
Astra - R@SAG - 1.4 Turbo 88kW 120k - COSMO Premium
Moderátoři: Astra - R@SAG, Moderátoři
Re: Astra - R@SAG - 1.4 Turbo 88kW 120k - COSMO Premium
Ty se s tím autem mazlíš jak s první láskou. Ale já to mám podobně 

- Reklama
Re: Astra - R@SAG - 1.4 Turbo 88kW 120k - COSMO Premium
Astra - R@SAG: Děláš to dobře, pane, a auto ti to v dobrém vrátí.
A co se pneumatik týče, možná jsem byl jedním, na jejichž doporučení jsi tyhle Dunlopy pořídil (sám jsem je jezdil třikrát po sobě.) Teď mám na léto už na discích připraveny Kumho Ecsta (taky na doporučení), tož jsem zvědav...

W124 E320 R6 Coupé 1994
- Astra - R@SAG
- Moderátor
- Příspěvky: 588
- Registrován: 02 dub 2020, 13:26
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Astra - R@SAG - 1.4 Turbo 88kW 120k - COSMO Premium
Ano tvé doporučení jsem dal a nelituji. Sem tam tomu i pořádně dám co proto v horách na okreskách i na dálnici. Pěkně drží, jak za sucha i za mokra, jen jak jsou na konci životnosti cca 2 mm jsou hlučnější
.
Milosh: No vždoť mě znáš, auto má sice sloužit, ale já si nemohu pomoci
. Rád bych dceři za 4 roky předal Astru J k 10tinám v krásném stavu a nohla s ní si užívat své první km za volantem. Protože obě Astry G asi už budou v motoristickém nebi.
Upřímě, jak jsem viděl jak černý je olej v dané převodovce po 5 letech a 70 000km, tak co potom by vyteklo po 200 000 km.


Milosh: No vždoť mě znáš, auto má sice sloužit, ale já si nemohu pomoci



Upřímě, jak jsem viděl jak černý je olej v dané převodovce po 5 letech a 70 000km, tak co potom by vyteklo po 200 000 km.
Předešlé vozy: Opel Astra F 1.4 8v - 1992
Současný vůz: Opel Astra G 1.4 16v ECOTEC - 2003
Současný vůz: Opel Astra G 1.4 16v Twinport - 2006
Současný vůz: Opel Astra J 1.4 Turbo 88kW/120k - 2015
WEB: astra-rasag.cz - vše o Opelech.
Současný vůz: Opel Astra G 1.4 16v ECOTEC - 2003
Současný vůz: Opel Astra G 1.4 16v Twinport - 2006
Současný vůz: Opel Astra J 1.4 Turbo 88kW/120k - 2015
WEB: astra-rasag.cz - vše o Opelech.
- Astra - R@SAG
- Moderátor
- Příspěvky: 588
- Registrován: 02 dub 2020, 13:26
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Astra - R@SAG - 1.4 Turbo 88kW 120k - COSMO Premium
Tak o víkendu přezuto na letní alu 17" a jak víte obuté do DUNLOP 215/50 R 17 SP BLURESPONSE 95W XL. Dvě pneumatiky mám zcela nové a rozhodoval jsme se zda je dát dozadu a na předek dorazit ty starší. Nakonec jsme dal nové dopředu a staré na zadek a uvidíme, jak to bude vypadat na konci této sezony.
Rád bych zde zveřejnil zkušenosti s novinkou v oblasti zimních pneumatik Barum Polaris 6. Je to první Polaris co má véčkové provedení vzorku. Na běžné ježdění je pneumatika v pohodě a to jak na sněhu, tak i při opatrnější jízdě na ledu. Co ale je znát je vyšší spotřeba paliva než jsem osobně ocěkával. Na začátku jsem si myslel, že jsou chybně nahuštěné, ale po kontrole a zjištění, že tlaky jsou OK spotřeba vůči starší generaci Polaris, které Astra J obouvala řadu let, je spotřeba opravdu o dost vyšší. Podle propočtu je to cca 0,3 lit. na 100 km oproti starým zimním gumám. Najeto na nich 4 300 km.
Rád bych zde zveřejnil zkušenosti s novinkou v oblasti zimních pneumatik Barum Polaris 6. Je to první Polaris co má véčkové provedení vzorku. Na běžné ježdění je pneumatika v pohodě a to jak na sněhu, tak i při opatrnější jízdě na ledu. Co ale je znát je vyšší spotřeba paliva než jsem osobně ocěkával. Na začátku jsem si myslel, že jsou chybně nahuštěné, ale po kontrole a zjištění, že tlaky jsou OK spotřeba vůči starší generaci Polaris, které Astra J obouvala řadu let, je spotřeba opravdu o dost vyšší. Podle propočtu je to cca 0,3 lit. na 100 km oproti starým zimním gumám. Najeto na nich 4 300 km.
Předešlé vozy: Opel Astra F 1.4 8v - 1992
Současný vůz: Opel Astra G 1.4 16v ECOTEC - 2003
Současný vůz: Opel Astra G 1.4 16v Twinport - 2006
Současný vůz: Opel Astra J 1.4 Turbo 88kW/120k - 2015
WEB: astra-rasag.cz - vše o Opelech.
Současný vůz: Opel Astra G 1.4 16v ECOTEC - 2003
Současný vůz: Opel Astra G 1.4 16v Twinport - 2006
Současný vůz: Opel Astra J 1.4 Turbo 88kW/120k - 2015
WEB: astra-rasag.cz - vše o Opelech.
- Herr Blitz
- Příspěvky: 119
- Registrován: 24 črc 2023, 11:09
- Bydliště: Lázně Toušeň
Re: Astra - R@SAG - 1.4 Turbo 88kW 120k - COSMO Premium
To je zajímavý postřeh. Já jsem Polarisy 6 dal na jedno naše firemní auto, ale to jsme převzali v říjnu, takže vyrazilo do oběhu rovnou na zimákách a letní prvomontáže nazulo teprve minulý čtvrtek, takže relevantní data pro porovnání zatím nemám, ale schválně se na to zkusím zaměřit, jestli spotřeba spadne v obvyklých mezích nebo razantněji
.
Já mám na Astře letní Michelinky a zimní Nexeny, nájezd je téměř půl na půl (na letních 31.776 km, na zimních 29.558 km) - letní spotřeba 3,01, zimní 4,43 OMV MM100 na 100 km. Na elektriku je spotřeba paradoxně nižší v zimě, protože díky topení se baterka rychleji vybije a dřív se přejde na pohon spalovákem, což zase v průměru zvýší jeho spotřebu
.

