Zasuvka diagnostiky opel astra J

Informace ohledně aktualizace navigace, multimedií a elektroniky.

Moderátoři: Astra - R@SAG, Moderátoři

Odpovědět
kovpal71
Příspěvky: 6
Registrován: 02 dub 2020, 12:13

Zasuvka diagnostiky opel astra J

Příspěvek od kovpal71 »

Dobry den na diagnostice na 6 a 14 pinu nejde načist chybove kody s duvodu ztraty napěti naměřil jsem 1.5voltu

prosim kolik podle schem. zapojeni tam ma byt? na ostatnich měřim 5a6 voltu.

Děkuji
Reklama
 

StanC
Příspěvky: 271
Registrován: 31 bře 2020, 17:00

Re: Zasuvka diagnostiky opel astra J

Příspěvek od StanC »

kovpal71 píše: 05 dub 2021, 14:47Dobry den na diagnostice na 6 a 14 pinu nejde načist chybove kody s duvodu ztraty napěti naměřil jsem 1.5voltu prosim kolik podle schem. zapojeni tam ma byt? na ostatnich měřim 5a6 voltu. DěkujI
Napájení diagnostické zásuvky ASTRA H, domnívám se,že ASTRA J by to měla mít podobné
Pin 16 napájení z baterie přes pojistku
Pin 1 Nízkorychlostní jednovodičová sběrnice CAN (napětí podle signálu 0 - 4,2V)
Pin 3 Středněrychlostní dvouvodičová sběrnice CAN (+ 2.5 - 3.5V) ve smyčce recesivně múže být na plus i mínus 2.5V nebo dominantně rozdíl 2V
Pin 11 Středněrychlostní sběrnice CAN (- 1.5 - 2.5V)
Pin 4/5 Paraelní uzemnění
Pin 6 Vysokorychlostní dvouvodičová sběrnice CAN (+ 2.5 - 3.5V) ve smyčce recesivně múže být na plus i mínus 2.5V nebo dominantně rozdíl 2V
Pin 14 Vysokorychlostní sběrnice CAN (- 1.5 - 2.5V)
Pin 7 Posilovač řízení TRW
StanC
Příspěvky: 271
Registrován: 31 bře 2020, 17:00

Re: Zasuvka diagnostiky opel astra J

Příspěvek od StanC »

Podařilo se mě sehnat zapojení diagnostické zásuvky u Astra J a popis měření. Je to obdobné jako u Astra H, pouze je tam ještě navíc jedna vysokorychlostní sběrnice CAN Pin 12/13 . Snad to někomu pomůže pro případné měření funkce sběrnice CAN.

Pin 16 napájení z baterie přes pojistku
Pin 1 Nízkorychlostní jednovodičová sběrnice CAN (napětí podle signálu 0 - 4,2V)
Pin 3 Středněrychlostní dvouvodičová sběrnice CAN (+ 2.5 - 3.5V) ve smyčce recesivně múže být na plus i mínus 2.5V nebo dominantně rozdíl 2V
Pin 11 Středněrychlostní sběrnice CAN (- 1.5 - 2.5V)
Pin 4/5 Paraelní uzemnění
Pin 6 Vysokorychlostní dvouvodičová sběrnice CAN 1 (+ 2.5 - 3.5V) ve smyčce recesivně múže být na plus i mínus 2.5V nebo dominantně rozdíl 2V
Pin 14 Vysokorychlostní sběrnice CAN 1 (- 1.5 - 2.5V)
Pin 12 Vysokorychlostní dvouvodičová sběrnice CAN 2(+ 2.5 - 3.5V) ve smyčce recesivně múže být na plus i mínus 2.5V nebo dominantně rozdíl 2V
Pin 13 Vysokorychlostní sběrnice CAN 2 (- 1.5 - 2.5V)

Měřit napětí na CAN sběrnicích je celkem k ničemu. Pokud jednotky
žijí, je na všech CAN sběrnicích neustálý provoz, takže ty napěťové
úrovně 1.5 - 2.5V a 2.5 - 3.5V se neustále mění (např. u HS CAN při
max. zatížení 500000 x za sec). Pokud na CAN něco kontrolovat, tak
osciloskopem (ten je součástí GM MDI a je a to PC aplikace, kde je
vidě tvar signálu na CAN sběrnici) a nebo odpojit baterku a měřit
elektrický odpor mezi ± signály diferenciálních CAN (HSCAN+/-,
MSCAN+/-). U dif. CAN jsou na jeho koncích zakončovací rezistory s
odporem cca 120 Ohm. Pokud je vše OK, mělo by se naměřit mezi ± cca 60
Ohm (zakončovací odpory jsou spojené přes ± vodiče paralelně, takže
120/2 Ohm ).
kovpal71
Příspěvky: 6
Registrován: 02 dub 2020, 12:13

Re: Zasuvka diagnostiky opel astra J

Příspěvek od kovpal71 »

Diky za odpověd dle měř. vše OK 8-)
Odpovědět

Zpět na „Astra J - Autorádia + navigace + elektronika“