Astra - R@SAG - 1.4 Turbo 88kW 120k - COSMO Premium
Moderátoři: Astra - R@SAG, Moderátoři
- Herr Blitz
- Příspěvky: 93
- Registrován: 24 črc 2023, 11:09
- Bydliště: Lázně Toušeň
Re: Astra - R@SAG - 1.4 Turbo 88kW 120k - COSMO Premium
Grandland má letos dorazit nový - https://www.auto.cz/opel-laka-na-novou- ... tos-151826 .
25. (OPEL 2.) Astra PHEV GS line
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
- Reklama
- Astra - R@SAG
- Moderátor
- Příspěvky: 563
- Registrován: 02 dub 2020, 13:26
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Astra - R@SAG - 1.4 Turbo 88kW 120k - COSMO Premium
ANO vím, ale nevím zda se nám bude tak libit, favoritem je Astra L ve verzi GS Line a to pokud to půjde, tak prouměnu v červené metalize s černou střechou. Vše ukáže čas (přelom září / řijen).
Předešlé vozy: Opel Astra F 1.4 8v - 1992
Současný vůz: Opel Astra G 1.4 16v ECOTEC - 2003
Současný vůz: Opel Astra G 1.4 16v Twinport - 2006
Současný vůz: Opel Astra J 1.4 Turbo 88kW/120k - 2015
WEB: astra-rasag.cz - vše o Opelech.
Současný vůz: Opel Astra G 1.4 16v ECOTEC - 2003
Současný vůz: Opel Astra G 1.4 16v Twinport - 2006
Současný vůz: Opel Astra J 1.4 Turbo 88kW/120k - 2015
WEB: astra-rasag.cz - vše o Opelech.
Re: Astra - R@SAG - 1.4 Turbo 88kW 120k - COSMO Premium
Ja spis zacinam pokukovat po Toyote, ty novy oply uz nejsou co byvaly, navic to je zabozrout
Re: Astra - R@SAG - 1.4 Turbo 88kW 120k - COSMO Premium
Ani se ti nějak nedivím...
W124 E320 R6 Coupé 1994
- Herr Blitz
- Příspěvky: 93
- Registrován: 24 črc 2023, 11:09
- Bydliště: Lázně Toušeň
Re: Astra - R@SAG - 1.4 Turbo 88kW 120k - COSMO Premium
Nevíte co je dobrý .
My s R@SAGem víme svoje - Astra L GS line červená!
My s R@SAGem víme svoje - Astra L GS line červená!
25. (OPEL 2.) Astra PHEV GS line
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
Re: Astra - R@SAG - 1.4 Turbo 88kW 120k - COSMO Premium
Ale vím(e) - čím novější, tím horší...
W124 E320 R6 Coupé 1994
- Astra - R@SAG
- Moderátor
- Příspěvky: 563
- Registrován: 02 dub 2020, 13:26
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Astra - R@SAG - 1.4 Turbo 88kW 120k - COSMO Premium
Osobně testuji auta dost často a Opel je prostě srdcová záležitost. Kvalita všech nových aut je cca o 50% nižší, než z dob Astry G. Hold to je ta dnesšní doba. Osobně mám tu zkušenost a porovnání s našimi blesky v rodině.
Astra J 9 let / Astra G (Classic II) 18 let / Astra G 21 let a Corsa D 12 let.
Přesto mohu říci, že Toyotu jsem hodně zvažoval z venku se mi líbí dost Corolla, ale ten interiér, pak jsem dostal nabídku na Mazdu s atmosferickým motorem 2.0, to je jiné svezení.
No a jak jsem tyto 2 vozy měl půjčené a taky půjčenou měřičku tloušťky laku, tak jsem byl dost překvapen, údaje byly cca o 40% nižší než má Opel. Ono si dnes asi šlověk nevybere, ale za mě musí vůz dost odolávat proti vlívům zimy, stojím venku. Motor ten se da opravit, ale vyvařování karoserie a koroze podvozku apod. to už tak lehce nejde.
Pro TOYOTU a MAZDU hraje motor a technika, pro OPEL hraje ošetření karoserie, nastavení podvozku, levnější díly. OPEL je prostě za mě kompromis, i když je tam pouze 3 válec. Jak je vidět OPEL se nevzdává, vždy s techniky PSA vytlačí maximum a dokáže nabídnout mnohem lepší sedadla AGR, skvělé Metrix přední světla a to vše za rozumné peníze.
Už jsem to tu psal několikrát, pokud bych se měl vzdát značky OPEL, šel bych k SEATU, ten mi vyhovoval asi nejvíce a to LEON ve verzi FR a to jak vzhledově (z venku / i zevnitř), jízdními vlastnostmi a i posedem za volantem.
Astra J 9 let / Astra G (Classic II) 18 let / Astra G 21 let a Corsa D 12 let.
Přesto mohu říci, že Toyotu jsem hodně zvažoval z venku se mi líbí dost Corolla, ale ten interiér, pak jsem dostal nabídku na Mazdu s atmosferickým motorem 2.0, to je jiné svezení.
No a jak jsem tyto 2 vozy měl půjčené a taky půjčenou měřičku tloušťky laku, tak jsem byl dost překvapen, údaje byly cca o 40% nižší než má Opel. Ono si dnes asi šlověk nevybere, ale za mě musí vůz dost odolávat proti vlívům zimy, stojím venku. Motor ten se da opravit, ale vyvařování karoserie a koroze podvozku apod. to už tak lehce nejde.
