Zdravím. Až mi Kadett (1.6i, 55 Kw) doslouží, chci si koupit Corsu "B", kupé, Benzín. Rok pokud možno 2000. Poraďte prosím, jaký vybrat motor (obsah). Láká mě 1.0i 12V, slibuji si od něj malou spotřebu a snadný servis, nízké režie, nízké ručení, při opravách více místa pod kapotou kolem motoru - snadnější přístup.
Jaký je váš názor? Nemám si raději vybrat čtyřválec? Uvítám spíše praktické zkušenosti, než teorii. Nebo nějaký dobrý www odkaz. Již delší dobu se marně snažím zjistit spotřebu u motoru 1.0 i vyšší. Nemám to jak porovnat.
Také se obávám, že oproti mému Kadetu bude ta Corsa 1.0i dost líná, ale to mě asi nebude tak vadit. Kadeta stejně nehoním. Jezdím jak důchodce. Většinou sám. A jezdím málo. Asi tak 6000 Km/rok.
Spotřeba u 1.0i a vyšší.
Moderátor: Moderátoři
- Reklama
Re: Spotřeba u 1.0i a vyšší.
Otec má Corsu B X10XE. Měl jsem ji od něj párkrát půjčenou a poznatky asi takové.
Motor při volnoběhu jemně rozvibruje celé auto a má takový zajímavý (tříválcový) zvuk. Díky krátkému zpřevodování je do 60 - 70km/h vcelku pružné. Po této rychlosti už moc neakceleruje a na nějaké přejíždění v 90km/h není. Auto se v zatáčkách docela dost naklání a většina Corsiček s touto motorizací nemělo posilovač řízení (což s lehkým tříválcem zas není takový problém). Co se týče spotřeby tak průměr má otec nějakých 6,5l/100km. Ale jezdí s tím po městě pár kilometrů (2km) do práce a zpět. Takže při nějakých delších cestách by se dostal určitě níž.
Když to nějak shrnu, tak pojistka super. Se spotřebou by ses dostal určitě níž, takže taky super. Nějaká poruchovost z jeho nájezdem taky super . Má to supr rejd a zaparkuješ to všude. Prostě, po městě idylka a mimo se sním taky dá, ale chce to čas a klid.
A ještě k motoru, na některých webech píšou o problémech s váhou vzduchu. A rozvody jsou hnané řetězem.
A jen takové rýpnutí na konec. Corsa kupé je Tigra. Ty máš namysli asi třídveřovou variantu Corsy B hatchback.
Kdybys měl ještě nějaké dotazy, tak se ptej. Někdy odpovím
Motor při volnoběhu jemně rozvibruje celé auto a má takový zajímavý (tříválcový) zvuk. Díky krátkému zpřevodování je do 60 - 70km/h vcelku pružné. Po této rychlosti už moc neakceleruje a na nějaké přejíždění v 90km/h není. Auto se v zatáčkách docela dost naklání a většina Corsiček s touto motorizací nemělo posilovač řízení (což s lehkým tříválcem zas není takový problém). Co se týče spotřeby tak průměr má otec nějakých 6,5l/100km. Ale jezdí s tím po městě pár kilometrů (2km) do práce a zpět. Takže při nějakých delších cestách by se dostal určitě níž.
Když to nějak shrnu, tak pojistka super. Se spotřebou by ses dostal určitě níž, takže taky super. Nějaká poruchovost z jeho nájezdem taky super . Má to supr rejd a zaparkuješ to všude. Prostě, po městě idylka a mimo se sním taky dá, ale chce to čas a klid.
A ještě k motoru, na některých webech píšou o problémech s váhou vzduchu. A rozvody jsou hnané řetězem.
A jen takové rýpnutí na konec. Corsa kupé je Tigra. Ty máš namysli asi třídveřovou variantu Corsy B hatchback.
Kdybys měl ještě nějaké dotazy, tak se ptej. Někdy odpovím
Re: Spotřeba u 1.0i a vyšší.
Díky za info.
Jo, mám na mysli klasické třídvířko, viz obrázek, něco takového.
O problémech s váhou jsem taky slyšel. I o tom řetězu- při volnoběhu prý dostává zabrat.
Ještě jsem neslyšel volnoběh, ale asi to bude jak Wartburg.
Jinak tigru nebrat - moc žere.
Jo, mám na mysli klasické třídvířko, viz obrázek, něco takového.
O problémech s váhou jsem taky slyšel. I o tom řetězu- při volnoběhu prý dostává zabrat.
Ještě jsem neslyšel volnoběh, ale asi to bude jak Wartburg.
Jinak tigru nebrat - moc žere.
- Přílohy
-
- Něco takového... :)
- 6170453.jpg (61.72 KiB) Zobrazeno 2940 x