Astra H Pedal Position
Moderátor: Moderátoři
Astra H Pedal Position
Ahoj, dotáhl jsem si z Německa astru H, astra jede v nouzovém režimu. Po načtení diagnostikou vyskakují tyto hlášky (viz obrázek)
Nesetkal se s tím někdo?
https://ctrlv.cz/shots/2020/07/24/qXZD.png
Nesetkal se s tím někdo?
https://ctrlv.cz/shots/2020/07/24/qXZD.png
- Reklama
Re: Astra H Pedal Position
Zkus napsat typ motoru, automat/manuál...
Re: Astra H Pedal Position
Je to Astra H 1.6 77kw Z16XEP automat
Re: Astra H Pedal Position
To uz tu nekolikrat bylo.
1. Rozdelat UEC a zkontrolovat konektory uvnitr UEC na korozi
2. Zkontrolovat konektoru ECU.
3. Pokud je 1/2 neuspesne, je to chyba uvnitr ECU
OnMi
1. Rozdelat UEC a zkontrolovat konektory uvnitr UEC na korozi
2. Zkontrolovat konektoru ECU.
3. Pokud je 1/2 neuspesne, je to chyba uvnitr ECU
OnMi
Škoda Enyaq Sportline iV 80 MY2023
Škoda Superb III Combi 2.0TDI MY2017
ex Astra K Innovation 1.4T MY2016.5
ex Vectra C Caravan COSMO Z19DTH MY2008
ex Astra G 1.6 16V MY2000
ex Vectra A 1.7TD MY1994
Škoda Superb III Combi 2.0TDI MY2017
ex Astra K Innovation 1.4T MY2016.5
ex Vectra C Caravan COSMO Z19DTH MY2008
ex Astra G 1.6 16V MY2000
ex Vectra A 1.7TD MY1994
Re: Astra H Pedal Position
A co špatný pedál? A co ta chyba o 5v Reference circuit?
P0120 - Vysoká/nízká vstupní hodnota (Hodnota referenční hodnoty 5V se musí pohybovat v rozmezí 4.8 - 5.2V)
Řídící jednotka rozeznala všeobecnou chybu nedůvěryhodnosti polohy snímače škrtící klapky a došlo k jejímu zablokování.
P1120 - Signál 1 a 2 snímače polohy pedálu akcelerátoru (nesprávný poměr). ŘJ poznala chybu přijatelnosti postavení pedálu.
Přibližné hodnoty postavení pedálu volnoběh 1° 0.96V - 2° 0.47V a plně sešlápnutý pedál 1° 3.8V - 2° 1.9V
P1550 - Snížení výkonu
P1620 - Nesprávná funkce 1 referenčního obvodu v ECU (spínací napětí v ECU se musí pohybovat v rozmezí 4 -4.5V)
Spínané komponenty 1 referenčního obvodu (plynový pedál, tlak klimatizace, šrtící klapka a senzor absolutního tlaku).
Motor Z16XEP pravděpodobně nemá klasickou automatickou převodovku, ale mechanickou F17 robotizovanou (Easytronic).
P0120 - Vysoká/nízká vstupní hodnota (Hodnota referenční hodnoty 5V se musí pohybovat v rozmezí 4.8 - 5.2V)
Řídící jednotka rozeznala všeobecnou chybu nedůvěryhodnosti polohy snímače škrtící klapky a došlo k jejímu zablokování.
P1120 - Signál 1 a 2 snímače polohy pedálu akcelerátoru (nesprávný poměr). ŘJ poznala chybu přijatelnosti postavení pedálu.
Přibližné hodnoty postavení pedálu volnoběh 1° 0.96V - 2° 0.47V a plně sešlápnutý pedál 1° 3.8V - 2° 1.9V
P1550 - Snížení výkonu
P1620 - Nesprávná funkce 1 referenčního obvodu v ECU (spínací napětí v ECU se musí pohybovat v rozmezí 4 -4.5V)
Spínané komponenty 1 referenčního obvodu (plynový pedál, tlak klimatizace, šrtící klapka a senzor absolutního tlaku).
Motor Z16XEP pravděpodobně nemá klasickou automatickou převodovku, ale mechanickou F17 robotizovanou (Easytronic).
Re: Astra H Pedal Position
Ano je to easytronic. Co to tedy znamená pro mě? Vadná ecu?
Re: Astra H Pedal Position
Začni tím jednodušším, nejdříve zkus vysušit UEC, pak změř Op-com hodnoty plynového pedálu (hned zkraje u položky motor)
Přibližné hodnoty (rozdíl v desetinných a setinných číslech)
postavení pedálu volnoběh - a sešlápnutý pedál 1° 0.96V - 3.8V a 2° 0.47V - 1.9V
Dále můžeš proměřit 5V referenční hodnoty musí být v rozmezi 4,8 - 5,2V . Měřit mezi uvedeným Pinem a kostrou (-pólem)
Škrtící klapka Pin F + kostra černo-bílý vodič
Plynový pedál Pin 1 + kostra černo-žlutý vodič
Senzor absolutní tlak v sacím potrubí Pin 3 + kostra černo-bílý vodič
Tlakové čidlo klimatizace Pin 2 + kostra černo-bílý vodič
Může být někde přerušený (zaoxidovaný) obvod nebo prodřený vodič (zkrat).
V případě závady řídící jednotky jsou dobré recenze zde
https://ecude.cz/?gclid=CNjGoa-rn9MCFQo4GwodZPQL8w
Přibližné hodnoty (rozdíl v desetinných a setinných číslech)
postavení pedálu volnoběh - a sešlápnutý pedál 1° 0.96V - 3.8V a 2° 0.47V - 1.9V
Dále můžeš proměřit 5V referenční hodnoty musí být v rozmezi 4,8 - 5,2V . Měřit mezi uvedeným Pinem a kostrou (-pólem)
Škrtící klapka Pin F + kostra černo-bílý vodič
Plynový pedál Pin 1 + kostra černo-žlutý vodič
Senzor absolutní tlak v sacím potrubí Pin 3 + kostra černo-bílý vodič
Tlakové čidlo klimatizace Pin 2 + kostra černo-bílý vodič
Může být někde přerušený (zaoxidovaný) obvod nebo prodřený vodič (zkrat).
V případě závady řídící jednotky jsou dobré recenze zde
https://ecude.cz/?gclid=CNjGoa-rn9MCFQo4GwodZPQL8w
Re: Astra H Pedal Position
U nás ve městě jeden člověk upravuje ecu tak to sám kdyžtak tam, klimatizace mi nefunguje, takže i to je možná příčina? Budu to v úterý dávat elektrikáři který vše proměří
Re: Astra H Pedal Position
Zdravím,
chci se zeptat jak jste nakonec vyřešil problém? Řeším teď úplně stejnou věci na Zafiře. Diagnostika hlásí poruchu sensoru plynového pedálu, ale to vylučuji, protože jsem ho už vyměnil a problém přetrvává.
chci se zeptat jak jste nakonec vyřešil problém? Řeším teď úplně stejnou věci na Zafiře. Diagnostika hlásí poruchu sensoru plynového pedálu, ale to vylučuji, protože jsem ho už vyměnil a problém přetrvává.