Brzdové kotouče a destičky
Moderátoři: Astra - R@SAG, Moderátoři
Brzdové kotouče a destičky
Ahoj všem.
Jaký je prosím rozdíl mezi těmito kotouči od ATE? viz příloha...
Jaké desky ATE se ke kterému mají použít? Našel jsem jedny normální a jedny keramické...
Díky.
Jaký je prosím rozdíl mezi těmito kotouči od ATE? viz příloha...
Jaké desky ATE se ke kterému mají použít? Našel jsem jedny normální a jedny keramické...
Díky.
Insignia GS Dynamic 2017 - 1,5 121 kW - kůže - kompletní výhřev
Astra J ST Drive 2015 - 1,4 88 kW - Infinity - výhřev sedadel a volantu - kamera
"EX" Corsa D Sport 2014 - 1,4 74 kW
"RIP" Astra G Sportive 1998 - 1,6 74 kW
Astra J ST Drive 2015 - 1,4 88 kW - Infinity - výhřev sedadel a volantu - kamera
"EX" Corsa D Sport 2014 - 1,4 74 kW
"RIP" Astra G Sportive 1998 - 1,6 74 kW
- Reklama
Re: Brzdové kotouče a destičky
Cau,
horny obrazok mas zakladnu radu od ATE a spodny obrazok su ich "vylepsena" verzia PowerDiscov..kolega ich mal, okrem toho ze boli drahsie si nevsimol nic, brzdny ucinok rovnaky..akurat vizualne su sportovejsie kvoli tomu drazkovaniu na brzdnej ploche
kludne kup ten zakladny ATE model... chybu nespravis
horny obrazok mas zakladnu radu od ATE a spodny obrazok su ich "vylepsena" verzia PowerDiscov..kolega ich mal, okrem toho ze boli drahsie si nevsimol nic, brzdny ucinok rovnaky..akurat vizualne su sportovejsie kvoli tomu drazkovaniu na brzdnej ploche
kludne kup ten zakladny ATE model... chybu nespravis
Opel Astra J 1,4T 103kW [9/2010]
- Astra - R@SAG
- Moderátor
- Příspěvky: 562
- Registrován: 02 dub 2020, 13:26
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Brzdové kotouče a destičky
No mě to čeká na jaře a rozhoduji se mezi Brembo Extra a Zimmermann a to verzích vrtané. Chci si splnit sen a mit aspoň jednou vrtané kotouče . Na Astru G jsem daval Zimmermann, ale klasické bez vrtání a Astra G je tam má dodnes, tak nevím které vybrat.
ZIMMERMANN
ZIMMERMANN
Předešlé vozy: Opel Astra F 1.4 8v - 1992
Současný vůz: Opel Astra G 1.4 16v ECOTEC - 2003
Současný vůz: Opel Astra G 1.4 16v Twinport - 2006
Současný vůz: Opel Astra J 1.4 Turbo 88kW/120k - 2015
WEB: astra-rasag.cz - vše o Opelech.
Současný vůz: Opel Astra G 1.4 16v ECOTEC - 2003
Současný vůz: Opel Astra G 1.4 16v Twinport - 2006
Současný vůz: Opel Astra J 1.4 Turbo 88kW/120k - 2015
WEB: astra-rasag.cz - vše o Opelech.
Re: Brzdové kotouče a destičky
Astra - R@SAG: Brembo Xtra jsem nikdy neměl, nicméně s vrtanými Zimmermany mám 2 zkušenosti:
jednu dobrou na Golfu IV - tam "vyřešily" problém špatně dimenzovaných brzd s třmeny typu FS-3, kdy se kroutily nové kotouče, Zimmermann držely
a jednu špatnou na Astře H - tam se zapekly vodící válečky a odrovnalo mi to dvě sady desek krátce po sobě, asi to nebylo přímo způsobeno typem kotoučů (špatná instalace??), nicméně potom jsem nasadil kombinaci ATE plné kotouče + ATE desky a brzdilo to úplně stejně jako vrtaný Zimmermann + Textar desky, navíc se méně špinily disky.
