Jede na tři hrnky
Moderátor: Moderátoři
Jede na tři hrnky
Ahoj,nazdar,zdravím.Mám jeden technický dotaz.Si takhle jedu a najednou se motor zakucká,jak kdyby docházel benzín.Po 2 vteřinách se zas chytl. A teď je to čím dál častěji.Tak jsem se v tom pohrabal a zjistil,že nejde,vlastně vynechává 4.válec počítáno od rozvodů.Takže svíčky to nebudou,ty jsem zkoušel přehazovat.Vstřik přicpaný zřejmě taky nebude,když je svíčka ve 4. válci mokrá a cívkou to asi taky nebude,protože pak by to jelo jen na 3 pořád.Chtěl bych se zeptat,jestli vás napadne ještě něco,čím by to mohlo být?Závada mě vyblikat nejde.Jo a je to 1,6 16v.Dík za případný rady.Jinak auto jde už 10 let jak Švýcary.Až na simerink na klice.
- Reklama
- Fritol
- Příspěvky: 512
- Registrován: 25 lis 2008, 00:10
- Bydliště: Hradec Králové
- Kontaktovat uživatele:
Re: Jede na tři hrnky
nevim co to je za typ motoru.. ale skusil bych změřit tlaky ve valcích pak nové kabely ke svíčkam a pak modul. pokud je to jen motor s modulem tak modul..
ASTRA-G-2.0 -X20DTL,Hatchback 5dv.1998, ABS,4kotouč,vyhřívany el.zrcátka,centrál,origo lité kola,klima,el okna, dodělany Pal PC, modul zavíraní oken pomocí DO
Diagnostika:op-com v.1.39 (CZ) / Hradec Kralové a okolí
Diagnostika:op-com v.1.39 (CZ) / Hradec Kralové a okolí
Re: Jede na tři hrnky
A umírá ti při volnoběhu nebo i v otáčkách?Zkus sem napsat ještě ty motoru předpokládám x16xel nebo tak nějak je to označení.A ostatní válce jsou v poho jen u tohohle jednoho je problém?Co třeba olej neztárcí se?Ty tlaky ve válcích to chce určitě změřit, kvůli těsnění nebo hlavě válců.Pokud ti auto chcípne a pak ho nastartuješ a jede zase v poho může to bejt palivovej filtr, nebo třeba jen blbý palivo...
Re: Jede na tři hrnky
já bych skusil jiný káble ke svíčkám
VB 1.6 16V 74 KW 1996 -ex
škoda octávie combi 1.9 TDI 81KW
škoda octávie combi 1.6 SR 74 KW
škoda octávie combi 1.9 TDI 81KW
škoda octávie combi 1.6 SR 74 KW
Re: Jede na tři hrnky
Motor je Y16XE. Kabely ke svíčkám nejsou,je to tam celý v kuse.Při volnoběhu jde někdy na 4,po přidání plynu občas na 3,občas na 4.Dělá to,kdy se mu zachce,ale vypozoroval jsem,že je to nejčastěji při prudkým přidání plynu,jako by tam šlo málo benzínu.Taky jsem si myslel,že by to mohlo být benzínem,tak jsem vzal plnou od Shell a pořád stejný.A kdyby to bylo pal. filtrem,haprovaly by všechny válce,ne?Tlak si myslím bude dobrej,protože když se čtvrtý chytne,je to hodně znát,jak zabere.Je možný,že by byla chycená cívka?Jen je mě divný,že by se chvílema chytla.Každopádně kluci děkuju za rady a i za to,že jste nezůstali k mýmu dotazu lhostejný.Ještě se v tom pohrabu a dám vědět,oukej?
Re: Jede na tři hrnky
asi by to chtělo diagnostiku může bejt nakoplá ta zapalovací cívka nebo klidně i čidlo kliky
skus projít skontrolovat a očistit konektor na tý zap.liště třeba je jen zoxidovanej mrkni jestli neni zlomenej či jinek poškozenej el. přívod do tý lišty
skus projít skontrolovat a očistit konektor na tý zap.liště třeba je jen zoxidovanej mrkni jestli neni zlomenej či jinek poškozenej el. přívod do tý lišty
VB 1.6 16V 74 KW 1996 -ex
škoda octávie combi 1.9 TDI 81KW
škoda octávie combi 1.6 SR 74 KW
škoda octávie combi 1.9 TDI 81KW
škoda octávie combi 1.6 SR 74 KW