Pro TOYOTU a MAZDU hraje motor a technika, pro OPEL hraje ošetření karoserie, nastavení podvozku, levnější díly. OPEL je prostě za mě kompromis, i když je tam pouze 3 válec. Jak je vidět OPEL se nevzdává, vždy s techniky PSA vytlačí maximum a dokáže nabídnout mnohem lepší sedadla AGR, skvělé Metrix přední světla a to vše za rozumné peníze.
Už jsem to tu psal několikrát, pokud bych se měl vzdát značky OPEL, šel bych k SEATU, ten mi vyhovoval asi nejvíce a to LEON ve verzi FR a to jak vzhledově (z venku / i zevnitř), jízdními vlastnostmi a i posedem za volantem.
Předešlé vozy: Opel Astra F 1.4 8v - 1992
Současný vůz: Opel Astra G 1.4 16v ECOTEC - 2003
Současný vůz: Opel Astra G 1.4 16v Twinport - 2006
Současný vůz: Opel Astra J 1.4 Turbo 88kW/120k - 2015
WEB: astra-rasag.cz - vše o Opelech.
Současný vůz: Opel Astra G 1.4 16v ECOTEC - 2003
Současný vůz: Opel Astra G 1.4 16v Twinport - 2006
Současný vůz: Opel Astra J 1.4 Turbo 88kW/120k - 2015
WEB: astra-rasag.cz - vše o Opelech.
Re: Astra - R@SAG - 1.4 Turbo 88kW 120k - COSMO Premium
Zdravím, ako náhradu za Astru H som kúpil Ford Kuga hybrid, r.v. 2023. Tak dávam tiež do pozornosti. Sú si dosť podobné s Toyotou RAV4.
- Herr Blitz
- Příspěvky: 93
- Registrován: 24 črc 2023, 11:09
- Bydliště: Lázně Toušeň
Re: Astra - R@SAG - 1.4 Turbo 88kW 120k - COSMO Premium
Miloshi, hlavně se s tou TOYOTou projeď. Já jsem za poslední 3 roky postupně vyzkoušel 3 různé modely a dojem je vždy stejný (tedy pro mě) - projev jejich hybridu je čistý vysavač, jsem známý lehkou nohou, běžně jezdím pod spotřebou uvedenou v TP a přesto nezvládám projev jejich CVT převodovky (po polechátní plynu otáčky spalováku do pravé poloviny otáčkoměru, přitom převod lehký, takže zrychlení nula). Dalším zásadním problémem je pro mě odhlučnění - ano, slyším i ultrazvuk, takže moje reakce na některé části spektra jsou až "hysterické", na druhou stranu nejsem jediný, který na (ne)odhlučnění TOYOT a HOND upozorňuje. Je to taky o tom z čeho člověk přesedá.
Když ovšem pomineme odhlučnění a vysavač, tak uznávám, že po mechanické stránce jen těžko najdeš srovnatelně odolný hybrid.
Kuga je velice zajímavá volba. Hybrid Fordu je technickému řešení TOYOTy velice podobný, je znát, že Ford s TOYOTou na hybridu jeden čas spolupracoval. Ale i když RAV4 i Kuga používají kombinaci motoru 2,5 litru a CVT převodovky, není to identický pohonný řetězec - spalováky mají odlišný objem. Kugu jsem nejel, i když byla v seznamu kandidátů, nějak jsem se svezl s Astrou a prostě jsem jí koupil , ale podle toho co jsem slyšel má Ford výrazně lépe potlačený vysavačový projev a výrazně lépe zvládl odhlučnění.
A pokud se budeme bavit o nových autech, tak teď je Kuga za super peníze .
Když ovšem pomineme odhlučnění a vysavač, tak uznávám, že po mechanické stránce jen těžko najdeš srovnatelně odolný hybrid.
Kuga je velice zajímavá volba. Hybrid Fordu je technickému řešení TOYOTy velice podobný, je znát, že Ford s TOYOTou na hybridu jeden čas spolupracoval. Ale i když RAV4 i Kuga používají kombinaci motoru 2,5 litru a CVT převodovky, není to identický pohonný řetězec - spalováky mají odlišný objem. Kugu jsem nejel, i když byla v seznamu kandidátů, nějak jsem se svezl s Astrou a prostě jsem jí koupil , ale podle toho co jsem slyšel má Ford výrazně lépe potlačený vysavačový projev a výrazně lépe zvládl odhlučnění.
A pokud se budeme bavit o nových autech, tak teď je Kuga za super peníze .
25. (OPEL 2.) Astra PHEV GS line
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
- Astra - R@SAG
- Moderátor
- Příspěvky: 563
- Registrován: 02 dub 2020, 13:26
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Astra - R@SAG - 1.4 Turbo 88kW 120k - COSMO Premium
Tak při nedělním odpoledni příprava na přezutí. Loni jsem přípravu neudělal z časového presu a litoval jsem Letos odstraněna prolétává rez, naleštěno a zakonzervováno tuhým voskem .
Předešlé vozy: Opel Astra F 1.4 8v - 1992
Současný vůz: Opel Astra G 1.4 16v ECOTEC - 2003
Současný vůz: Opel Astra G 1.4 16v Twinport - 2006
Současný vůz: Opel Astra J 1.4 Turbo 88kW/120k - 2015
WEB: astra-rasag.cz - vše o Opelech.
Současný vůz: Opel Astra G 1.4 16v ECOTEC - 2003
Současný vůz: Opel Astra G 1.4 16v Twinport - 2006
Současný vůz: Opel Astra J 1.4 Turbo 88kW/120k - 2015
WEB: astra-rasag.cz - vše o Opelech.