3,0 CDTI

Moderátor: Moderátoři

Uživatelský avatar
potenza.pm
Příspěvky: 16
Registrován: 18 zář 2010, 15:11

Re: 3,0 CDTI

Příspěvek od potenza.pm »

Ahoj nene nekoupil bál jsem se a nechtěl jak jste zminovali vyměnit nadšení za zklamání. Jen jsem chtěl vědět jestli se stím třeba někdo setkal, třeba to je prkotina a třeba taky mraky peněz po servisech.

Baterka se dala jiná a hned jak se připojí tak fouká z větráků a nejde to vypnout a když vlezu dovnitř dám klíček do zapalování otočím na rozsvícení kontrolek tak vše funguje ale z větráků fouká stále nejde vypnout. Jinak vše co jsem zkoušel maká. A když otočím na startování tak to pouze cvaká v motoru a v kabině prská. Jsem zní nadšenej moc se mi líbí ale vyberu si jinou bojím se chci jezdit !!!


Koukal jsem na net a našel 1,9 cdti 150k kombi v té samé výbavě max výbavě, Jaký je ten motor mám rád rychlou jízdu? A co chip? dát nebo nedát ? Díky
Reklama
 

Marky
Příspěvky: 160
Registrován: 08 říj 2009, 18:16

Re: 3,0 CDTI

Příspěvek od Marky »

Urcite se nemusis bat, ze by 1.9 byla nejaka lemra, mam kombajna a solidne to lita i kdyz je to plne nalozene a hlavne jsou to spolehlive motory i kdyz drobnosti se take najdou. Ba naopak mam problem s tim jezdit pomalu, protoze se motor rad vytaci skoro jako benzin.
Chip ze 110 na 130kW za dobry peniz
http://www.mereni-vykonu.cz/chiptuning/ ... l/Vectrac/
Toyota Prius 1.8
Ex Vectra Caravan 1.9 CDTI (mazel)
Ex Astra G Caravan 2.0 DTI
Ex Astra F Caravan 1.7 TDS
Uživatelský avatar
potenza.pm
Příspěvky: 16
Registrován: 18 zář 2010, 15:11

Re: 3,0 CDTI

Příspěvek od potenza.pm »

Marky píše:Urcite se nemusis bat, ze by 1.9 byla nejaka lemra, mam kombajna a solidne to lita i kdyz je to plne nalozene a hlavne jsou to spolehlive motory i kdyz drobnosti se take najdou. Ba naopak mam problem s tim jezdit pomalu, protoze se motor rad vytaci skoro jako benzin.
Chip ze 110 na 130kW za dobry peniz
http://www.mereni-vykonu.cz/chiptuning/ ... l/Vectrac/

JJ díky to jsem potřeboval slyšet ;) Koukal jsem na odkaz stím kroutákem tomu věřím :shock: ty to máš v man nebo automatik? já mám vybráno v automatiku ted mám 1.8 16V automat přes 3 roky a to auto dostalo záhul ale drží bez investic mám přezdívku magóóór ale to už dávno nejsem protože už mám 2děti ale svižnější jízdu mám v krvi. Mám takovej problém když jedu pomalu (dle pravidel) čumim okolo :roll:
adam09
Příspěvky: 374
Registrován: 01 led 2009, 23:50
Kontaktovat uživatele:

Re: 3,0 CDTI

Příspěvek od adam09 »

jel sem párkrát s VC 1,9 CDTi 110kW automat

po sešlápnutí plynu dlouho nic a potom to zabralo ..ale opravdu dlouha odezva ...

řekl bych že automat ubírá na síle

protože mohu srovnávat s 2,2 benzínem 108kW manual a mohu říct že ten benzín jede lépe proti tomudle v automatu
Opel Astra coupe bertone 2,2 16V
DIAGNOSTIKA OPEL Kladno,PRAHA kdyby tak SZ
Náhradní díly nové i starší na OPEL
Uživatelský avatar
novotnypepa
Příspěvky: 84
Registrován: 31 led 2010, 10:55
Bydliště: PARDUBICE
Kontaktovat uživatele:

Re: 3,0 CDTI

Příspěvek od novotnypepa »

Ahoj, ta dlouhá odezva je prý v celku normální, s automatem to nemá asi nic společného. Mám manuální řazení a prodleva se pohybuje okolo 2 vteřin, je to o zvyk. V oplu mi řekli, že je to otázka sání, vířivé klapky atd. Nejsem odborník tak nevím do jaké míry to s tím souvisí.
VECTRA C CARAVAN r.v. 2005, Z19DTH 110kw, CD70navi
jimmy1212
Příspěvky: 2
Registrován: 17 zář 2010, 19:14

