Insignia B - tažné zařízení
Moderátor: Moderátoři
Insignia B - tažné zařízení
Ahoj.
Nikde jsem tu nenašel info...Pište prosím jen o Insignii B.
Máte někdo zkušenost a poznatky s dodatečnou montáží neoriginálního tažného zařízení na Insignii B?
Kabeláž se tahá odkud?
Jelikož jsou zadní parkovací senzory neustále aktivní, když auto stojí (i bez zařazené zpátečky), jak se to řeší? Musí se softwarově programovat?
Jde to vůbec zvládnout bez autorizovaného servisu?
Cena a nějaké fotky provedení včetně výřezů v nárazníku?
Díkes.
Nikde jsem tu nenašel info...Pište prosím jen o Insignii B.
Máte někdo zkušenost a poznatky s dodatečnou montáží neoriginálního tažného zařízení na Insignii B?
Kabeláž se tahá odkud?
Jelikož jsou zadní parkovací senzory neustále aktivní, když auto stojí (i bez zařazené zpátečky), jak se to řeší? Musí se softwarově programovat?
Jde to vůbec zvládnout bez autorizovaného servisu?
Cena a nějaké fotky provedení včetně výřezů v nárazníku?
Díkes.
Insignia GS Dynamic 2017 - 1,5 121 kW - kůže - kompletní výhřev
Astra J ST Drive 2015 - 1,4 88 kW - Infinity - výhřev sedadel a volantu - kamera
"EX" Corsa D Sport 2014 - 1,4 74 kW
"RIP" Astra G Sportive 1998 - 1,6 74 kW
Astra J ST Drive 2015 - 1,4 88 kW - Infinity - výhřev sedadel a volantu - kamera
"EX" Corsa D Sport 2014 - 1,4 74 kW
"RIP" Astra G Sportive 1998 - 1,6 74 kW
- Reklama
Re: Insignia B - tažné zařízení
Melo by to jit i bez rezani do narazniku:
https://www.tazne-rameder.cz/tazne-zari ... 800-1.html
https://www.tazne-rameder.cz/tazne-zari ... 800-1.html
Insignia 2.0 CDTi 103kW Ecoflex A20DTE MR2015
Re: Insignia B - tažné zařízení
"...Nárazník je třeba vyříznout v pohledové části. V montážním návodu najdete šablonu a rozměry pro výřez nárazníku..."
W124 E320 R6 Coupé 1994
Re: Insignia B - tažné zařízení
A vidis na fotkach nejake vyrezy? Ja ne.
Insignia 2.0 CDTi 103kW Ecoflex A20DTE MR2015
Re: Insignia B - tažné zařízení
Tažné už mám namontováno. Dávám jsem jen pro info.
Zvolil jsem z cenových důvodů levnější Steinhoff O-150. Je úplně v pohodě, pevné, svislé zatížení až 100 kg, Isignia má stejně v TP povoleno mnohem méně, takže není co řešit.
Kouli jsem nechal namontovat v neorigo servise s certifikací a elektro 13 pin v Opel Mikona Zlín, z důvodu, že je ještě auto v záruce, protože se mi nechtělo laborovat a riskovat s neoriginální kabeláží, pár servisům se do toho ani vůbec nechtělo a teoreticky i proto, že by mohlo dojít k rekalibraci zadních parkovacích senzorů přes diagnostiku kvůli pevné kouli. Ale další důvod byl i ten, že jsem nechal při jednom rozebírání auta domontovat i zpětnou kameru. Kabeláž k tažnému není úplně originál GM, ale druhovýrobce, kterého v Mikoně normálně používají a zaručují se za ni. Vše proběhlo bez potíží, v Mikoně jsou naprosto v pohodě a otevření požadavkům zákazníka, možno donést i vlastní vybrané tažné a to namontují. Tažné už je zapsané v TP. Pár fotek dávám pro představu, kdyby někdo uvažoval podobně, jako já. Viditelný výřez tam naštěstí není, podle toho jsem taky vybíral tažné.
Tažné koule 3200,-
montáž 1200,-
Elektro 4050,-
montáž 2000,-
celkem 10450,-
Zvolil jsem z cenových důvodů levnější Steinhoff O-150. Je úplně v pohodě, pevné, svislé zatížení až 100 kg, Isignia má stejně v TP povoleno mnohem méně, takže není co řešit.
Kouli jsem nechal namontovat v neorigo servise s certifikací a elektro 13 pin v Opel Mikona Zlín, z důvodu, že je ještě auto v záruce, protože se mi nechtělo laborovat a riskovat s neoriginální kabeláží, pár servisům se do toho ani vůbec nechtělo a teoreticky i proto, že by mohlo dojít k rekalibraci zadních parkovacích senzorů přes diagnostiku kvůli pevné kouli. Ale další důvod byl i ten, že jsem nechal při jednom rozebírání auta domontovat i zpětnou kameru. Kabeláž k tažnému není úplně originál GM, ale druhovýrobce, kterého v Mikoně normálně používají a zaručují se za ni. Vše proběhlo bez potíží, v Mikoně jsou naprosto v pohodě a otevření požadavkům zákazníka, možno donést i vlastní vybrané tažné a to namontují. Tažné už je zapsané v TP. Pár fotek dávám pro představu, kdyby někdo uvažoval podobně, jako já. Viditelný výřez tam naštěstí není, podle toho jsem taky vybíral tažné.
