posilovac astra
Moderátor: Moderátoři
posilovac astra
zdarec jak vsici vite mam 1,6 clasic bez posilovace pude tam ten posilovac dodelat bez nejakejch problemu a nemel by ste ho tu nekdo to kompletni rizeni- servo,nadobka,hadice,teleso rizeni i s tahlama a cepama cely na prodej ?? pripadne za kolik ?
misto srdce motor, v gatích sřoubovák a v hlavě jenom ventily.....
- Reklama
Re: posilovac astra
dodělat to jde ......škoda, že jsi to nezačal řešit dřív, měl jsem komplet na prodej
CZECH TRUCK TEAM
Myšlenka dne:
Muži prý mají podle žen mozek mezi nohama...
Tím pádem ženy mozek nemají, neboť tam mají díru.
Z toho plyne, že ženy jsou rozumné, jen když se jim tam ten mozek vloží...
Myšlenka dne:
Muži prý mají podle žen mozek mezi nohama...
Tím pádem ženy mozek nemají, neboť tam mají díru.
Z toho plyne, že ženy jsou rozumné, jen když se jim tam ten mozek vloží...
- Francotirador
- Příspěvky: 21
- Registrován: 18 srp 2010, 21:48
Re: posilovac astra
Co tato úprava obnáší?
Jaké všechny díly se musejí sehnat?
- Předpokládám že servořízení je 100% záměnné za hřebenové. Musejí se měnit i táhla? Lze jeho výměnu provést bez demontáže motoru (lze se k němu dostat)?
- K čemu je přišroubovaná servopumpa - musí se schánět i držák (nebo ho vyrobit)?
- Co je ještě krom nádržky potřeba - tuším že výměna řemenic a řemenu (klikovka + alternátor) z klínového za drážkovaný (já alespoň narazil na servopumpy s touto řemenicí).
Na co si dát při koupi použitý dílů pozor?
Co se vyplatí zrevidovat rovnou (výmněna těsnění atd.)
Nemáte někdo schéma zapojení potrubí? Nebo alespoň fotky. Moc prosím, aby se někdo kdo to dělal trochu rozepsal.
Jaké všechny díly se musejí sehnat?
- Předpokládám že servořízení je 100% záměnné za hřebenové. Musejí se měnit i táhla? Lze jeho výměnu provést bez demontáže motoru (lze se k němu dostat)?
- K čemu je přišroubovaná servopumpa - musí se schánět i držák (nebo ho vyrobit)?
- Co je ještě krom nádržky potřeba - tuším že výměna řemenic a řemenu (klikovka + alternátor) z klínového za drážkovaný (já alespoň narazil na servopumpy s touto řemenicí).
Na co si dát při koupi použitý dílů pozor?
Co se vyplatí zrevidovat rovnou (výmněna těsnění atd.)
Nemáte někdo schéma zapojení potrubí? Nebo alespoň fotky. Moc prosím, aby se někdo kdo to dělal trochu rozepsal.
OPEL Astra F 1.4i Hatchback - 5d C14NZ r.v. 92
YAMAHA XT600e 4PTA r.v. 99
YAMAHA XT600e 4PTA r.v. 99
- Francotirador
- Příspěvky: 21
- Registrován: 18 srp 2010, 21:48
Re: posilovac astra
Koukám, že se do týhle zdánlivě jednoduchý úpravy nikdo nic moc nehrne a nejen na tomto fóru viz. např. http://www.opelclubrenbau.cz/e107_plugi ... php?120059. Zatím to vypadá jako výměna dílů kus za kus - doposud jsem ale nikdo nenapsal své záporné zkušenosti, takže raději píši "zdánlivě jednoduché".
Nějaký inzeráty s hydraulickou převodkou řízení i se servočerpadlem jsem i našel (cena základních komponentů tj. bez hadic, řemenice atd. cca 3000,- což mi nepřijde tolik).
