Koupě Insignia ST-motorizace, výbava? prosím rady
Moderátor: Moderátoři
Re: Koupě Insignia ST-motorizace, výbava? prosím rady
ok
Insignia 2.0 CDTi 103kW Ecoflex A20DTE MR2015
- Reklama
Re: Koupě Insignia ST-motorizace, výbava? prosím rady
Takové příjemné čtení, aspoň občas se o ní něco napíše.
https://www.garaz.cz/clanek/test-ojetin ... b-21006204
https://www.garaz.cz/clanek/test-ojetin ... b-21006204
Insignia GS Dynamic 2017 - 1,5 121 kW - kůže - kompletní výhřev
Astra J ST Drive 2015 - 1,4 88 kW - Infinity - výhřev sedadel a volantu - kamera
"EX" Corsa D Sport 2014 - 1,4 74 kW
"RIP" Astra G Sportive 1998 - 1,6 74 kW
Astra J ST Drive 2015 - 1,4 88 kW - Infinity - výhřev sedadel a volantu - kamera
"EX" Corsa D Sport 2014 - 1,4 74 kW
"RIP" Astra G Sportive 1998 - 1,6 74 kW
Re: Koupě Insignia ST-motorizace, výbava? prosím rady
No moc tam toho D. Žák nenapsal, ale dobrá...Jen ty komentáře pod tím, jako obvykle- vůbec nečíst, stejně jsem se neudržel, ale ztráta času.
Zítra mám testovací jízdu asi v tomto:
https://bsauto.opeldealer.cz/vozy-k-odb ... /car.xhtml
Pak se podělím o poznatky.
Btw. poradí někdo, kam v Praze,příp. okolí nejlépe na servis? Slyšel jsem,že snad Srba Modřany, nějaké neutorizáky poradíte?
Zítra mám testovací jízdu asi v tomto:
https://bsauto.opeldealer.cz/vozy-k-odb ... /car.xhtml
Pak se podělím o poznatky.
Btw. poradí někdo, kam v Praze,příp. okolí nejlépe na servis? Slyšel jsem,že snad Srba Modřany, nějaké neutorizáky poradíte?
2018 Insignia B Sports Tourer 2.0 CDTi 125kW 8°automat
Re: Koupě Insignia ST-motorizace, výbava? prosím rady
Zatim jsem mel dobre zkusenosti s Autotechnik Zraly. Jak Astra H, tak Astra J. Vse bylo vzdy dle domluvy a olej fakt meni. Navic maji v "cekarne" pruhled do servisu, takze to neni jak v autorizaku za zavrenymi dvermi (ojeb). Rozbity dil prijdou i ukazat. Zrovna pristi patek tam davam auto, protoze nemam cas to ted resit mimo Prahu u Dennyho v Brozanech. Nevim, jak by zvladnuli nejakou komplexnejsi ducharinu, se kterou si autorizak nevi rady. Ja resil jen standardni veci.
Opel Astra H hatchback 1.6 Twinport 77kw (ex)
Honda HR-V GH4 1.6 VTEC 91kW (ex)
Opel Astra J Sports Tourer 2.0 CDTI BiTurbo 143kW (ex)
Opel Astra H Caravan 1.9 CDTI Cosmo 88kW (ex)
Honda HR-V GH4 1.6 VTEC 91kW (ex)
Opel Astra J Sports Tourer 2.0 CDTI BiTurbo 143kW (ex)
Opel Astra H Caravan 1.9 CDTI Cosmo 88kW (ex)
Re: Koupě Insignia ST-motorizace, výbava? prosím rady
Tak dnes projížďka s Insignií ST 2.0 CDTI Ultimate (za tuto předváděčku chtějí asi 880 tis). Nejprve dojmy pozitivní:
+ pěkný interiér, skvělá sedadla AGR kůže+alcantara+všemožné el. polohování, celkově ergonomie
+ komfortní a přitom jistý podvozek (nebyl adaptivní) na 18´kolech
+ bohatá výbava, pro mě až zbytečně, ale je to příjemné
+ plachtění na volnoběh, to jsem z dosavadních aut neznal, automat vždy zbytečně brzdí motorem
+ citlivé a ostré brzdy
+ motor dynamicky naprosto dostačující, auto maskuje skutečnou rychlost
Negativa:
- motor je slyšet více, než bych u takového korábu čekal
- převodovka bohužel dle očekávání řadí extrémně 'eko', motor často jede na cca 1300 ot., na hranici vibrací, občas jsem si pomáhal podřazováním pádly
- hluk od kol opravdu, i po FL , je docela značný, vzhledem k velikosti a kategorii auta (pneu Bridgestone Turanza T005 245/45 r18- dle testů jsou hlukem zhruba průměrné, S-Max 2011 s Michelin Primacy 4 je na tom prostě lépe, což mě u nového auta zklamalo)
- mnou požadované "must have" zadní sedadla dělená 40/20/40 v modelu 2021 pouze u nejvyšší verze Ultimate- to je velký problém, minulé ročníky to snad šlo v každé výbavě.
