1.9 CDTi - 110 kW Rada při koupi.
Moderátor: Moderátoři
Re: 1.9 CDTi - 110 kW Rada při koupi.
Mám ještě dotaz,kamarád chce koupit VeCe,chtěl bych mu nějak pomoci,když už se na ní pojedu podívat s ním a být trochu více užitečný,než kdy jindy a vzít sebou Op-Com a napíchnout mu jí taky. Jen nevím,jestli to má cenu,stejně podle toho nic moc převratnýho neobjevím,když bude mít stočený km,tak ten kdo to zná,vymaže to i na ŘJ,takže tam taky houby poznám. Ale kdyby přeci jen se z Op-Comu něco důležitýho dalo vyčíst,nebo na jaký hodnoty a údaj si dát bacha,hoďte mi to sem.
Díky moc za jakýkoliv info
Díky moc za jakýkoliv info
Insignia 118 kW ST, automat
- Reklama
Re: 1.9 CDTi - 110 kW Rada při koupi.
Aky to je rocnik, motor Z19DTH (predpokladam, ze ano ak pises do tejto temy)?
Vectra Caravan 2008 Z19DTH AT
Re: 1.9 CDTi - 110 kW Rada při koupi.
Jo jo,přesně tak. Je to rok 2007.Co,napadá tě něco ?
Insignia 118 kW ST, automat
Re: 1.9 CDTi - 110 kW Rada při koupi.
Když už nic jinýho udělal bych komplet diag všech jednotek. Dá se tam třeba zjistit závada na zámku dveří řidiče (obvyklá závada), které sem si všiml až asi po 2 letech co mám VeCe. A když už nic jiného, tak tam třeba vyskočí nějaká chyba kvůli který by se dala smlouvat cena co sem tak vypozoroval tak při každém načtení ze tam vždycky něco. Od 2007 už by měli být vyřešeny vstřiky i klapky, ale za sundání krytu motoru nic nedáš jinak nevim co by mohlo zlobit
Vectra 1.9 CDTi 2005 / CD 30 MP3 / bi-xenon / 17" Irmscher Spectra Sport Line / Irmscher křídlo a maska
Re: 1.9 CDTi - 110 kW Rada při koupi.
S těma km,pokud je na tacho a v jednotce na km stejně,tak se v tom někdo 100% hrabal.Sice nevíš o kolik, ale stočil to .
Na 100000km se hodnoty liší cca 5-10% nahoru i dolu,podle toho ,jaké jezdil tůry.
Na 100000km se hodnoty liší cca 5-10% nahoru i dolu,podle toho ,jaké jezdil tůry.
Re: 1.9 CDTi - 110 kW Rada při koupi.
tako ako pise antharis urobit komplet vycitanie chyb (total vehicle readout). Daj dole kryt motora ak su konektory vstrekov modre uz je tam nova kablovacka ktora by mala mat vyrieseny problem s tretim vstrekom. Ak su zlte je stara. Takisto pozrite vyrive klapky, nech jeden pridava plyn a druhy nech pozera ci sa hybe tiahlo a ci ovlada vsetky valce.
V opcom este mozes skontrolovat odchylku vstrekov. Dalej DPF, aka je saturacia, kedy bola posledna regeneracia, pozriet ci nedymi flexi pletenec. Skontrolovat plniace tlaky turba ci sa prilis nelisy pozadovana hodnota od dodavanej. To iste pre EGR.
Auto musi tahat pekne od nejakych 1500 otacok. Ak zacne zaberat az od 2000 otacok tak nieco neni v poriadku, dost caste.
Podvozok - tam su caste zadne ramena. Ak su odidene nic sice neklepe ale zadok je nekludny a odskakuje na nerovnostiach, nerovnomerne sa zjazduju gumy. Potom uz len to co plati vseobecne, pocuvat zvuky.
Dalej podla vybavy skusit ci vsetko funguje. Cez opcom si vies skontrolovat vela veci. Napr ECC ako otavar klapky, ci funguje vnutorny obeh. Prepni nastavenia a pozri cez opcom live ci sa to prepina ako ma. Tlak v okruhu klimatizacie to iste. Zapnut klimu skontrolovat ci zoplo kompresor. Nezavisle kurenie/prihrievac.
AFL - pri zapnuti svetiel sa kalibruju uplne dole a k stredu a potom naspat hore a do normalnej polohy.
Dalej chod na ecat24.com zadaj VIN auta a uvidis v akej konfiguracii zislo z linky. Je to dobre na porovnanie so skutocny stavom, ci nieco chyba alebo bolo prerabane. Napr ak auto malo opc line a teraz ma normalne narazniky tak sa asi tie narazniky menily... Ak malo CD70 a teraz ma CD30 to iste...
Pozri ci su k autu vsetky kody (carpass). Ak nema, Opel dealer Ti ho doda ale zaplatis. Obcas je to potrebne pre programovanie niektorych veci ak by si v buducnosti nieco dorabal.