Tažné koule 3200,-
montáž 1200,-
Elektro 4050,-
montáž 2000,-
celkem 10450,-
Naposledy upravil(a) Marek L dne 15 kvě 2021, 10:09, celkem upraveno 1 x.
Insignia GS Dynamic 2017 - 1,5 121 kW - kůže - kompletní výhřev
Astra J ST Drive 2015 - 1,4 88 kW - Infinity - výhřev sedadel a volantu - kamera
"EX" Corsa D Sport 2014 - 1,4 74 kW
"RIP" Astra G Sportive 1998 - 1,6 74 kW
Astra J ST Drive 2015 - 1,4 88 kW - Infinity - výhřev sedadel a volantu - kamera
"EX" Corsa D Sport 2014 - 1,4 74 kW
"RIP" Astra G Sportive 1998 - 1,6 74 kW
Re: Insignia B - tažné zařízení
.
Insignia GS Dynamic 2017 - 1,5 121 kW - kůže - kompletní výhřev
Astra J ST Drive 2015 - 1,4 88 kW - Infinity - výhřev sedadel a volantu - kamera
"EX" Corsa D Sport 2014 - 1,4 74 kW
"RIP" Astra G Sportive 1998 - 1,6 74 kW
Astra J ST Drive 2015 - 1,4 88 kW - Infinity - výhřev sedadel a volantu - kamera
"EX" Corsa D Sport 2014 - 1,4 74 kW
"RIP" Astra G Sportive 1998 - 1,6 74 kW
Re: Insignia B - tažné zařízení
Prodává to firma Vamot.
Insignia GS Dynamic 2017 - 1,5 121 kW - kůže - kompletní výhřev
Astra J ST Drive 2015 - 1,4 88 kW - Infinity - výhřev sedadel a volantu - kamera
"EX" Corsa D Sport 2014 - 1,4 74 kW
"RIP" Astra G Sportive 1998 - 1,6 74 kW
Astra J ST Drive 2015 - 1,4 88 kW - Infinity - výhřev sedadel a volantu - kamera
"EX" Corsa D Sport 2014 - 1,4 74 kW
"RIP" Astra G Sportive 1998 - 1,6 74 kW
Re: Insignia B - tažné zařízení
Vypadá to udělané/namontované pěkně a čistě, dobrá práce!
W124 E320 R6 Coupé 1994
Re: Insignia B - tažné zařízení
Ještě jsem zapomněl na jednu věc. Koukal jsem na spoustu schémat tažných a polovina má zhruba podobnou konstrukci.
Pozor na otvor, který vznikne v místě, kde byla původně přišroubovaná plná originální výztuha. Viz šipky. Doporučuji, něčím překrýt a zalepit.
Je to zbytečná díra vedoucí někam, kde se může držet bordel a nebo vznikat zbytečný hluk.
Pozor na otvor, který vznikne v místě, kde byla původně přišroubovaná plná originální výztuha. Viz šipky. Doporučuji, něčím překrýt a zalepit.
Je to zbytečná díra vedoucí někam, kde se může držet bordel a nebo vznikat zbytečný hluk.
Insignia GS Dynamic 2017 - 1,5 121 kW - kůže - kompletní výhřev
Astra J ST Drive 2015 - 1,4 88 kW - Infinity - výhřev sedadel a volantu - kamera
"EX" Corsa D Sport 2014 - 1,4 74 kW
"RIP" Astra G Sportive 1998 - 1,6 74 kW
Astra J ST Drive 2015 - 1,4 88 kW - Infinity - výhřev sedadel a volantu - kamera
"EX" Corsa D Sport 2014 - 1,4 74 kW
"RIP" Astra G Sportive 1998 - 1,6 74 kW
Re: Insignia B - tažné zařízení
Mám ze zvědavosti jeden dotaz na majitele Insignií s originálním tažným a osobní zkušeností.
Při zapojení např vozíku do el. zásuvky..., deaktivují se vám natvrdo i přední parkovací senzory?
Při zapojení např vozíku do el. zásuvky..., deaktivují se vám natvrdo i přední parkovací senzory?
Insignia GS Dynamic 2017 - 1,5 121 kW - kůže - kompletní výhřev
Astra J ST Drive 2015 - 1,4 88 kW - Infinity - výhřev sedadel a volantu - kamera
"EX" Corsa D Sport 2014 - 1,4 74 kW
"RIP" Astra G Sportive 1998 - 1,6 74 kW
Astra J ST Drive 2015 - 1,4 88 kW - Infinity - výhřev sedadel a volantu - kamera
"EX" Corsa D Sport 2014 - 1,4 74 kW
"RIP" Astra G Sportive 1998 - 1,6 74 kW