Problém Vectra 2,0 DTi
Moderátor: Moderátoři
-
- Příspěvky: 11
- Registrován: 18 zář 2010, 17:36
Problém Vectra 2,0 DTi
Ahoj opeláci. Mám krátce Vectru 2,0 DTi r.v. 98, najeto 230000 a mám ten problém že v úzkém rozsahu otáček 1500 až cca 1750 mi motor na jakýkoliv rychlotní stupeň cuká. Možná by se spíš hodilo říct že jakoby houpe. Po překonání těchto otáček ve dvou tisících sepne turbo a jede to poměrně dobře a od volnoběhu to výkon má taky, protože se rozjedu klasicky bez plynu. Byl jsem na diagnoze a nebylo tam ani nic neaktuálního. Možná by bylo ještě dobrý říct že tam předchozí majitel nacpal sportovní kužel místo original filtru, a že mi prská olej z EGR ventilu (je v něm dírka vypadá original), jestli to nemá třeba nějakou souvislost. Je možný že je to normální a že se ten motor prostě jenom musí točit a řadit od jedničky do pětky na 3000 otáčkách aby to nepadlo na krizový otáčky. Nemáte s tím někdo nějakou zkušenost? Já jsem vylezl z Golfa TD kterýho mi teď ukradli, Peugeot partner HDI, Isuzu Trooper 2,8 TDi, takže o téhle značce v naftě nemám ani tucha. Díky za pomoc.
- Reklama
- m.artty
- Příspěvky: 1031
- Registrován: 06 pro 2008, 11:14
- Bydliště: Litvínov, občas Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Problém Vectra 2,0 DTi
Je možné, že by to mohl dělat ten "sportovní" otevřený filtr....
-
- Příspěvky: 11
- Registrován: 18 zář 2010, 17:36
Re: Problém Vectra 2,0 DTi
Jde ven až seženu original air box. Má to i hnusnej zvuk, asi i špatně čistí . Teď jsem si i přečetl že se se sypou čerpadla na tomto typu motoru, ale nikde není kde je repasujou a někdo říká že elektronika na tomto čerpadle ani repasovat či vyměnit nejde. Víš o firmě která by to dělala a co to stojí? Podle recenzí to vypadá že Vectra v naftě není moc dobrá volba .
Re: Problém Vectra 2,0 DTi
Tvoje cerpadlo urcite repasovat pujde !
Jinak vice informaci najdes tady vcetne odkazu, kde Ti pripadne pomohou az se neco stane http://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.p ... 60&start=0 .
Chystam se, ze sem casem dam BIBLI DI/DTI motrou a tam bude vse nejdulezitejsi co se tyka tohoto motoru a jejich servisu.
Jinak vice informaci najdes tady vcetne odkazu, kde Ti pripadne pomohou az se neco stane http://www.astra-g.cz/forum/viewtopic.p ... 60&start=0 .
Chystam se, ze sem casem dam BIBLI DI/DTI motrou a tam bude vse nejdulezitejsi co se tyka tohoto motoru a jejich servisu.
Toyota Prius 1.8
Ex Vectra Caravan 1.9 CDTI (mazel)
Ex Astra G Caravan 2.0 DTI
Ex Astra F Caravan 1.7 TDS
Ex Vectra Caravan 1.9 CDTI (mazel)
Ex Astra G Caravan 2.0 DTI
Ex Astra F Caravan 1.7 TDS
-
- Příspěvky: 11
- Registrován: 18 zář 2010, 17:36
Re: Problém Vectra 2,0 DTi
Díky moc. Jsem rád že jsem narazil na tohle fórum jako na zdroj informací. Jsem schopen si udělat dost věcí sám, a nechce se mi nechávat auto po předchozích zkušenostech někde v servisu kde jim jde jenom o zisk a vyměňují i zbytečné. Budu se těšit na tu "bibli".
Re: Problém Vectra 2,0 DTi
Co vim o sportovních filtrech, tak je potřeba je cas od casu vycistit. Ja ho nikdy nemel takže jsem to nedelal, ale vim z ford fora co to kluci meli, tak ten filtr občas vyprali v pracce, samozřejme jen ten hadr bez konstrukce!!!
-
- Příspěvky: 11
- Registrován: 18 zář 2010, 17:36
Re: Problém Vectra 2,0 DTi
Prát ho nebudu protože jsem si dneska objednal original box. Original je vyveden až někam pod přední nárazník a tam se saje studenej vzduch a ten "sportovní" leží na blatníku a saje teplej od motoru což ubírá na výkonu. Myslím že u diesla nemá tehle filtr opodstatnění. Navíc mi to možná dělá bordel s váhou vzduchu.
- Fritol
- Příspěvky: 512
- Registrován: 25 lis 2008, 00:10
- Bydliště: Hradec Králové
- Kontaktovat uživatele:
Re: Problém Vectra 2,0 DTi
ja bych do chrochtaka koupil maximalně tak hadrovej filtr od K/N vložku do original airboxu.. ma akorat lepši propustnost vzduchu než origo papirovej.. a třeba kazdejch 15 tis km ho vypereš a jedeš dal..
ASTRA-G-2.0 -X20DTL,Hatchback 5dv.1998, ABS,4kotouč,vyhřívany el.zrcátka,centrál,origo lité kola,klima,el okna, dodělany Pal PC, modul zavíraní oken pomocí DO
Diagnostika:op-com v.1.39 (CZ) / Hradec Kralové a okolí
Diagnostika:op-com v.1.39 (CZ) / Hradec Kralové a okolí
-
- Příspěvky: 11
- Registrován: 18 zář 2010, 17:36
Re: Problém Vectra 2,0 DTi
Jak říkám, skusím original a uvidím jak se to začne chovat v nízkých otáčkách.
-
- Příspěvky: 11
- Registrován: 18 zář 2010, 17:36
Re: Problém Vectra 2,0 DTi
Tak už jsem z Opela vyléčen. Mám to měsíc a začalo to nenápadně spotřebním materiálem jako napínací kladka, řemen, silentblok motoru. To všechno bych bral,ale poté po cestě po dálnici mi řemenice od serva probrousila hadici (nechápu proč je ta hadice tak blízko) a vytekla voda z motoru takovým fofrem že teploměr zareagoval pouze lehkým poklesem teploty. Člověk by čekal že se rozsvítí kontrolka na palubní desce a ono nic. Čidlo na vyrovnávací nádržce které moje předchozí auto Golf mělo prostě není. Všiml jsem si toho pozdě a to tak že hlava je K.O. a pístní kroužky to samý. Takže teď to mám rozebraný a zjišťuju kolik stojí pístní kroužky a kde seženu jinou hlavu. Nevíte někdo?