. Pokud ne, proverit kabelaz. Pokud bude OK, tak pak uz je to ECU.
Bohuzel ECU pro Z16SE jsou dost poruchove a dosti casto se v nich utrepe vnitrni propoj. Pak je to spis o oprave nebo vymene ECU.
OnMi
Bohuzel ECU pro Z16SE jsou dost poruchove a dosti casto se v nich utrepe vnitrni propoj. Pak je to spis o oprave nebo vymene ECU.
OnMi
Škoda Enyaq Sportline iV 80 MY2023
Škoda Superb III Combi 2.0TDI MY2017
ex Astra K Innovation 1.4T MY2016.5
ex Vectra C Caravan COSMO Z19DTH MY2008
ex Astra G 1.6 16V MY2000
ex Vectra A 1.7TD MY1994
Škoda Superb III Combi 2.0TDI MY2017
ex Astra K Innovation 1.4T MY2016.5
ex Vectra C Caravan COSMO Z19DTH MY2008
ex Astra G 1.6 16V MY2000
ex Vectra A 1.7TD MY1994
Re: Astra G-Z16SE, nouzový režim
Děkuji. Mrknu na to. Jen se ještě zeptám. První vstřikovač je z pohledu sedícího řidiče vpravo, nebo vlevo?
Re: Astra G-Z16SE, nouzový režim
Pořadí válců a tedy i vstřikovačů se počítá od strany rozvodů motoru.
W124 E320 R6 Coupé 1994
Re: Astra G-Z16SE, nouzový režim
Tak závada vyřešena. Provedena oprava ECU. Cena 4000kč. Auto jede lépe než před projevením závady. Tzn. že ta jednotka už byla lehce chycená, když jsem auto koupil. Bomba