Je pravda,že čerpadlo VP44 se dávalo do všech možnejch aut,dokonce na něj jezdily i nějaký Mercedesy,ale v céčkovej Vectře v motoru 2.2DTI je použito čerpadlo VP44 PSG16(vyjma Vectry ho používá už jen a pouze SAAB 2.2TiD) a to je ten problém.Je to komplet čerpadla a zároveň řídící jednotky motoru.Takže pokud odejde jedno nebo druhý,musí se samozřejmě vyměnit celej komplet.A to něco stojí.Fragma14 píše:Určite máte chlapi pravdu, je to jeté auto a nemám na něj tolik peněz, ale zas mi přijde divný že by to čerpadlo bylo tak zlý když se dávalo to samé do mondea, A6, focuse nebo 626tky ?
1,9Cdti se da sehnat celkem i levně už, ale bohužel nev GTS verzi, to co sem měl vyhlídnuté za 129k se dnes prodalo.
Mně prdnul řemen, takže řetěz by mi snad smazal nějakou tu vrásku z čela .
Pokud se chceš tomuhle čerpadlu vyhnout,doporučuju 1,9CDTI 88kW.Tam nejsou swirl klapky jako u 110kw,tudíž problém s klapkama odpadá.Verze sedan a GTS by se mohly sehnat ještě i bez filtru pevných částic,těch ale asi moc nebude.