Dnes jsem byl na diagnostice svého Opelu Signum 2.2. benzín, automat, 2006.
Autoservis uvedl, že je tam 10+ závad, každá musí být opravena. Ale mám podezření, že je tam jen jedna nebo dvě poruchy. Zbývající poruchy zmizí, pokud najdu a opravím tu hlavní. Je to správně? Jediný viditelný znak je, že občas jde motor do nouzáku.
Kdo má takovou zkušenost?
Níže je uveden seznam poruch:
Motor
1.U2108-70 CAN-Bus žádná komunikace s
ABS/TC
K dispozici
2.P1170-17 Porucha palivového systému
K dispozici
3.P1500-52 Motor ovládání plynu
Porucha
Neplatný
4.P1550-03 Elektronické ovládání plynu
Řízení spotřeby
Neplatný
5.P0301-01 Zjištěno vy nechávání
zapalování 1. válce
Neplatný
6.P1112-61 Zaseknutá vířivá klapka
Neplatný
7.P1191-5A Snímač tlaku palivové lišty
Nízký vstup obvodu
Neplatný
Problémy CVTronic 1 existují
1.P1780-71 Snížení točivého momentu motoru
Porucha
Neexistuje
Existují problémy s MTA (Easytronic) 1
1.P1780-71 Snížení točivého momentu motoru
Porucha
Neexistuje
Problémy AF 23-5/33-5/40-6 1 existují
1.P1780-71 Snížení točivého momentu motoru
Porucha
Neexistuje
Omlouvám se za dlouhý text.
Diagnostika ukazuje spoustu poruch, ale auto jede
Moderátor: Moderátoři
- Reklama
Re: Diagnostika ukazuje spoustu poruch, ale auto jede
Ahoj! Nejsem mekánik ani diagnostik, dle mého soudu však hodně záleží na tom, JAKÁ diagnostika byla k vozu připojena - jestli oplí Op-com či Tech2 anebo nějaká jiná, uni... Proto mě taky matou pojmy jako neplatná či neexistuje, v oplí diagnostice se u jednotlivých chybových kódu zobrazují jiné pojmy - přítomen (present), nepřítomen (not present), popř. občasný, nahodilý...
W124 E320 R6 Coupé 1994
Re: Diagnostika ukazuje spoustu poruch, ale auto jede
Děkuji za vysvětlení.
Diagnostika byla provedena v malém neautorizovaném autoservisu. Automechanik připojil kabel k autu. A podíval se na mobilní aplikaci. Kabel nebyl fyzicky připojen k telefonu.
Poté je možné, že automechanik zadal zprávu do automatického překladače online. Myslím, že původní jazyk diagnostiky byl v angličtině.
Diagnostika byla provedena v malém neautorizovaném autoservisu. Automechanik připojil kabel k autu. A podíval se na mobilní aplikaci. Kabel nebyl fyzicky připojen k telefonu.
Poté je možné, že automechanik zadal zprávu do automatického překladače online. Myslím, že původní jazyk diagnostiky byl v angličtině.