Astra - R@SAG - 1.4 Turbo 88kW 120k - COSMO Premium
Moderátoři: Astra - R@SAG, Moderátoři
- Astra - R@SAG
- Moderátor
- Příspěvky: 563
- Registrován: 02 dub 2020, 13:26
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Astra - R@SAG - 1.4 Turbo 88kW 120k - COSMO Premium
Tak před několika týdny na Astře J se začla prjevovat opět závata úbytku chladící kapaliny, prvotně to nebylo monoho, ale postupem sledování se to zvětšovalo až na 0,5 lit na 1000km. Oblast okolo vodní pumpy byla sucha, olej byl bez vody, tak nakonec jak se to začlo zhoršovat, tak příčina byla v plastové přírubě, do které vede mnoho hadic na bloku motoru po pravé straně u autobaterie.
Při výměně plastové příruby jsem pro jistotu vyměnil i přepadovou hadici od nádobky, i přestože jsem ji měnil před 2 lety. Pak komplet novou chladící kapalinu a práce na cca 2 hod i s projetím. Od výměny najeto 1200km a vše je zase jak má být.
Původní plastová příruba na první pohled vypadala, že je OK, ale nakonec jsme tam našel trhliny v plastu, kterými po zahřítí, chladící kapalina unikala a pak stékala po bloku motoru dolů.
Nová příruba
Při výměně plastové příruby jsem pro jistotu vyměnil i přepadovou hadici od nádobky, i přestože jsem ji měnil před 2 lety. Pak komplet novou chladící kapalinu a práce na cca 2 hod i s projetím. Od výměny najeto 1200km a vše je zase jak má být.
Původní plastová příruba na první pohled vypadala, že je OK, ale nakonec jsme tam našel trhliny v plastu, kterými po zahřítí, chladící kapalina unikala a pak stékala po bloku motoru dolů.
Nová příruba
Předešlé vozy: Opel Astra F 1.4 8v - 1992
Současný vůz: Opel Astra G 1.4 16v ECOTEC - 2003
Současný vůz: Opel Astra G 1.4 16v Twinport - 2006
Současný vůz: Opel Astra J 1.4 Turbo 88kW/120k - 2015
WEB: astra-rasag.cz - vše o Opelech.
Současný vůz: Opel Astra G 1.4 16v ECOTEC - 2003
Současný vůz: Opel Astra G 1.4 16v Twinport - 2006
Současný vůz: Opel Astra J 1.4 Turbo 88kW/120k - 2015
WEB: astra-rasag.cz - vše o Opelech.
- Reklama
Re: Astra - R@SAG - 1.4 Turbo 88kW 120k - COSMO Premium
To znám, když je závada jen občas a nevíš co to je. Když ale znáš "doktora Opla", pak to je jednoduchý Naštěstí mám jednoho i u nás v UL.
- Astra - R@SAG
- Moderátor
- Příspěvky: 563
- Registrován: 02 dub 2020, 13:26
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Astra - R@SAG - 1.4 Turbo 88kW 120k - COSMO Premium
No ono po bezmala 25 letech u značky OPEL člověk to už zná. Naštěstí je mnoho lidí co řešilo tento problém a Astra J má právě toto choulostivé místo . Hold vypada sice ta naše Astra J jako nová, ale roky přibívají a to se začíná projevovat pomaličku a jistě.
Více času teď jsme s Astrou G a pořád ladíme co a jak k dokonalosti a i přestože jsem řekl, že už končíme, tak asi příští týden nastane velká změna z venku . Astra G je teď takové LEGO, na které se za pár korun da koupit cokoliv a udělá to člověku radost .
Více času teď jsme s Astrou G a pořád ladíme co a jak k dokonalosti a i přestože jsem řekl, že už končíme, tak asi příští týden nastane velká změna z venku . Astra G je teď takové LEGO, na které se za pár korun da koupit cokoliv a udělá to člověku radost .
Předešlé vozy: Opel Astra F 1.4 8v - 1992
Současný vůz: Opel Astra G 1.4 16v ECOTEC - 2003
Současný vůz: Opel Astra G 1.4 16v Twinport - 2006
Současný vůz: Opel Astra J 1.4 Turbo 88kW/120k - 2015
WEB: astra-rasag.cz - vše o Opelech.
Současný vůz: Opel Astra G 1.4 16v ECOTEC - 2003
Současný vůz: Opel Astra G 1.4 16v Twinport - 2006
Současný vůz: Opel Astra J 1.4 Turbo 88kW/120k - 2015
WEB: astra-rasag.cz - vše o Opelech.
Re: Astra - R@SAG - 1.4 Turbo 88kW 120k - COSMO Premium
U géčka by mi asi vadila ta koroze, jinak taky vzpomínám
Re: Astra - R@SAG - 1.4 Turbo 88kW 120k - COSMO Premium
Tenhle plastovy dil jsem menil zhruba pred rokem. Taky mi ubyvala chladici kapalina a tyhle vymena to vyresila
- Astra - R@SAG
- Moderátor
- Příspěvky: 563
- Registrován: 02 dub 2020, 13:26
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Astra - R@SAG - 1.4 Turbo 88kW 120k - COSMO Premium
Přesně teď mám klid od výměny pres 1500km a pohoda
Předešlé vozy: Opel Astra F 1.4 8v - 1992
Současný vůz: Opel Astra G 1.4 16v ECOTEC - 2003
Současný vůz: Opel Astra G 1.4 16v Twinport - 2006
Současný vůz: Opel Astra J 1.4 Turbo 88kW/120k - 2015
WEB: astra-rasag.cz - vše o Opelech.