Shrnuto: Zase až takové nadšení se nekoná, asi půjdu do ojetiny, snad se mi povede projet i benzín, který bych zřejmě preferoval. Konkurenční kandidát je Renault Espace- projedu a uvidíme.
+ pěkný interiér, skvělá sedadla AGR kůže+alcantara+všemožné el. polohování, celkově ergonomie
+ komfortní a přitom jistý podvozek (nebyl adaptivní) na 18´kolech
+ bohatá výbava, pro mě až zbytečně, ale je to příjemné
+ plachtění na volnoběh, to jsem z dosavadních aut neznal, automat vždy zbytečně brzdí motorem
+ citlivé a ostré brzdy
+ motor dynamicky naprosto dostačující, auto maskuje skutečnou rychlost
Negativa:
- motor je slyšet více, než bych u takového korábu čekal
- převodovka bohužel dle očekávání řadí extrémně 'eko', motor často jede na cca 1300 ot., na hranici vibrací, občas jsem si pomáhal podřazováním pádly
- hluk od kol opravdu, i po FL , je docela značný, vzhledem k velikosti a kategorii auta (pneu Bridgestone Turanza T005 245/45 r18- dle testů jsou hlukem zhruba průměrné, S-Max 2011 s Michelin Primacy 4 je na tom prostě lépe, což mě u nového auta zklamalo)
- mnou požadované "must have" zadní sedadla dělená 40/20/40 v modelu 2021 pouze u nejvyšší verze Ultimate- to je velký problém, minulé ročníky to snad šlo v každé výbavě.
Shrnuto: Zase až takové nadšení se nekoná, asi půjdu do ojetiny, snad se mi povede projet i benzín, který bych zřejmě preferoval. Konkurenční kandidát je Renault Espace- projedu a uvidíme.
2018 Insignia B Sports Tourer 2.0 CDTi 125kW 8°automat
Re: Koupě Insignia ST-motorizace, výbava? prosím rady
@Dooby - možno si bol ovplyvnený odpoveďami ktoré tu boli na tvoj dotaz, ale za mňa si trafil tou jazdou klinec presne a úplne po hlavičke.
s hlukom od pneu moc nenarobíš. to je proste fakt a ako píšeš u prémiového korábu s 5metrovou dĺžkou by toto človek nečakal. Naozaj sa tomu dá pomôcť ale len do určitej miery výberom tichších pneu. Je to ale tiež daň za 245/45R18, pozri sa na konkurentov aké majú pneumatiky, myslím že v štandardne takú šírku nemá nikto. Octávka aj keď nie je konkurent má v štandarde 205, Superb možno 225? Proste viac plochy, viac trenia, väčší hluk.
V inom vlákne tu ma presviedčali že tomu len nerozumiem a iné prémiové značky sú na tom ešte horšie. Ako tam píšem, napríklad hlasové ovládanie nefunguje práve kvôli hluku v aute. Akú veľkosť pneu máš na S-Maxe - 225R17 ?
