Ondrova Cascada
Moderátor: Moderátoři
Ondrova Cascada
Ahoj parto!
Toto je můj první příspěvek, takže všechny zdravím. Forum je super, před koupí jsem ho prolézal skrz naskrz, a vaše postřehy a zkušenosti mi pomohly.
Oplákem jsem se stal díky Cascadě:
Je to ročník 2013, 2.0CDTI, 121kW, automat. Když jsem ji koupil, měla najeto cirka 82.000km.
Musím říct, že jakmile člověk jednou stáhne střechu, už nechce jinak.
Momentálně jsem provedl velký servis:
- těsnění olejového čerpadla (motor je A20DTH)
- rozvody + vodní pumpa
- brzdy (kotouče i destičky)
- všechny provozní kapaliny
- geometrie
- olej v automatu
Pocity/dojmy:
- sedačky jsou neuvěřitelně pohodlné. Drží mne přesně tam kde chci, jsou pevné, člověka nádherně obejmou
- 20´ kola jsou nádherná, ale uvažuji o menších - mám obavu zda na těch kolech auto netrpí...
- chci teď dořešit střechu - kapky už nestékají, takže potřebuje vyčistit a naimpregnovat. Nemáte na někoho v Brně tip, kdo to dělá dobře?
- to auto je těžké jako kráva (1.900kg) ale motor s tím celkem slušně hýbe
Budu rád, když mi řeknete své zkušenosti ať už s motorem, nebo cabriem, rád se dozvím nové věci
Zdraví,
Ondra
Toto je můj první příspěvek, takže všechny zdravím. Forum je super, před koupí jsem ho prolézal skrz naskrz, a vaše postřehy a zkušenosti mi pomohly.
Oplákem jsem se stal díky Cascadě:
Je to ročník 2013, 2.0CDTI, 121kW, automat. Když jsem ji koupil, měla najeto cirka 82.000km.
Musím říct, že jakmile člověk jednou stáhne střechu, už nechce jinak.
Momentálně jsem provedl velký servis:
- těsnění olejového čerpadla (motor je A20DTH)
- rozvody + vodní pumpa
- brzdy (kotouče i destičky)
- všechny provozní kapaliny
- geometrie
- olej v automatu
Pocity/dojmy:
- sedačky jsou neuvěřitelně pohodlné. Drží mne přesně tam kde chci, jsou pevné, člověka nádherně obejmou
- 20´ kola jsou nádherná, ale uvažuji o menších - mám obavu zda na těch kolech auto netrpí...
- chci teď dořešit střechu - kapky už nestékají, takže potřebuje vyčistit a naimpregnovat. Nemáte na někoho v Brně tip, kdo to dělá dobře?
- to auto je těžké jako kráva (1.900kg) ale motor s tím celkem slušně hýbe
Budu rád, když mi řeknete své zkušenosti ať už s motorem, nebo cabriem, rád se dozvím nové věci
Zdraví,
Ondra
Opel Cascada 2013, 2.0 CDTI, 121kW, 6AT
- Reklama
Re: Ondrova Cascada
Ahoj a vítej. Nejhezčí model z novější generace Oplů máš a čím víc budeš přidávat fotek, tím větší budu nejen já mít radost
Re: Ondrova Cascada
Ahoj, Ondro! Jak už zmínil kolega admin, Cascada je překrásný (ač fakt hodně těžký - moje kupé je o půl tuny lehčí) auto, jen u kabria škoda naftového motoru a automatu... Ale i tak vítej!
W124 E320 R6 Coupé 1994
Re: Ondrova Cascada
Díky moc za vřelé přijetí fotky časem určitě přibudou, obzvláště jak budeme v létě jezdit víc
Důležité věci: čepice bekovka - mám, opalovací krém faktor 50 - nemám a pokaždé si nadávám
Ad diesel x benzín - chápu, a vím že většina cabrií má benzín. Já si četl recenze, kde tvrdili, že ten diesel není tak špatná volba. I vzhledem k váze auta se mi to zdálo vhodnější, měl jsem pocit, že ona 1.6ka benzín by se s tím hodně nadřela. Teď když s tím jezdím, je to hrozně fajn, většinou si to brumlá okolo 1.900rpm a neruší to. Přiznám se, že mně se líbí i ten dieselový zvuk. O sportovnosti jsem si vzhledem k váze nedělal iluze .