Tempomat, casta zavada je, ze sa vypina. Moze to byt packa ale moze to byt aj CIM. Ak sa pocas jazdy vypne zaloguje chybu. Zapni ho pocas jazdy a skus smerovky, pripadne chytit packu a jemne s nou hybat v ramci vole ktora tam je.
Pozri ci termostat otvara na 86-88 tak ako ma, teplota by nemala klesat pod 80. Idelane ist tam rano a nech ste vy prvi co nastartuju auto. Predtym ale skontrolujte cez skryte menu alebo opcom ci teplota kvapaliny neni ovela vyssia ako tam kde auto stoji. Niekto to moze prevetrat predtym nez pridete aby skryl zle startovanie na studeno...
to by aj stacilo
edit: zotrvacnik som zabudol.
V opcom este mozes skontrolovat odchylku vstrekov. Dalej DPF, aka je saturacia, kedy bola posledna regeneracia, pozriet ci nedymi flexi pletenec. Skontrolovat plniace tlaky turba ci sa prilis nelisy pozadovana hodnota od dodavanej. To iste pre EGR.
Auto musi tahat pekne od nejakych 1500 otacok. Ak zacne zaberat az od 2000 otacok tak nieco neni v poriadku, dost caste.
Podvozok - tam su caste zadne ramena. Ak su odidene nic sice neklepe ale zadok je nekludny a odskakuje na nerovnostiach, nerovnomerne sa zjazduju gumy. Potom uz len to co plati vseobecne, pocuvat zvuky.
Dalej podla vybavy skusit ci vsetko funguje. Cez opcom si vies skontrolovat vela veci. Napr ECC ako otavar klapky, ci funguje vnutorny obeh. Prepni nastavenia a pozri cez opcom live ci sa to prepina ako ma. Tlak v okruhu klimatizacie to iste. Zapnut klimu skontrolovat ci zoplo kompresor. Nezavisle kurenie/prihrievac.
AFL - pri zapnuti svetiel sa kalibruju uplne dole a k stredu a potom naspat hore a do normalnej polohy.
Dalej chod na ecat24.com zadaj VIN auta a uvidis v akej konfiguracii zislo z linky. Je to dobre na porovnanie so skutocny stavom, ci nieco chyba alebo bolo prerabane. Napr ak auto malo opc line a teraz ma normalne narazniky tak sa asi tie narazniky menily... Ak malo CD70 a teraz ma CD30 to iste...
Pozri ci su k autu vsetky kody (carpass). Ak nema, Opel dealer Ti ho doda ale zaplatis. Obcas je to potrebne pre programovanie niektorych veci ak by si v buducnosti nieco dorabal.
Tempomat, casta zavada je, ze sa vypina. Moze to byt packa ale moze to byt aj CIM. Ak sa pocas jazdy vypne zaloguje chybu. Zapni ho pocas jazdy a skus smerovky, pripadne chytit packu a jemne s nou hybat v ramci vole ktora tam je.
Pozri ci termostat otvara na 86-88 tak ako ma, teplota by nemala klesat pod 80. Idelane ist tam rano a nech ste vy prvi co nastartuju auto. Predtym ale skontrolujte cez skryte menu alebo opcom ci teplota kvapaliny neni ovela vyssia ako tam kde auto stoji. Niekto to moze prevetrat predtym nez pridete aby skryl zle startovanie na studeno...
to by aj stacilo
edit: zotrvacnik som zabudol.
Vectra Caravan 2008 Z19DTH AT
Re: 1.9 CDTi - 110 kW Rada při koupi.
Takže když mám podle Op-Comu asi o 1420 km více,než skutečně na tacho,tak je to ok a nikdo se v tom nevrtal ? Třeba můj případ.denny píše:S těma km,pokud je na tacho a v jednotce na km stejně,tak se v tom někdo 100% hrabal.Sice nevíš o kolik, ale stočil to .
Na 100000km se hodnoty liší cca 5-10% nahoru i dolu,podle toho ,jaké jezdil tůry.
To asi takhle nemůžeš nikdy a přesně zaručit a potvrdit ne . . . ?
Insignia 118 kW ST, automat
Re: 1.9 CDTi - 110 kW Rada při koupi.
Podle mě se ta odchylka liší (podle toho co sem vypozoroval) poprvé když sem koukal přes op, tak tam byl rozdíl cca 100 km a teď naposledy to bylo v desítkách km
Vectra 1.9 CDTi 2005 / CD 30 MP3 / bi-xenon / 17" Irmscher Spectra Sport Line / Irmscher křídlo a maska
Re: 1.9 CDTi - 110 kW Rada při koupi.
Což to liší,já za posl.2 měsíce měl na Op-comu asi 3 Vectry, 1 Zafiru a 1 Corsu a ty hodnoty se lišily v rozmezí 500-3500 km oproti stavu tachometru. Proč se ale ty hodnoty neustále mění ?antharis píše:Podle mě se ta odchylka liší (podle toho co sem vypozoroval) poprvé když sem koukal přes op, tak tam byl rozdíl cca 100 km a teď naposledy to bylo v desítkách km
Insignia 118 kW ST, automat