Problém vrtaných kotoučů nastává když začne praskat povrch kotouče v okolí vrtaných dírek - projevilo se na obou autech.
Co se týká K-čka, tak tam plánuju brzkou výměnu originálních brzd za ATE (plné kotouče) + ATE desky, protože to bláto co tam dávají při výrobě je hrůza Nechápu jak takovej produkt může projít jakoukoliv kontrolou kvality.
jednu dobrou na Golfu IV - tam "vyřešily" problém špatně dimenzovaných brzd s třmeny typu FS-3, kdy se kroutily nové kotouče, Zimmermann držely
a jednu špatnou na Astře H - tam se zapekly vodící válečky a odrovnalo mi to dvě sady desek krátce po sobě, asi to nebylo přímo způsobeno typem kotoučů (špatná instalace??), nicméně potom jsem nasadil kombinaci ATE plné kotouče + ATE desky a brzdilo to úplně stejně jako vrtaný Zimmermann + Textar desky, navíc se méně špinily disky.
Problém vrtaných kotoučů nastává když začne praskat povrch kotouče v okolí vrtaných dírek - projevilo se na obou autech.
Co se týká K-čka, tak tam plánuju brzkou výměnu originálních brzd za ATE (plné kotouče) + ATE desky, protože to bláto co tam dávají při výrobě je hrůza Nechápu jak takovej produkt může projít jakoukoliv kontrolou kvality.
Astra K ST, 2018, 1.6T AT
EX Astra H, 2009, 1.6 Easytronic
EX Astra H, 2009, 1.6 Easytronic
- Astra - R@SAG
- Moderátor
- Příspěvky: 562
- Registrován: 02 dub 2020, 13:26
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Brzdové kotouče a destičky
Ahoj, moc děkuji za informace, toto jsem potřeboval získat, tak že nakonec uvidím, co na Astru dám. Zajimavé info je o tom co to pak dělá s kotoučem u těch dírek, to jsem nevěděl, tak že uvidím. Přesto moc díky.
Předešlé vozy: Opel Astra F 1.4 8v - 1992
Současný vůz: Opel Astra G 1.4 16v ECOTEC - 2003
Současný vůz: Opel Astra G 1.4 16v Twinport - 2006
Současný vůz: Opel Astra J 1.4 Turbo 88kW/120k - 2015
WEB: astra-rasag.cz - vše o Opelech.
Současný vůz: Opel Astra G 1.4 16v ECOTEC - 2003
Současný vůz: Opel Astra G 1.4 16v Twinport - 2006
Současný vůz: Opel Astra J 1.4 Turbo 88kW/120k - 2015
WEB: astra-rasag.cz - vše o Opelech.
- Astra - R@SAG
- Moderátor
- Příspěvky: 562
- Registrován: 02 dub 2020, 13:26
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Brzdové kotouče a destičky
Tak podle automechanika, který dělá Oply desítky let, mi napsal, že nemám kupovat ATE, misto toho mám koupit TRW, případně NK. Doporučuje ty TRW na Astru J. Tak uvidím, mám se vykašlat na dirovane a drahe. Jak se říka 1000 lidí, 1000 názorů .
Předešlé vozy: Opel Astra F 1.4 8v - 1992
Současný vůz: Opel Astra G 1.4 16v ECOTEC - 2003
Současný vůz: Opel Astra G 1.4 16v Twinport - 2006
Současný vůz: Opel Astra J 1.4 Turbo 88kW/120k - 2015
WEB: astra-rasag.cz - vše o Opelech.
Současný vůz: Opel Astra G 1.4 16v ECOTEC - 2003
Současný vůz: Opel Astra G 1.4 16v Twinport - 2006
Současný vůz: Opel Astra J 1.4 Turbo 88kW/120k - 2015
WEB: astra-rasag.cz - vše o Opelech.
