Insignia 2.0 128kw manual
Moderátor: Moderátoři
Insignia 2.0 128kw manual
Dobry den. Mam novou Insignii 7/2021 nafta v manualu. Mam problemy pri podrazovani bez plynu, kdy me auto “kope”. Drive jsem jezdil koncern a nikdy jsem se s tim nesetkal. Mam najeto pres milion kilometru a styl jizdy mi nikdy problemy nedelal a ted. Ma s tim nekdo take problem? Muze to byt dvouhmota, nebo jen koncepce motoru a prevodovky, kdy pri snaze roztocit motor z volnobehu bez plynu me auto “kopne”. Nejcitelnejsi to je kdyz auot jede s kopce a treba pri 80 dam sestku, pri 50 ctyrku. Byt jemnejsi na spojce nepomaha… v servisu krouti hlavou. Prosim o radu ci podobnou zkusenost. Diky
- Reklama
Re: Insignia 2.0 128kw manual
Ahoj! Předpokládám, že vůz ještě nemá najety statisíce kilometrů a takhle by se určitě chovat neměl - (ne)kopání při podřazování je a vždy bylo ovlivnitelné prací levé nohy se spojkou, což víš, bo to sám zmiňuješ. Celý život jezdím s manuálem a nikdy jsem se s něčím podobným nesetkal ani na diskusních fórech. Být servismanem, taky bych nad tím kroutil hlavou a zkusil se zaměřit na prověření funkce spojkového soustrojí...
W124 E320 R6 Coupé 1994
Re: Insignia 2.0 128kw manual
Diky za nazor. Jsem z toho zoufaly. Jak pisu mam najeto pres milion km ruznymi auty a s timhle jsem se nikdy nesetkal. Nevim zda je vule na klice, nebo nefunguje spravne dvouhmota… budu resit opet pres servis, jenze ty kecy, ze auto jezdi jak ridic rika…
Re: Insignia 2.0 128kw manual
Tož ať se mekánik s vozem sveze a sám uvidí...
W124 E320 R6 Coupé 1994
Re: Insignia 2.0 128kw manual
Rozumím tomu tak, že podřadíš a pomalounku pouštíš spojku do záběru - otáčky motoru se pomalu jak spojka zabírá zvyšují na otáčky odpovídající danému zařazenému rychlostnímu stupni - například (vymýšlím, protože aktuálně onu naftu již nemám) 80kmh na 6 je 1500ot/min podřazeno na 4 což má být třeba 3500 ot/min a v momentě, kdy již otáčky stoupli na tuto hodnotu najednou "něco" uštědří ránu/kopanec autu stejným způsobem jako když začátečník pustí spojku do plných.
Měl jsem na staré VC s kterou jezdil zbytek rodiny vymlácený setrvačník až do stavu, kdy byl problém se pomalu rozjet - to jsem zjistil když jsem si ji jednou "půjčil" protože moje auto bylo v servisu - a zřejmě při podřazení bez plynu by to udělalo to samé.
Nepíšeš kolik máš najeto na tomto autě - já mám také více než 1.5melounu dohromady takže vím, že to není sváteční jezdění ale poctivá denní porce.
Pokud čtu od tebe, že jezdíš na Insignii 50 na 4 a 80 na 6 tak bych to klidně na ten setrvačník viděl i po 50000km. Automat jsem doposud jezdil pouze u Superba z půjčovny asi 10000km a těžce mi vadilo řazení při 1200 ot/m. S Vectrou ani s Insignií jsem nikdy nejezdil pod 2000 ot/m, on ten diesel od Oplu v těch nízkých otáčkách ani není žádná hadimrška.
Měl jsem na staré VC s kterou jezdil zbytek rodiny vymlácený setrvačník až do stavu, kdy byl problém se pomalu rozjet - to jsem zjistil když jsem si ji jednou "půjčil" protože moje auto bylo v servisu - a zřejmě při podřazení bez plynu by to udělalo to samé.
Nepíšeš kolik máš najeto na tomto autě - já mám také více než 1.5melounu dohromady takže vím, že to není sváteční jezdění ale poctivá denní porce.
Pokud čtu od tebe, že jezdíš na Insignii 50 na 4 a 80 na 6 tak bych to klidně na ten setrvačník viděl i po 50000km. Automat jsem doposud jezdil pouze u Superba z půjčovny asi 10000km a těžce mi vadilo řazení při 1200 ot/m. S Vectrou ani s Insignií jsem nikdy nejezdil pod 2000 ot/m, on ten diesel od Oplu v těch nízkých otáčkách ani není žádná hadimrška.
Re: Insignia 2.0 128kw manual
Tak nejak to je. Najeto mam ale tak 25.000 teprve takze se mi to nezda. Zitra jdu resit v zaruce nejakou elektroniku tak budu chtit proverit i toto. Nezda se mi, ze by se takhle melo chovat nove auto