A automat? Ten k tomu tak nějak sedne - to auto je povahou uklidňující, takový parník, který se plaví silnicí, a nechává Tě se kochat a užívat vítr ve vlasech a přírodu okolo. Já automat vyloženě nevyhledával. O cabriu jsem přemýšlel už minulý rok, ale nijak závažně. A jednou jsem náhodně prohlížel web a tahle kráska na mne vyskočila - měla hnědý vnitřek (což mám rád), dobrou výbavu + CEBIA report, a tak jsem se začal zajímat.
Důležité věci: čepice bekovka - mám, opalovací krém faktor 50 - nemám a pokaždé si nadávám
Ad diesel x benzín - chápu, a vím že většina cabrií má benzín. Já si četl recenze, kde tvrdili, že ten diesel není tak špatná volba. I vzhledem k váze auta se mi to zdálo vhodnější, měl jsem pocit, že ona 1.6ka benzín by se s tím hodně nadřela. Teď když s tím jezdím, je to hrozně fajn, většinou si to brumlá okolo 1.900rpm a neruší to. Přiznám se, že mně se líbí i ten dieselový zvuk. O sportovnosti jsem si vzhledem k váze nedělal iluze .
A automat? Ten k tomu tak nějak sedne - to auto je povahou uklidňující, takový parník, který se plaví silnicí, a nechává Tě se kochat a užívat vítr ve vlasech a přírodu okolo. Já automat vyloženě nevyhledával. O cabriu jsem přemýšlel už minulý rok, ale nijak závažně. A jednou jsem náhodně prohlížel web a tahle kráska na mne vyskočila - měla hnědý vnitřek (což mám rád), dobrou výbavu + CEBIA report, a tak jsem se začal zajímat.
Opel Cascada 2013, 2.0 CDTI, 121kW, 6AT
Re: Ondrova Cascada
Kdybys nahodou jel kolem Usti n.L., urcite bych se rad svezl, ale dva "kluci" v kabriu, hmm to vypada divne
- Astra - R@SAG
- Moderátor
- Příspěvky: 562
- Registrován: 02 dub 2020, 13:26
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ondrova Cascada
Vítej mezi námi, toto je opravdu super kousek, nemít rodinu, taky chy do toho šel . Ať slouží a užívej si za volantem, pohodovou jízdu.
Předešlé vozy: Opel Astra F 1.4 8v - 1992
Současný vůz: Opel Astra G 1.4 16v ECOTEC - 2003
Současný vůz: Opel Astra G 1.4 16v Twinport - 2006
Současný vůz: Opel Astra J 1.4 Turbo 88kW/120k - 2015
WEB: astra-rasag.cz - vše o Opelech.
Současný vůz: Opel Astra G 1.4 16v ECOTEC - 2003
Současný vůz: Opel Astra G 1.4 16v Twinport - 2006
Současný vůz: Opel Astra J 1.4 Turbo 88kW/120k - 2015
WEB: astra-rasag.cz - vše o Opelech.
Re: Ondrova Cascada
Tož nějakou chvíli jsem sem nepsal, tak je čas na nějaké dojmy
Za tu dobu co Cascadu mám, se stal jen jedna vážná závada - na svatební cestě, jak jinak . V Kašperských horách nám odešlo vysokotlaké čerpadlo. Technici mi říkali, že neví, co jsem měl v nádrži, ale že nafta to nebyla. A to jsem bral v Českých Budějovicích (tam by chtěl žít každý... Cimmermani ví) na Benzině Vervu. Takže hezky oprava za 35k + odtah do Brna...
Od té doby mám v autě VIF, a aditivuju před každým tankováním. Moc toho nenajezdím, tak mám zimní směs, co dávám i v létě.
Menší závada bylo prasklé těsnění pod zadním dílem střechy (prostě únava pryže po 9ti letech, to se nedá nic dělat). Co se dělalo na můj popud byla výměna regulátoru tlaku paliva, protože na volnoběh mi někdy - ne vždcky - kolísají otáčky, třeba o 100rpm, v rámci vteřiny. U 1,7CDTI celkem známý problém, tady se to sem tam projeví i po výměně. Už to neřeším, holka má taky nárok na to mít charakter... snad
Udělal jsem drobný upgrade interéru - nesnáším ty černé lesklé plastové lišty, jsou na nich hned vidět ťápance a strašně snadno se poškrabou. Tak jsem nechal odborně polepit dřevěnou fólií od 3M (DiNoc kdyby to někoho zajímalo). časem se snad dokopu k tomu hodit foto.) Teď ještě budu řešit novou hlavici šaltrpáky, bo z té staré se odlupuje ta guma a je to hnusné (prý také častý jev).
Také mám samolepící filcovou tkaninu a budu si dodělávat čalounění kastlíků a dveřních kapes.