Záver: dávam prednosť bezpečnosti a za 18" kolesá som si u poslednej priplácal - pozri si testy brzdnej vzialenosti - väčšinou 3÷5m kratšie než konkurenti. Mne to stojí aj za ten hluk.
automatickká prevodovka - ja som nepriateľ tejto vymoženosti, práve kvôli tomu ako to výrobcovia nastavujú. DSG je u mňa kompletný omyl nemeckých súdruhov, ale na druhej strane jednoduchým pohybom keď prepneš do "S" tak aspoň radí u vyšších otáčok. U Opla takáto možnosť je len v prípade, že máš motor s možnosťou voľby zároveň adaptívneho podvozka, kde po voľbe šport nielen stuhnú tlmiče ale aj automat radí s vyššími otáčkami. Preto som 1.5T s automatom zavrhol okamžite po pár kilometroch.
Záver: ťažko vybrať. Ak zvolíš M6 automaticky máš vyššie otáčky na diaľnici pretože chýba 7 resp. 8. Ale máš možnosť jazdiť podľa tvojho gusta bez toho aby ti do toho kecal nejaký ukrajinský programátor
delenie sedadiel 40-20-40 mám, nie preto že by som ho chcel ale proste v tomto aute bolo. U mňa je zadné sedadlo sklopené len keď občas veziem bicykel, vtedy musím sklopiť všetky a 3-metrový vianočný stromček, vtedy stačí sklopiť len pravá strana. Lyže by sa zmestili do otvoru v opierke.
Osobne by som do francúzskeho auta nesadol. Myslím, že francúzi majú byť v kuchyni a konštrukciu technických zariadení nechať iným národom. Posledný francúz ktorý bol výnimkou bol Eiffel. Na toto tvrdenie mám pádne dôvody aj z iných oblastí techniky.
s hlukom od pneu moc nenarobíš. to je proste fakt a ako píšeš u prémiového korábu s 5metrovou dĺžkou by toto človek nečakal. Naozaj sa tomu dá pomôcť ale len do určitej miery výberom tichších pneu. Je to ale tiež daň za 245/45R18, pozri sa na konkurentov aké majú pneumatiky, myslím že v štandardne takú šírku nemá nikto. Octávka aj keď nie je konkurent má v štandarde 205, Superb možno 225? Proste viac plochy, viac trenia, väčší hluk.
V inom vlákne tu ma presviedčali že tomu len nerozumiem a iné prémiové značky sú na tom ešte horšie. Ako tam píšem, napríklad hlasové ovládanie nefunguje práve kvôli hluku v aute. Akú veľkosť pneu máš na S-Maxe - 225R17 ?
Záver: dávam prednosť bezpečnosti a za 18" kolesá som si u poslednej priplácal - pozri si testy brzdnej vzialenosti - väčšinou 3÷5m kratšie než konkurenti. Mne to stojí aj za ten hluk.
automatickká prevodovka - ja som nepriateľ tejto vymoženosti, práve kvôli tomu ako to výrobcovia nastavujú. DSG je u mňa kompletný omyl nemeckých súdruhov, ale na druhej strane jednoduchým pohybom keď prepneš do "S" tak aspoň radí u vyšších otáčok. U Opla takáto možnosť je len v prípade, že máš motor s možnosťou voľby zároveň adaptívneho podvozka, kde po voľbe šport nielen stuhnú tlmiče ale aj automat radí s vyššími otáčkami. Preto som 1.5T s automatom zavrhol okamžite po pár kilometroch.
Záver: ťažko vybrať. Ak zvolíš M6 automaticky máš vyššie otáčky na diaľnici pretože chýba 7 resp. 8. Ale máš možnosť jazdiť podľa tvojho gusta bez toho aby ti do toho kecal nejaký ukrajinský programátor
delenie sedadiel 40-20-40 mám, nie preto že by som ho chcel ale proste v tomto aute bolo. U mňa je zadné sedadlo sklopené len keď občas veziem bicykel, vtedy musím sklopiť všetky a 3-metrový vianočný stromček, vtedy stačí sklopiť len pravá strana. Lyže by sa zmestili do otvoru v opierke.
Osobne by som do francúzskeho auta nesadol. Myslím, že francúzi majú byť v kuchyni a konštrukciu technických zariadení nechať iným národom. Posledný francúz ktorý bol výnimkou bol Eiffel. Na toto tvrdenie mám pádne dôvody aj z iných oblastí techniky.