Je řemenice na klikovce zdvojená, nebo je servopumpa na jednom řemenu spolu s alternátorem?
Fakt nikdo není ochotnej sem dát fotky umístění servopumpy hadic atd.? Jediné co je vidět z fotek které jsem vygooglil je to že nádobka je vedle baterky.
A propos. Co dát servopumpu elektrickou např. z Astry G? Netušíte co by to obnášelo po elektronické stránce? Zápor - cena pumpy. Klad - odpadne patlání se s řemenicí, držákem atd. a navíc by šlo čerpadlo od určitý rychlosti buď atomaticky nebo ručně vypínat (úspora paliva) - teda za předpokladu, že je bez tlaku hydrauliky řízení stále funkční jen se chová jako bez posilovače (tzn. musím vynaložit větší sílu na zatočení což např. na dálnici není potřeba).
Nějaký inzeráty s hydraulickou převodkou řízení i se servočerpadlem jsem i našel (cena základních komponentů tj. bez hadic, řemenice atd. cca 3000,- což mi nepřijde tolik).
Je řemenice na klikovce zdvojená, nebo je servopumpa na jednom řemenu spolu s alternátorem?
Fakt nikdo není ochotnej sem dát fotky umístění servopumpy hadic atd.? Jediné co je vidět z fotek které jsem vygooglil je to že nádobka je vedle baterky.
A propos. Co dát servopumpu elektrickou např. z Astry G? Netušíte co by to obnášelo po elektronické stránce? Zápor - cena pumpy. Klad - odpadne patlání se s řemenicí, držákem atd. a navíc by šlo čerpadlo od určitý rychlosti buď atomaticky nebo ručně vypínat (úspora paliva) - teda za předpokladu, že je bez tlaku hydrauliky řízení stále funkční jen se chová jako bez posilovače (tzn. musím vynaložit větší sílu na zatočení což např. na dálnici není potřeba).
OPEL Astra F 1.4i Hatchback - 5d C14NZ r.v. 92
YAMAHA XT600e 4PTA r.v. 99
YAMAHA XT600e 4PTA r.v. 99
- Francotirador
- Příspěvky: 21
- Registrován: 18 srp 2010, 21:48
Re: posilovac astra
OPEL Astra F 1.4i Hatchback - 5d C14NZ r.v. 92
YAMAHA XT600e 4PTA r.v. 99
YAMAHA XT600e 4PTA r.v. 99
Re: posilovac astra
co si stáhnout knihu opel astra jak na to? A najít si tam kapitolu servo a řízení jsou tam moc pěkný ilustrace a fotky a popsaný to tam bude do nejmenšího detailu.Popř kdybys tam něco nenašel tak se mi ozvi a já to zkusím nafotit..
- Francotirador
- Příspěvky: 21
- Registrován: 18 srp 2010, 21:48
Re: posilovac astra
Jo jo v knize "A je to" to fakt je - str. 56 obr. B9624 (modely do 9/92 s klínovým, ne drážkovaným řemenem) a str. 58 obr. D7152 (od roku 9/92 s kladkou). Úpně jsem to přehlídl - hledal jsem to v kapitole Řízení. Takže vyhrává starší varianta se zdvojenou řemenicí na klikovce. Na str. 150 obr. D5667 je vidět nádržka.
Dále jsem dohledal, že hřebenové řízení je zakončeno takto
a se servem takto
nebo
Jestli se liší ještě i konec volantové tyče (pro vybrání správného typu pružné spojky netuším)
Dále jsem dohledal, že hřebenové řízení je zakončeno takto
a se servem takto
nebo
Jestli se liší ještě i konec volantové tyče (pro vybrání správného typu pružné spojky netuším)
OPEL Astra F 1.4i Hatchback - 5d C14NZ r.v. 92
YAMAHA XT600e 4PTA r.v. 99
YAMAHA XT600e 4PTA r.v. 99