Současný vůz: Opel Astra G 1.4 16v ECOTEC - 2003
Současný vůz: Opel Astra G 1.4 16v Twinport - 2006
Současný vůz: Opel Astra J 1.4 Turbo 88kW/120k - 2015
WEB: astra-rasag.cz - vše o Opelech.
- Astra - R@SAG
- Moderátor
- Příspěvky: 563
- Registrován: 02 dub 2020, 13:26
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Astra - R@SAG - 1.4 Turbo 88kW 120k - COSMO Premium
Tak ani na Astru J se u nás nezapomíná a k vánocům dostala něco málo do interiéru.
Předešlé vozy: Opel Astra F 1.4 8v - 1992
Současný vůz: Opel Astra G 1.4 16v ECOTEC - 2003
Současný vůz: Opel Astra G 1.4 16v Twinport - 2006
Současný vůz: Opel Astra J 1.4 Turbo 88kW/120k - 2015
WEB: astra-rasag.cz - vše o Opelech.
Současný vůz: Opel Astra G 1.4 16v ECOTEC - 2003
Současný vůz: Opel Astra G 1.4 16v Twinport - 2006
Současný vůz: Opel Astra J 1.4 Turbo 88kW/120k - 2015
WEB: astra-rasag.cz - vše o Opelech.
- Astra - R@SAG
- Moderátor
- Příspěvky: 563
- Registrován: 02 dub 2020, 13:26
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Astra - R@SAG - 1.4 Turbo 88kW 120k - COSMO Premium
Tak zde máme rok 2023 a pro Astru J to nezačlo zrovna dobře. Opět se ozval startér, který prošel repasem a už jsem na to neměl nervy a tak jsem koupil BOSCH zcela nový a hotovo, už je týden klid. Jen se v service mechanici rozdělili na 2 skupiny, jedni řekli, že startér / druzí bude to něco jiného. Při 96 tis. km se mi zdálo, že dvojhmota to by bylo brzo, ale 14 000 za sadu spojky + práce, no to snad ne. Tak jsme udělal risk a koupil startér.
Zjistilo se, že jedna zadní pruzina je prasklá, ale nebylo to normalně poznat, auto bylo stejně vysoké v zadu. Proto jsem koupil nové pružiny SACHS. Zvažoval jsme i výměnu zadních tlumičů, ale nakonec pouze pružiny. Tlumiče nevykazovali netěsnost a nic dalšího, nechal jsem tam tedy originál od výroby. Dost mě to zarazilo jezdím v 90% sám, nic tězkého v kufru nevozím, tažné nemám a cca po 8 letech pružina v haji a ta druhá byla cela ve spodní části popraskaná, tak že by brzy taky praskla.
Zjistilo se, že jedna zadní pruzina je prasklá, ale nebylo to normalně poznat, auto bylo stejně vysoké v zadu. Proto jsem koupil nové pružiny SACHS. Zvažoval jsme i výměnu zadních tlumičů, ale nakonec pouze pružiny. Tlumiče nevykazovali netěsnost a nic dalšího, nechal jsem tam tedy originál od výroby. Dost mě to zarazilo jezdím v 90% sám, nic tězkého v kufru nevozím, tažné nemám a cca po 8 letech pružina v haji a ta druhá byla cela ve spodní části popraskaná, tak že by brzy taky praskla.
Předešlé vozy: Opel Astra F 1.4 8v - 1992
Současný vůz: Opel Astra G 1.4 16v ECOTEC - 2003
Současný vůz: Opel Astra G 1.4 16v Twinport - 2006
Současný vůz: Opel Astra J 1.4 Turbo 88kW/120k - 2015
WEB: astra-rasag.cz - vše o Opelech.
Současný vůz: Opel Astra G 1.4 16v ECOTEC - 2003
Současný vůz: Opel Astra G 1.4 16v Twinport - 2006
Současný vůz: Opel Astra J 1.4 Turbo 88kW/120k - 2015
WEB: astra-rasag.cz - vše o Opelech.
Re: Astra - R@SAG - 1.4 Turbo 88kW 120k - COSMO Premium
Ahoj! Kdysi se mi na Omče přihodilo totéž - při zvednutí auta na dílenském zvedáku si kamoš-mekánik všiml, že levé zadní pružině schází celý spodní "závit"... Prostě jsem jej někde vytrousil a pružina dosedla dalším závitem do misky, aniž bych zaregistroval nějakou změnu v chování vozu. Jak dlouho jsem takhle jezdil, netuším, předtím byla Omča na heveru asi před půl rokem. Prý se to stává a u zadokolek obzvlášť...
W124 E320 R6 Coupé 1994
Re: Astra - R@SAG - 1.4 Turbo 88kW 120k - COSMO Premium
Já to měl u nexie, u oplíků naštěstí zatim ok, ťukťuk na dřevo