Původní poloosy po výměně - vyhodit nebo nechávat na repasi?

Brzdy, tlumiče, výfuk, prostě o všem co je pod autem.

Moderátoři: Astra - R@SAG, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
UseThe4s
Příspěvky: 130
Registrován: 26 říj 2020, 14:44
Bydliště: Praha

Původní poloosy po výměně - vyhodit nebo nechávat na repasi?

Příspěvek od UseThe4s »

ahoj, kvůli pokročilým vůlím na poloosách jsem je nechal vyměnit za nové SKF. náklady na servis auta si dávám do firmy, takže mě obě poloosy dohromady vyšly zhruba na 6.000 Kč (bez práce). nevím ale co mám dělat s původníma origo poloosama, někde jsem přečet, že je dobrý je uložit, v budoucnu nechat zrepasovat a použít v případě potřeby. origo poloosy jsou drahý jak pr..., nejsem si ale jistej, jestli to při ceně nových slušných poloos od SKF má vůbec smysl. díky za vaše postřehy.
Astra H Caravan "Fenix", 1.7 CDTI, 2005 / Ravenol VST, 5W40 / Optimal Diesel (EuroOil) + aditiva Liqui Moly
Ex Astra J GTC, 1.6 Turbo, 2014
Ex Škoda Fabia Combi, 1.9 TDI, 2001
Ex Škoda 130l, 1986
Reklama
 

Uživatelský avatar
UseThe4s
Příspěvky: 130
Registrován: 26 říj 2020, 14:44
Bydliště: Praha

Re: Původní poloosy po výměně - vyhodit nebo nechávat na repasi?

Příspěvek od UseThe4s »

tak jsem se nakonec informace dopátral sám, tedy sdílím, pokud by to někoho zajímalo. zjistil jsem, že značka SKF v poslední době už kvalitou údajně není co bývala a bylo mi doporučeno původních poloos se rozhodně nezbavovat. pokud v budoucnu bude potřeba poloosy opět řešit, repase původních poloos z výroby zaručí definitivně nejlepší možné řešení .
Astra H Caravan "Fenix", 1.7 CDTI, 2005 / Ravenol VST, 5W40 / Optimal Diesel (EuroOil) + aditiva Liqui Moly
Ex Astra J GTC, 1.6 Turbo, 2014
Ex Škoda Fabia Combi, 1.9 TDI, 2001
Ex Škoda 130l, 1986
Odpovědět

Zpět na „Astra J - Podvozek a řízení“