Re: 3,0 CDTI

Příspěvek od jimmy1212 »

pozeral som signuma s 3litrovym motorom, ale radsj davam ruky prec... cital som recenzie, a nebolo ich malo, ze vraj sa ten motor prehrieva a je nanho strasne drahy servis! a ano ten motor ma najmenej problemov u opla, ale aj to najmenej moze znamemnat vymenu motora a to uz je draha zalezitost!!!
Marky
Příspěvky: 160
Registrován: 08 říj 2009, 18:16

Re: 3,0 CDTI

Příspěvek od Marky »

potenza.pm píše: ty to máš v man nebo automatik? já mám vybráno v automatiku ted mám 1.8 16V automat přes 3 roky a to auto dostalo záhul ale drží bez investic mám přezdívku magóóór ale to už dávno nejsem protože už mám 2děti ale svižnější jízdu mám v krvi. Mám takovej problém když jedu pomalu (dle pravidel) čumim okolo :roll:
Mam manul, klasiku 6ti kvalt, ale kdyz jsem to kupoval, tak mi bylo jedno co to bude, protoze vim, ze casem u automatu take skoncim.
adam09 píše:po sešlápnutí plynu dlouho nic a potom to zabralo ..ale opravdu dlouha odezva ...
To jsem mel take, problem byly spatne virive klapky sani, po oprave je to uplne o necem jinem a reaguje to okamzite a mnohem drive od nizsich otacek .
Toyota Prius 1.8
Ex Vectra Caravan 1.9 CDTI (mazel)
Ex Astra G Caravan 2.0 DTI
Ex Astra F Caravan 1.7 TDS
Uživatelský avatar
potenza.pm
Příspěvky: 16
Registrován: 18 zář 2010, 15:11

Re: 3,0 CDTI

Příspěvek od potenza.pm »

Ahoj Tak jsem pořídil (konečně) ;) Koupil jsem stříbrno zlatá 1,9CDTI 110Kw v automatu myslím že max výbava r.v.2007/8 MAXIMÁLNĚ MĚ DOSTALA A OSLOVILA jak jsem psal je to můj 4 opel v řadě ale první Diesel. Ale co jsem si tak tady četl tak si myslím že mám dost velkou prodlevu od 1 při rozjezdu. Tak jsem jel na BOSH PC ke kamarádovi a tam když proměřil hodnoty té vířivé klapky a špatný hodnoty. On to teda slyšel poprvé ale našel to a pak si tam zobrazil popsaný motor a tam si našel kde to najdem. Odkryli plas. kryt tak jsme čučeli a mysleli jsme že to máme ale kokáme do ELIT a on to je egger :roll: . Tak prosím o radu kde přesně to je ale vlastně jak to vypadá a jestli vůbec to jde vidět. Jaký je průběh jestli se to musí vyměnit naštelovat přes PC, co to stojí a kde se to dá sehnat nebo jen OPEL? V ELIT na netu jsme to nenašli nebo možná přehlídli nevím Díkes za radu


PS: Já osobně tomu moc nerozumím, mě je nejlépe mezi volantem a sedačkou :lol:
Uživatelský avatar
Fritol
Příspěvky: 512
Registrován: 25 lis 2008, 00:10
Bydliště: Hradec Králové
Kontaktovat uživatele:

Re: 3,0 CDTI

Příspěvek od Fritol »

jestli myslíš viříve klapky tak jsou na saní. je tam takové tahlo.. a obědnat jenom v Opelu..

https://www.opel-astra-h.cz/forum/viewt ... f=33&t=813 tady maš odkaz je to sice Astra H ale motor stejny..
ASTRA-G-2.0 -X20DTL,Hatchback 5dv.1998, ABS,4kotouč,vyhřívany el.zrcátka,centrál,origo lité kola,klima,el okna, dodělany Pal PC, modul zavíraní oken pomocí DO
Diagnostika:op-com v.1.39 (CZ) / Hradec Kralové a okolí
Marky
Příspěvky: 160
Registrován: 08 říj 2009, 18:16

Re: 3,0 CDTI

Příspěvek od Marky »

V prvni rade gratuluji k novemu autu at dobre a spolehlive slouzi. Ta prodleva pri seslapnuti plynu je pouze pri 1stupni nebo pri kazdem seslapnuti plynu? Podle roku co mas by jsi uz mohl mit modifikovane sanikter ma byt konstrukcne vylepsene a pak by problem mohl byt treba egr.
Toyota Prius 1.8
Ex Vectra Caravan 1.9 CDTI (mazel)
Ex Astra G Caravan 2.0 DTI
Ex Astra F Caravan 1.7 TDS
Odpovědět

Zpět na „Kupujeme VECTRU C + SIGNUM“