Dotaz na majitele Insignie
Moderátor: Moderátoři
Dotaz na majitele Insignie
Ahoj vsichni, nebyl by tu nekdo ze severnich Cech, kdo ma Insignii ST 1,5 turbo 121 kW? Rad bych se dozvedel jak tenhle motor jezdi, za kolik jezdi, jak je s nim majitel spokojeny apod. Bydlim u Litomeric, tak jestli by se tady nenasel nekdo v nejakym rozumnym dojezdu.
- Reklama
Re: Dotaz na majitele Insignie
Čau. Z okolí nejsem, ale dovolím si zhodnotit. Mám středně těžkou nohu a nemám potřebu drtit spotřebu na minimu dle eko-rádce řazení. 1,5T mi jezdí kombinovaně v rozmezí 6,5 - 7,4 L včetně v létě zapnuté klimatizace, nebo v zimě s výhříváním sedadla, což jsou položky, které spotřebu lehce navyšují. V menu je položka, která měří spotřebu co 5 km a na té je vidět, že když jedeš jen 2 km do obchodu a zpět, tak to klidně bere 9-10 protože to není zahřáte atd., pak to ale po delší jizdě klesne a ve finále platí výše uvedená spotřeba.
Podle mě je motor hlavně v nízkých otáčkách skvěle odhlučněný. Při zastavení na křižovatce máš pocit, že je vypnutý ikdyž není (start stop nepoužívám). Krouťák 250 Nm, není úplně raketa, ale na 90 procent jízd naprosto na pohodu. Na dálnici při 140 točí na 6-tku 2800 otáček. To už je víc slyšet, ale stejně zanikne v hluku vozidla jako takového.
Při většině jízd sám, nemám potřebu silnějšího motoru, jen v horkých létních dnech když jedeš na dovču plně naložen, tak v kopcích už trochu dochází dech. 1,5 T nemá filtr pevných částic min. do roku 2018 anebo možná vůbec. Přestala se později dělat. Naftu jsem moc nechtěl. 1,6 T už je trochu žrout.
Insignie je ale na svou třídu neprofesionálně hlučná hlavně od kol, od podlahy a od podlahy kufru, je to asi daň za to, jak se chvástali, že ji odlehčili až o 200 kg oproti předchozímu modelu. Jak dojíždíš čtyři roky staré gumy, je to peklo. Já pořešil dodatečným vytlumením všech podběhů, dveří a kufru. Zatím ještě čekám se zhodnocením, protože čekám na nové letní gumy, ale myslím, že jsem vůz ztišil o 50 procent, ale něco to stálo. (14000,-). Zlepšil ("zpevnil")se i zvuk, protože se teď drží víc v autě. Ale to už odbíhám od tématu.
Mám najeto 105 tis. a zatím bez výhrad k motoru. Mám to prostě takto od začátku v hlavě nastaveno: fajn třída auta, ale menší objem v benzínu, ať mě to nevysává, užívám si komfortu, ale není to raketa jako 2.0 nafta nebo benzín. Takže tak.
Samozřejmě se s tím musíš projet, nejlíp půjčit na půl dne, tobě může vyhovovat úplně něco jiného.
Přeji šťastný výběr.
Podle mě je motor hlavně v nízkých otáčkách skvěle odhlučněný. Při zastavení na křižovatce máš pocit, že je vypnutý ikdyž není (start stop nepoužívám). Krouťák 250 Nm, není úplně raketa, ale na 90 procent jízd naprosto na pohodu. Na dálnici při 140 točí na 6-tku 2800 otáček. To už je víc slyšet, ale stejně zanikne v hluku vozidla jako takového.
Při většině jízd sám, nemám potřebu silnějšího motoru, jen v horkých létních dnech když jedeš na dovču plně naložen, tak v kopcích už trochu dochází dech. 1,5 T nemá filtr pevných částic min. do roku 2018 anebo možná vůbec. Přestala se později dělat. Naftu jsem moc nechtěl. 1,6 T už je trochu žrout.
Insignie je ale na svou třídu neprofesionálně hlučná hlavně od kol, od podlahy a od podlahy kufru, je to asi daň za to, jak se chvástali, že ji odlehčili až o 200 kg oproti předchozímu modelu. Jak dojíždíš čtyři roky staré gumy, je to peklo. Já pořešil dodatečným vytlumením všech podběhů, dveří a kufru. Zatím ještě čekám se zhodnocením, protože čekám na nové letní gumy, ale myslím, že jsem vůz ztišil o 50 procent, ale něco to stálo. (14000,-). Zlepšil ("zpevnil")se i zvuk, protože se teď drží víc v autě. Ale to už odbíhám od tématu.
Mám najeto 105 tis. a zatím bez výhrad k motoru. Mám to prostě takto od začátku v hlavě nastaveno: fajn třída auta, ale menší objem v benzínu, ať mě to nevysává, užívám si komfortu, ale není to raketa jako 2.0 nafta nebo benzín. Takže tak.
Samozřejmě se s tím musíš projet, nejlíp půjčit na půl dne, tobě může vyhovovat úplně něco jiného.
Přeji šťastný výběr.
Insignia GS Dynamic 2017 - 1,5 121 kW - kůže - kompletní výhřev
Astra J ST Drive 2015 - 1,4 88 kW - Infinity - výhřev sedadel a volantu - kamera
"EX" Corsa D Sport 2014 - 1,4 74 kW
"RIP" Astra G Sportive 1998 - 1,6 74 kW
Astra J ST Drive 2015 - 1,4 88 kW - Infinity - výhřev sedadel a volantu - kamera
"EX" Corsa D Sport 2014 - 1,4 74 kW
"RIP" Astra G Sportive 1998 - 1,6 74 kW
Re: Dotaz na majitele Insignie
Moc diky za nazor a zajimave postrehy
Re: Dotaz na majitele Insignie
1 před dovolenou doteď
2 po dovolené doteď
+ průběžně za posledních 50 km
2 po dovolené doteď
+ průběžně za posledních 50 km
Insignia GS Dynamic 2017 - 1,5 121 kW - kůže - kompletní výhřev
Astra J ST Drive 2015 - 1,4 88 kW - Infinity - výhřev sedadel a volantu - kamera
"EX" Corsa D Sport 2014 - 1,4 74 kW
"RIP" Astra G Sportive 1998 - 1,6 74 kW
Astra J ST Drive 2015 - 1,4 88 kW - Infinity - výhřev sedadel a volantu - kamera
"EX" Corsa D Sport 2014 - 1,4 74 kW
"RIP" Astra G Sportive 1998 - 1,6 74 kW