Motoricky jsem přešel z 1,4 T Astra J na 1,5T takže jen krůček. A je fakt, že v krizi tomu chybí dech, to je jasné. Co mě potěšilo, je, že Insa B má už rovnou vnitřní osvětlení jakoby do běla, ne do žluta. Já to vždy měnil za denní bílou, líbí se mi to víc. A je takto osvětlena rovnou i SPZ. Ovšem v kufru zůstává tragický žlutý vláknový šrot. Moc pěkné je decentní osvětlení tenkými pásky na dveřích a středové konzoli, které se dají tlumit spolu s budíky. Do dveří se konečně jakž takž vleze 1,5 L Pet a ten prostor je decentně osvětlen. Prostor pro nohy pro cestující vzadu se zlepšil, tipl bych, že i zkrátili zadní sedáky, nevím kolik měla Insa A. Ostřikovače skla jsou děsné.
Dynamic bohužel nemá dvouzónovou automatickou klimu, tam jsem si pohoršil, chybí mi hlavně údaj o nastavených stupních a ta jakože automatika.
Insignii A jsem nikdy neměl, ale přiznám se, že u B mi navždy bude chybět ruční JOG na vyhledávání položek v hudbě nebo menu, v insignii A byl v jistých verzích před loketní opěrkou..., protože tápat po tom dotykovém displeji za jízdy, např. když hledáš muziku je za mě spíš mínus a při mých proporcích je ten displej dost daleko, musím se natahovat. To mi nesedí, ten JOG by strašně přišel vhod ikdyž to bylo takové ucvakané kolco. Elektrická dofukovací bederní a zádová opěrka a elektricky výškově zvedaná přední část sedáku je pecka. Sedadla s pamětí nemám, ale už jsem měl tu čest a musí to být taky paráda. Hlavně si nesplést klíče