Já mám na Astře letní Michelinky a zimní Nexeny, nájezd je téměř půl na půl (na letních 31.776 km, na zimních 29.558 km) - letní spotřeba 3,01, zimní 4,43 OMV MM100 na 100 km. Na elektriku je spotřeba paradoxně nižší v zimě, protože díky topení se baterka rychleji vybije a dřív se přejde na pohon spalovákem, což zase v průměru zvýší jeho spotřebu

25. (OPEL 2.) Astra PHEV GS line
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
- Astra - R@SAG
- Moderátor
- Příspěvky: 588
- Registrován: 02 dub 2020, 13:26
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Astra - R@SAG - 1.4 Turbo 88kW 120k - COSMO Premium
No uvidíš, ja bral data za posledních 10 let co máme Astru J a 2x jsem to kontroloval a vyšlo mi to opravdu takto. Není to žádná katastrofa, ale jen pro zajímavost. Do hor nejezdíme, jen ojediněle, tak na běžné ježdění OK. Musím říci, že jezdím s 90% stejné trasy do práce s práce, Polsko nakupy a okolo komína
.



Předešlé vozy: Opel Astra F 1.4 8v - 1992
Současný vůz: Opel Astra G 1.4 16v ECOTEC - 2003
Současný vůz: Opel Astra G 1.4 16v Twinport - 2006
Současný vůz: Opel Astra J 1.4 Turbo 88kW/120k - 2015
WEB: astra-rasag.cz - vše o Opelech.
Současný vůz: Opel Astra G 1.4 16v ECOTEC - 2003
Současný vůz: Opel Astra G 1.4 16v Twinport - 2006
Současný vůz: Opel Astra J 1.4 Turbo 88kW/120k - 2015
WEB: astra-rasag.cz - vše o Opelech.
Re: Astra - R@SAG - 1.4 Turbo 88kW 120k - COSMO Premium
Ahoj! Ač se to může zdát nelogické, dělá se to právě obráceně - "lepší" gumy dozadu, i u předokolek. Hlavním důvodem je lepší směrová stabilita vozu.Astra - R@SAG píše: ↑14 dub 2025, 10:30 ...Nakonec jsme dal nové dopředu a staré na zadek a uvidíme...

W124 E320 R6 Coupé 1994
Re: Astra - R@SAG - 1.4 Turbo 88kW 120k - COSMO Premium
Tak tak, ale podle me v lete to bude jedno, na zimu bych to chapal.
- Herr Blitz
- Příspěvky: 119
- Registrován: 24 črc 2023, 11:09
- Bydliště: Lázně Toušeň
Re: Astra - R@SAG - 1.4 Turbo 88kW 120k - COSMO Premium
No, na vyšší vrstvě vody je řešitelnější, pro většinu řidičů, smyk nedotáčivý než přetáčivý - zejména u předokolky... Proto lepší vzorek na zadek, aby se zadek udržel déle než předek.
Ale já jsem ještě generace, která vyrostla na zadokolkách, i když s mizivým výkonem, takže já se přetáčivého smyku nebojím a také dávám lepší vzorek dopředu
.
Ale já jsem ještě generace, která vyrostla na zadokolkách, i když s mizivým výkonem, takže já se přetáčivého smyku nebojím a také dávám lepší vzorek dopředu

25. (OPEL 2.) Astra PHEV GS line
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
Re: Astra - R@SAG - 1.4 Turbo 88kW 120k - COSMO Premium
Od dubna 2000 jezdím prakticky výhradně šestiválcové benzínové zadokolky, takže u mě je jednak montáž předem vyřešena a druhak mi stále vychází měnit vždy celou sadu gum, žádné lepší/horší. 

W124 E320 R6 Coupé 1994