Insignia 2.0 128kw manual

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět
chobik
Příspěvky: 3
Registrován: 05 čer 2022, 15:35

Insignia 2.0 128kw manual

Příspěvek od chobik »

Dobry den. Mam novou Insignii 7/2021 nafta v manualu. Mam problemy pri podrazovani bez plynu, kdy me auto “kope”. Drive jsem jezdil koncern a nikdy jsem se s tim nesetkal. Mam najeto pres milion kilometru a styl jizdy mi nikdy problemy nedelal a ted. Ma s tim nekdo take problem? Muze to byt dvouhmota, nebo jen koncepce motoru a prevodovky, kdy pri snaze roztocit motor z volnobehu bez plynu me auto “kopne”. Nejcitelnejsi to je kdyz auot jede s kopce a treba pri 80 dam sestku, pri 50 ctyrku. Byt jemnejsi na spojce nepomaha… v servisu krouti hlavou. Prosim o radu ci podobnou zkusenost. Diky
Reklama
 

Uživatelský avatar
Colommbo
Příspěvky: 1819
Registrován: 01 úno 2012, 09:35
Bydliště: kutnohorskokolínské pohraničí

Re: Insignia 2.0 128kw manual

Příspěvek od Colommbo »

Ahoj! Předpokládám, že vůz ještě nemá najety statisíce kilometrů a takhle by se určitě chovat neměl - (ne)kopání při podřazování je a vždy bylo ovlivnitelné prací levé nohy se spojkou, což víš, bo to sám zmiňuješ. Celý život jezdím s manuálem a nikdy jsem se s něčím podobným nesetkal ani na diskusních fórech. Být servismanem, taky bych nad tím kroutil hlavou a zkusil se zaměřit na prověření funkce spojkového soustrojí... :?
W124 E320 R6 Coupé 1994
chobik
Příspěvky: 3
Registrován: 05 čer 2022, 15:35

Re: Insignia 2.0 128kw manual

Příspěvek od chobik »

Diky za nazor. Jsem z toho zoufaly. Jak pisu mam najeto pres milion km ruznymi auty a s timhle jsem se nikdy nesetkal. Nevim zda je vule na klice, nebo nefunguje spravne dvouhmota… budu resit opet pres servis, jenze ty kecy, ze auto jezdi jak ridic rika…
Uživatelský avatar
Colommbo
Příspěvky: 1819
Registrován: 01 úno 2012, 09:35
Bydliště: kutnohorskokolínské pohraničí

Re: Insignia 2.0 128kw manual

Příspěvek od Colommbo »

Tož ať se mekánik s vozem sveze a sám uvidí...
W124 E320 R6 Coupé 1994
Sunman
Příspěvky: 1337
Registrován: 22 čer 2011, 23:06

Re: Insignia 2.0 128kw manual

Příspěvek od Sunman »

Rozumím tomu tak, že podřadíš a pomalounku pouštíš spojku do záběru - otáčky motoru se pomalu jak spojka zabírá zvyšují na otáčky odpovídající danému zařazenému rychlostnímu stupni - například (vymýšlím, protože aktuálně onu naftu již nemám) 80kmh na 6 je 1500ot/min podřazeno na 4 což má být třeba 3500 ot/min a v momentě, kdy již otáčky stoupli na tuto hodnotu najednou "něco" uštědří ránu/kopanec autu stejným způsobem jako když začátečník pustí spojku do plných.

Měl jsem na staré VC s kterou jezdil zbytek rodiny vymlácený setrvačník až do stavu, kdy byl problém se pomalu rozjet - to jsem zjistil když jsem si ji jednou "půjčil" protože moje auto bylo v servisu - a zřejmě při podřazení bez plynu by to udělalo to samé.
Nepíšeš kolik máš najeto na tomto autě - já mám také více než 1.5melounu dohromady takže vím, že to není sváteční jezdění ale poctivá denní porce.
Pokud čtu od tebe, že jezdíš na Insignii 50 na 4 a 80 na 6 tak bych to klidně na ten setrvačník viděl i po 50000km. Automat jsem doposud jezdil pouze u Superba z půjčovny asi 10000km a těžce mi vadilo řazení při 1200 ot/m. S Vectrou ani s Insignií jsem nikdy nejezdil pod 2000 ot/m, on ten diesel od Oplu v těch nízkých otáčkách ani není žádná hadimrška.
chobik
Příspěvky: 3
Registrován: 05 čer 2022, 15:35

Re: Insignia 2.0 128kw manual

Příspěvek od chobik »

Tak nejak to je. Najeto mam ale tak 25.000 teprve takze se mi to nezda. Zitra jdu resit v zaruce nejakou elektroniku tak budu chtit proverit i toto. Nezda se mi, ze by se takhle melo chovat nove auto
Odpovědět

Zpět na „Diesel“