Brzdové kotouče a destičky
Moderátoři: Astra - R@SAG, Moderátoři
- Astra - R@SAG
- Moderátor
- Příspěvky: 562
- Registrován: 02 dub 2020, 13:26
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Brzdové kotouče a destičky
No já budu měnit kotouče i desky zaroveň a tak nečekám tyto potíže. Do jara to snad vydrží a pak se budu muset rozhodnout.
Předešlé vozy: Opel Astra F 1.4 8v - 1992
Současný vůz: Opel Astra G 1.4 16v ECOTEC - 2003
Současný vůz: Opel Astra G 1.4 16v Twinport - 2006
Současný vůz: Opel Astra J 1.4 Turbo 88kW/120k - 2015
WEB: astra-rasag.cz - vše o Opelech.
Současný vůz: Opel Astra G 1.4 16v ECOTEC - 2003
Současný vůz: Opel Astra G 1.4 16v Twinport - 2006
Současný vůz: Opel Astra J 1.4 Turbo 88kW/120k - 2015
WEB: astra-rasag.cz - vše o Opelech.
- Reklama
Re: Brzdové kotouče a destičky
ja jsem dal na zkoušku keramicke destičky https://www.autodily-pema.cz/autodily/o ... %5B0%5D=48 na stavajici kotouče od vyroby, nešpini se a brzdi lepe než origo. při jizdě z kopce se neunavi tak rychle.
-
- Příspěvky: 24
- Registrován: 10 kvě 2020, 21:20
Re: Brzdové kotouče a destičky
...bla blablaa .. . ....
to cosa ti "uvari" dole kopcom... nejsu desky .. a ani kotuce ... ... ale brzdova kvapalina ...
to cosa ti "uvari" dole kopcom... nejsu desky .. a ani kotuce ... ... ale brzdova kvapalina ...
Re: Brzdové kotouče a destičky
Vyměnil jsem si komplet brzdy.
Použity základní hladké kotouče dopředu ATE 24.0126.-0165.1 průměr 276 mm a dozadu ATE 24.0112-01888.1 průměr 268 mm.
Destičky jsem vzal ATE Ceramic přední ATE 13.0470-7262.2 a zadní ATE 24.0470-7264.2.
To označení Ceramic berte s rezervou, nemá to nic společného s profi keramickýma deskama, je tam jen nějaká příměs.
Brzdná směs je víc dožluta oproti běžným deskám. Výrobce doporučuje používat právě s hladkými kotouči ATE.
Moje zkušenost po 2000 km je, že to na mé Astře brzdí stejně jako normální desky, ale mnohem méně to zatím špiní.
Jejich cena je asi jen o 350,- vyšší, takže pohoda. Doporučuju.
Použity základní hladké kotouče dopředu ATE 24.0126.-0165.1 průměr 276 mm a dozadu ATE 24.0112-01888.1 průměr 268 mm.
Destičky jsem vzal ATE Ceramic přední ATE 13.0470-7262.2 a zadní ATE 24.0470-7264.2.
To označení Ceramic berte s rezervou, nemá to nic společného s profi keramickýma deskama, je tam jen nějaká příměs.
Brzdná směs je víc dožluta oproti běžným deskám. Výrobce doporučuje používat právě s hladkými kotouči ATE.
Moje zkušenost po 2000 km je, že to na mé Astře brzdí stejně jako normální desky, ale mnohem méně to zatím špiní.
Jejich cena je asi jen o 350,- vyšší, takže pohoda. Doporučuju.
Insignia GS Dynamic 2017 - 1,5 121 kW - kůže - kompletní výhřev
Astra J ST Drive 2015 - 1,4 88 kW - Infinity - výhřev sedadel a volantu - kamera
"EX" Corsa D Sport 2014 - 1,4 74 kW
"RIP" Astra G Sportive 1998 - 1,6 74 kW
Astra J ST Drive 2015 - 1,4 88 kW - Infinity - výhřev sedadel a volantu - kamera
"EX" Corsa D Sport 2014 - 1,4 74 kW
"RIP" Astra G Sportive 1998 - 1,6 74 kW
Re: Brzdové kotouče a destičky
super, dík za info.
mě výměna kotoučů asi čeká letos a přesně tohle jsem chtěl zkusit
@ JRD McLAREN : já toho sice moc ještě neviděl, ale uvařit brzdovou kapalinu, to jsem ještě ani neslyšel.
Za to spálit kotouče dlouhým trvalým bržděním už mnohokrát
mě výměna kotoučů asi čeká letos a přesně tohle jsem chtěl zkusit
@ JRD McLAREN : já toho sice moc ještě neviděl, ale uvařit brzdovou kapalinu, to jsem ještě ani neslyšel.
