diagnostika
Moderátor: Moderátoři
- Reklama
Re: diagnostika
Tak filtr jsem opravdu nenašli a jak se dá vyčistit podávací čerpadlo
Re: diagnostika
Podávací čerpadlo se sítkem je v nádrži, takže jedině ven a prohlédnout, zkontrolovat. Výrobce bůhví proč opustil cestu externího filtru a předpokládá, že sítko v nádrži filtr zastoupí. Jako náhradní díl se ani nedodává, jen společně s čerpadlem.
Externí palivový filtr u benzínových motorů by se měl (teoreticky, pro klid duše) po nějakých 60-80tis.km měnit, nicméně spousta řidičů to nedělá a pokud netankují permanentně na no-name pumpě v areálu bývalého JZD, jezdí spokojeně dál. Podobně je tomu i v případě sítka v nádrži - že by jeho zanesení omezilo činnost čerpadla a dodávku paliva ke vstřikům, se stává opravdu výjimečně. Co máš konkrétně za problém, že se chceš pokusit jej vyčistit...?
Externí palivový filtr u benzínových motorů by se měl (teoreticky, pro klid duše) po nějakých 60-80tis.km měnit, nicméně spousta řidičů to nedělá a pokud netankují permanentně na no-name pumpě v areálu bývalého JZD, jezdí spokojeně dál. Podobně je tomu i v případě sítka v nádrži - že by jeho zanesení omezilo činnost čerpadla a dodávku paliva ke vstřikům, se stává opravdu výjimečně. Co máš konkrétně za problém, že se chceš pokusit jej vyčistit...?
W124 E320 R6 Coupé 1994
Re: diagnostika
Byli jsme na diagnostice svítí kontrolka motoru a píše to palivová soustava
Re: diagnostika
Co je špatně jak odstranit kontrolku aby nesvitila tak jsme si mysleli že je zanesený palivový filtr ale toto auto ho už nemá pan ji smazal a za dva dny se rozvitila potom zase po třech dnech zhasla ana den a teď zase svítí.
Re: diagnostika
V tom případě je ale naprosto nezbytné přinejmenším sem napsat přesné číslo závady zjištěné z paměti závad řídící jednotky vozu. Bez toho žádnou radu či pomoc nečekej. Pojem "palivová soustava" je příliš široký.
W124 E320 R6 Coupé 1994
Re: diagnostika
Tak že znovu zajet na diagnostiku a zjistit přesně číslo chyby aby se vědělo dál.
Re: diagnostika
kajman píše. Tak že znovu zajet na diagnostiku a zjistit přesně číslo chyby aby se vědělo dál.
Pro rychlé zjištění závady, než bude provedena klasická diagnostika, stačí nouzové vyvolání závad pomocí funkce "brzda-plyn" (zobrazuje většinu chybových kódů). Po stlačení a stálého držení pedálů brzdy a plynu zapneme zapalování na kontrolky (nestartovat !), viz video. https://www.youtube.com/watch?v=F1b4WTBAfE8 . Při této zkoušce nesmí být nic zapojeno v diagnostické zástrčce. Pokud není uložena žádná chyba, zobrazí se ECN a samé nuly. Může být ale uloženo i více chybových kódů, které se pak zobrazují po sobě. U těchto šestimístných kódů se pak čtou pouze první čtyři místa (i s nulou na začátku). Tato nouzová diagnostika nejde u novějších přístrojových panelů asi od r.2012, které mají již kontrolku optimálního řazení rychlostních stupňů.
Pro rychlé zjištění závady, než bude provedena klasická diagnostika, stačí nouzové vyvolání závad pomocí funkce "brzda-plyn" (zobrazuje většinu chybových kódů). Po stlačení a stálého držení pedálů brzdy a plynu zapneme zapalování na kontrolky (nestartovat !), viz video. https://www.youtube.com/watch?v=F1b4WTBAfE8 . Při této zkoušce nesmí být nic zapojeno v diagnostické zástrčce. Pokud není uložena žádná chyba, zobrazí se ECN a samé nuly. Může být ale uloženo i více chybových kódů, které se pak zobrazují po sobě. U těchto šestimístných kódů se pak čtou pouze první čtyři místa (i s nulou na začátku). Tato nouzová diagnostika nejde u novějších přístrojových panelů asi od r.2012, které mají již kontrolku optimálního řazení rychlostních stupňů.