Re: Koupě Insignia ST-motorizace, výbava? prosím rady
Asi bych trochu připlatil a šel do GSi s 4x4, adaptivními tlumiči, 20" pneu, 9stupňovým automatem a bezínem:
https://bsauto.opeldealer.cz/vozy-k-odb ... /car.xhtml
Úplně jiné auto (k lepšímu)
https://bsauto.opeldealer.cz/vozy-k-odb ... /car.xhtml
Úplně jiné auto (k lepšímu)
Insignia GSi (2.0T benzín, 260hp, 4x4, 8AT)
Re: Koupě Insignia ST-motorizace, výbava? prosím rady
Dooby, díky za hodnocení. Je vidět, že si v tom opravdu jel.
Pokud zvolíš mladší ojetinu za cca 60% ceny oproti novému, nebude to tolik bolet. Jdi se ještě svézt s benzínem, sice vyšší otáčky, ale možná budeš překvapený jak je např. 1,5 T kultivovaná na 85 procent běžných jízd. Co se týče hluku motoru, v naftě jsem zatím Insignii nejezdil, ale např v Astře K 1,6 CDTI se to pri každém rozjezdu lehce zatřese a je hlučnější než 1,5 T Insa. Já osobně doufám, že uskutečním nějaké dodatečné vytlumení u kol a dveří a bude to myslím jakž takž v cajku. Ale to nechávám na uvážení každého. Nevím úplně, jestli je na místě srovnání s R Espace. To je vyšší auto, odpor, jiný tvar... atd. To je koneckonců na tobě. Kdybys řekl, že jedeš projet Arteon, nebo podobné Audi atp...tak to jo.
Taky by mě zajimala ta Insa GSI, snad bude někdy příležitost se svézt.
Tak dej potom zase feedback.
Pokud zvolíš mladší ojetinu za cca 60% ceny oproti novému, nebude to tolik bolet. Jdi se ještě svézt s benzínem, sice vyšší otáčky, ale možná budeš překvapený jak je např. 1,5 T kultivovaná na 85 procent běžných jízd. Co se týče hluku motoru, v naftě jsem zatím Insignii nejezdil, ale např v Astře K 1,6 CDTI se to pri každém rozjezdu lehce zatřese a je hlučnější než 1,5 T Insa. Já osobně doufám, že uskutečním nějaké dodatečné vytlumení u kol a dveří a bude to myslím jakž takž v cajku. Ale to nechávám na uvážení každého. Nevím úplně, jestli je na místě srovnání s R Espace. To je vyšší auto, odpor, jiný tvar... atd. To je koneckonců na tobě. Kdybys řekl, že jedeš projet Arteon, nebo podobné Audi atp...tak to jo.
Taky by mě zajimala ta Insa GSI, snad bude někdy příležitost se svézt.
Tak dej potom zase feedback.
Insignia GS Dynamic 2017 - 1,5 121 kW - kůže - kompletní výhřev
Astra J ST Drive 2015 - 1,4 88 kW - Infinity - výhřev sedadel a volantu - kamera
"EX" Corsa D Sport 2014 - 1,4 74 kW
"RIP" Astra G Sportive 1998 - 1,6 74 kW
Astra J ST Drive 2015 - 1,4 88 kW - Infinity - výhřev sedadel a volantu - kamera
"EX" Corsa D Sport 2014 - 1,4 74 kW
"RIP" Astra G Sportive 1998 - 1,6 74 kW
Re: Koupě Insignia ST-motorizace, výbava? prosím rady
1.6CDTI je starý traktorový motor a s 2.0CDTI v "B"-čku by som určite neporovnával. Navyše teraz je len 1.5CDTI 3-válec a to musí byť v Insignii smrť.
Re: Koupě Insignia ST-motorizace, výbava? prosím rady
Jasan. To bylo asi neadekvátní srovnání.
Insignia GS Dynamic 2017 - 1,5 121 kW - kůže - kompletní výhřev
Astra J ST Drive 2015 - 1,4 88 kW - Infinity - výhřev sedadel a volantu - kamera
"EX" Corsa D Sport 2014 - 1,4 74 kW
"RIP" Astra G Sportive 1998 - 1,6 74 kW
Astra J ST Drive 2015 - 1,4 88 kW - Infinity - výhřev sedadel a volantu - kamera
"EX" Corsa D Sport 2014 - 1,4 74 kW
"RIP" Astra G Sportive 1998 - 1,6 74 kW