Re: Brzdové kotouče a destičky
Ty ATE nedoporučuje kvůli ceně nebo i něčemu jinému? Nikdy jsem neslyšel že by s ATE byl problém (nepočítám Powerdisk a podobné nesmysly), dále se pak taky prodává spousta padělků a napodobenin ATE.
TRW asi ok, dál Brembo, Textar, Zimmermann...
Ještě je možnost předělat komplet brzdy z Astry OPC https://www.doopla.cz/dily/kotouc-predn ... -1266.html
Škoda rozteče, jinak bych o tom uvažoval na Kčko
TRW asi ok, dál Brembo, Textar, Zimmermann...
Ještě je možnost předělat komplet brzdy z Astry OPC https://www.doopla.cz/dily/kotouc-predn ... -1266.html
Škoda rozteče, jinak bych o tom uvažoval na Kčko
Astra K ST, 2018, 1.6T AT
EX Astra H, 2009, 1.6 Easytronic
EX Astra H, 2009, 1.6 Easytronic
Re: Brzdové kotouče a destičky
Čau.
Já neměl taky s ATE nikdy problém.
Ještě jsem se ptal jaké desky od ATE? Ty normální nebo ty keramické?
Když jsem si přeložil text, který je napsaný u ATE Ceramic,stojí tam, že v kombinaci s Ate Power disc může docházet ke zvýšenému hluku při brždění.
Proto se prakticky klidně doporučuje kombinace ATE hladký kotouč + AtE Ceramic desky.
Máte někdo zkušenost z Ate Ceramic?...hluk? špinění?
Já neměl taky s ATE nikdy problém.
Ještě jsem se ptal jaké desky od ATE? Ty normální nebo ty keramické?
Když jsem si přeložil text, který je napsaný u ATE Ceramic,stojí tam, že v kombinaci s Ate Power disc může docházet ke zvýšenému hluku při brždění.
Proto se prakticky klidně doporučuje kombinace ATE hladký kotouč + AtE Ceramic desky.
Máte někdo zkušenost z Ate Ceramic?...hluk? špinění?
Insignia GS Dynamic 2017 - 1,5 121 kW - kůže - kompletní výhřev
Astra J ST Drive 2015 - 1,4 88 kW - Infinity - výhřev sedadel a volantu - kamera
"EX" Corsa D Sport 2014 - 1,4 74 kW
"RIP" Astra G Sportive 1998 - 1,6 74 kW
Astra J ST Drive 2015 - 1,4 88 kW - Infinity - výhřev sedadel a volantu - kamera
"EX" Corsa D Sport 2014 - 1,4 74 kW
"RIP" Astra G Sportive 1998 - 1,6 74 kW
Re: Brzdové kotouče a destičky
Marek L: Zkušenost s ATE Ceramic nemám ale taky jsem o nich uvažoval, co mám načteno z diskuzních fór tak špiní výrazně méně, brzdný účinek podobný ale občas si někdo stěžoval na hluk (pískání) při nižších teplotách případně i trochu nižší účinnost (studené).
Astra K ST, 2018, 1.6T AT
EX Astra H, 2009, 1.6 Easytronic
EX Astra H, 2009, 1.6 Easytronic
Re: Brzdové kotouče a destičky
Na předešlé auto jsem si koupil Brembo desky. Trochu líp asi brzdily, ale při dobržďování si občas pískly. Co jsem tak vyčetl a slyšel od mechanika, záleží, jak se sejde kombinace kotouče a destičky. Můžou si sednout, ale nemusí. Proto je dobré dávat desky co "patří" ke kotouči, nebo měnit oboje. Jinak je riziko problémů.
XCEED GTline 1.5T-GDI DCT MY2023
prodáno: ASTRA 1.4 110kW AT MY2018
prodáno: ASTRA 1.4 110kW AT MY2018