Letos mi auto někdo zvandalizoval - jak střechu tak karoserii počmárali deodorantem, ale zabrali nejenom měkkou částí, ale i plastem, takže jsem měl krásně vyrytý nápis PIČUS v laku nu což. Lidi jsou hovada. Kdyby to bylo BMW, Medvěd, nebo Audina tak to asi chápu víc.
Jinak jezdí krásně - ve sport modu se motor drží okolo 2,5-3tis rpm, a táhne hnedle, takže projížďky v zatáčkovitých okreskách okolo Brna jsou fajn. A klidné výlety jsou také sen - jen člověk nesmí zapomenout čepici a 50ku krém
Ad rodina - v autě jsem uplně na pohodu odvezl sebe, ženu, dceru, gazilion věcí na pláž a !!! nafukovací 2místný kajak s pádly !!! do Chorvatska i zpět. Zodpovědně můžu prohlásit, že Cascada je pro rodinu uplně OK. Samozřejmě, jestli někdo stěhuje co dva dny pračku nebo ledničku, tak je to horší
Tož blesku zdar!
Za tu dobu co Cascadu mám, se stal jen jedna vážná závada - na svatební cestě, jak jinak . V Kašperských horách nám odešlo vysokotlaké čerpadlo. Technici mi říkali, že neví, co jsem měl v nádrži, ale že nafta to nebyla. A to jsem bral v Českých Budějovicích (tam by chtěl žít každý... Cimmermani ví) na Benzině Vervu. Takže hezky oprava za 35k + odtah do Brna...
Od té doby mám v autě VIF, a aditivuju před každým tankováním. Moc toho nenajezdím, tak mám zimní směs, co dávám i v létě.
Menší závada bylo prasklé těsnění pod zadním dílem střechy (prostě únava pryže po 9ti letech, to se nedá nic dělat). Co se dělalo na můj popud byla výměna regulátoru tlaku paliva, protože na volnoběh mi někdy - ne vždcky - kolísají otáčky, třeba o 100rpm, v rámci vteřiny. U 1,7CDTI celkem známý problém, tady se to sem tam projeví i po výměně. Už to neřeším, holka má taky nárok na to mít charakter... snad
Udělal jsem drobný upgrade interéru - nesnáším ty černé lesklé plastové lišty, jsou na nich hned vidět ťápance a strašně snadno se poškrabou. Tak jsem nechal odborně polepit dřevěnou fólií od 3M (DiNoc kdyby to někoho zajímalo). časem se snad dokopu k tomu hodit foto.) Teď ještě budu řešit novou hlavici šaltrpáky, bo z té staré se odlupuje ta guma a je to hnusné (prý také častý jev).
Také mám samolepící filcovou tkaninu a budu si dodělávat čalounění kastlíků a dveřních kapes.
Letos mi auto někdo zvandalizoval - jak střechu tak karoserii počmárali deodorantem, ale zabrali nejenom měkkou částí, ale i plastem, takže jsem měl krásně vyrytý nápis PIČUS v laku nu což. Lidi jsou hovada. Kdyby to bylo BMW, Medvěd, nebo Audina tak to asi chápu víc.
Jinak jezdí krásně - ve sport modu se motor drží okolo 2,5-3tis rpm, a táhne hnedle, takže projížďky v zatáčkovitých okreskách okolo Brna jsou fajn. A klidné výlety jsou také sen - jen člověk nesmí zapomenout čepici a 50ku krém
Ad rodina - v autě jsem uplně na pohodu odvezl sebe, ženu, dceru, gazilion věcí na pláž a !!! nafukovací 2místný kajak s pádly !!! do Chorvatska i zpět. Zodpovědně můžu prohlásit, že Cascada je pro rodinu uplně OK. Samozřejmě, jestli někdo stěhuje co dva dny pračku nebo ledničku, tak je to horší
Tož blesku zdar!
Opel Cascada 2013, 2.0 CDTI, 121kW, 6AT
Re: Ondrova Cascada
Jednu jsem videl v nedeli v Rokytnici, ale s DE znackama, na ceskych jsem nikoho jeste nepotkal. Auto je to fakt krasny ale
Jen bych tam toho naftaka asi nechtel
Jen bych tam toho naftaka asi nechtel
Re: Ondrova Cascada
Aaaale pročpak?
To 2.0 CDTI jezdí ca 7,5-8, docela se děsím za kolik by jela za 1.6...
To 2.0 CDTI jezdí ca 7,5-8, docela se děsím za kolik by jela za 1.6...
Opel Cascada 2013, 2.0 CDTI, 121kW, 6AT