Za to spálit kotouče dlouhým trvalým bržděním už mnohokrát
Astra ST 2015 100kW DTH Cosmo
- Astra - R@SAG
- Moderátor
- Příspěvky: 562
- Registrován: 02 dub 2020, 13:26
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Brzdové kotouče a destičky
No mě čeká výměna cca za 4000km. Kotouče jsou jště v pohodě, ale i přesto jsem se rozhodl měnit přední kotouče i desky. Po konzultaci s mechaniky co dělají mnoho let značku OPEL a samozřejmě i Astrry J, mi bylo doporučeno jít do TRW a nebo TEXTAR. Nemám kupovat žádné dirované, pouze hladké a prý budu spokojen. Proto zvažuji TEXTAR.
Marku L - musel jsi měnit i zadní a nebo jsi to měnil projistotu najednou. Já v zadu jsem prozatím na pulce životnosti desek a odkaz je výměna ve 150 000km, pokud se něco neposere.
Marku L - musel jsi měnit i zadní a nebo jsi to měnil projistotu najednou. Já v zadu jsem prozatím na pulce životnosti desek a odkaz je výměna ve 150 000km, pokud se něco neposere.
Předešlé vozy: Opel Astra F 1.4 8v - 1992
Současný vůz: Opel Astra G 1.4 16v ECOTEC - 2003
Současný vůz: Opel Astra G 1.4 16v Twinport - 2006
Současný vůz: Opel Astra J 1.4 Turbo 88kW/120k - 2015
WEB: astra-rasag.cz - vše o Opelech.
Současný vůz: Opel Astra G 1.4 16v ECOTEC - 2003
Současný vůz: Opel Astra G 1.4 16v Twinport - 2006
Současný vůz: Opel Astra J 1.4 Turbo 88kW/120k - 2015
WEB: astra-rasag.cz - vše o Opelech.
Re: Brzdové kotouče a destičky
Zadní desky už byly pod 3 mm a kotouč jsem předtím sundal , na jednom místě zbrousil hranu a šuplerou zjistil, že už má jen 10 mm, což je minimum.
Takže komplet výměna. Mám najeto 99 tis. Zadní ATE mají nové 12 mm, minimum 10 mm. Přední mají nové 26 mm a minimum 23 mm.
Takže komplet výměna. Mám najeto 99 tis. Zadní ATE mají nové 12 mm, minimum 10 mm. Přední mají nové 26 mm a minimum 23 mm.
Insignia GS Dynamic 2017 - 1,5 121 kW - kůže - kompletní výhřev
Astra J ST Drive 2015 - 1,4 88 kW - Infinity - výhřev sedadel a volantu - kamera
"EX" Corsa D Sport 2014 - 1,4 74 kW
"RIP" Astra G Sportive 1998 - 1,6 74 kW
Astra J ST Drive 2015 - 1,4 88 kW - Infinity - výhřev sedadel a volantu - kamera
"EX" Corsa D Sport 2014 - 1,4 74 kW
"RIP" Astra G Sportive 1998 - 1,6 74 kW
Re: Brzdové kotouče a destičky
Textar mohu pouze doporucit. Mam je na Insignii na predku, originaly jsem menil po 83tkm. Nyni po 8tkm jsou porad "jako nove", neznatelne opotrebeni, kotouc krasny hladky bez ryh, brzdeni naprosto v poradku, nic nekopu, nejsou zvlnene. Desky taky neznatelne opotrebeni, minimalni prach z nich.
Insignia 2.0 CDTi 103kW Ecoflex A20DTE MR2015
- Astra - R@SAG
- Moderátor
- Příspěvky: 562
- Registrován: 02 dub 2020, 13:26
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Brzdové kotouče a destičky
Děkuji za info kluci, tak že TEXTAR , potvrzeno y více zdrojů
Předešlé vozy: Opel Astra F 1.4 8v - 1992
Současný vůz: Opel Astra G 1.4 16v ECOTEC - 2003
Současný vůz: Opel Astra G 1.4 16v Twinport - 2006
Současný vůz: Opel Astra J 1.4 Turbo 88kW/120k - 2015
WEB: astra-rasag.cz - vše o Opelech.
Současný vůz: Opel Astra G 1.4 16v ECOTEC - 2003
Současný vůz: Opel Astra G 1.4 16v Twinport - 2006
Současný vůz: Opel Astra J 1.4 Turbo 88kW/120k - 2015
WEB: astra-rasag.cz - vše o Opelech.
-
- Příspěvky: 1026
- Registrován: 08 bře 2011, 10:26
Re: Brzdové kotouče a destičky
Dost mechaniku dava textar a hodne si je chvalej.. Slysel jsem od jednoho co dela opely ze je dodavaj i do prvovyroby..taky si nejspis dam textar
Opel astra K 1.4turbo 110kw..dynamic..led matrix,navi,18bicolor atd..