Z30DT nestartuje
Moderátor: Moderátoři
Z30DT nestartuje
Zdravím. Za studena strasně dlouho točí než naskočí (cca 20 sec) do zahřátí je nachylný na akceleraci a mírně cuká a ztrácí výkon, když nepovolím plyn a nutím motor aby akceleroval (cuká), tak se rozsvítí kontrolka auta z klíčem. Diagnostika hlásí malý tlak v palivovém systému. Po zahřátí motoru auto úplně v normálu. Baterie je fungl nová. Vím, že to může být 1000 věcí, ale třeba někdo poradí co s tím, dřív než pujde holka do servisu. najeto 100 tis, z čehož jsem za rok bezproblémově najel 30 tis (deně to auto jede 100km), tankuju převážně Vervu u benziny. r.v. 2007. dík za jakoukoliv radu
- Reklama
-
- Příspěvky: 1
- Registrován: 03 lis 2011, 15:38
Re: Z30DT nestartuje
Čau,bohužel něco podobného řešim.Může to bejt buď podávací čerpadlo u nádrže nebo přes Commnrail až ke vstřikům.Údajně to všechno má mít výdrž 200 tis kil.
Mě to ale startuje dobře,takže chce to diagnostiku.
Mě to ale startuje dobře,takže chce to diagnostiku.
- Fritol
- Příspěvky: 512
- Registrován: 25 lis 2008, 00:10
- Bydliště: Hradec Králové
- Kontaktovat uživatele:
Re: Z30DT nestartuje
typoval bych to na 2 přepadovy ventily ktery se nachazejí na čerpadle.. kdyz odchazejí ma auto dlouhe starty a při plnem sešlapnutí plynu začne auto škubat. zkus diag. a mrkni na tlak paliva při plné akceleraci pokud začne padat tlak paliva tak by to mohli byt ty ventily na čerpadle.. ale odchazejí i vstřiky.
kdyz ti v servisu řeknou ze je to opravdu čerpadlo tak dobre zkušenosti na repasy mam tady :
http://www.opravarenstvi.cz/opravy-vstr ... -cerpadel/
kdyz ti v servisu řeknou ze je to opravdu čerpadlo tak dobre zkušenosti na repasy mam tady :
http://www.opravarenstvi.cz/opravy-vstr ... -cerpadel/
ASTRA-G-2.0 -X20DTL,Hatchback 5dv.1998, ABS,4kotouč,vyhřívany el.zrcátka,centrál,origo lité kola,klima,el okna, dodělany Pal PC, modul zavíraní oken pomocí DO
Diagnostika:op-com v.1.39 (CZ) / Hradec Kralové a okolí
Diagnostika:op-com v.1.39 (CZ) / Hradec Kralové a okolí
Re: Z30DT nestartuje
Je to tema ventilama na cerpadle,kup v autodilech Rall cistic od Liqui-Moly pod cislem 5128 a bud ho nalej do nadrze nebo ho dej do nejake petky at to koluje motor a zpet do petky a nech to vrnet na volnobeh aspon cca 30 minut to je minimum,cim dele tim lepe,ucinek je sto procentni a za usetrene penize za ty solanoidy si radsi kup kvalitnejsi naftu i kdyz u nas si clovek moc nevybere