Tak je to již 6 měsíců, co výhradní dovozce předal naši záležitost "svým právníkům" a stále žádná odezva...když vidíme v TV reklamu na Opel, myslíme na zákazníky, které si koupí nový vůz a při problému zjistí, že vlastně neví, s kým mají jednat. Dnes jsme zaslali mailem další dotaz dovozci a budeme čekat, zda se dozvíme adresu právníků, kteří k celé věci už půl roku mlčí
Mail dovozci z dnešního dne:
Vážená paní Reinerová,
uběhly další dva měsíce a od doby, kdy jste předali naši stížnost "právníkům" již neuvěřitelných 6 měsíců a vaši právníci stále mlčí a mlčí..Vážená paní, myslíte si, že toto je jednání hodné firmy, kterou zastupujete? Minule jste nám dala jasně najevo, že není vaší povinností sledovat další průběh záležitosti, ale na koho se obrátit, když se žádný další průběh prostě nekoná? My Vás žádáme, jako oficiálního výhradního dovozce vozů Opel do ČR, abyste nám sdělili adresu právníků, kam jste naši stížnost v prosinci loňského roku údajně zaslali, ať se můžeme my, nebo náš právní zástupce spojit přímo s nimi a hlavně abychom věděli, s kým vlastně máme nadále jednat!! Vy jako výhradní dovozce podle všeho nemáte žádné pravomoce a v té naprosto neprůhledné vlastnické struktuře (firma Opel, GM apod.) zákazník vůbec netuší, s kým má vlastně tu čest.
Věřím, že se konečně dočkáme konkrétní odpovědi, kdo a kde se naší záležitostí zabývá.
Děkujeme za odpověď
P.S. Na našeho právníka bychom se samozřejmě obrátili, kdyby on nějaké informace od Vás, či od vašich právníků měl, ale oni ignorují nejen nás, ale i jeho. Chtěli bychom vás upozornit, že i když jsme celou záležitost předali právníkovi, stále jsme svéprávní a můžeme se vás dotazovat sami.
------------ Původní zpráva ------------
Od: <
opel.cs@gm.com>
Předmět: SRNO:489214-342019977:odpoved
Datum: 13.4.2011 15:13:38
---------------------------------------------
Vážená paní........
Dne 15. 12. 2010 byla Vaše stížnost předána právníkům.
Není povinností společnosti Opel sledovat další průběh záležitosti, obraťte se prosím na Vašeho právníka, který by Vás měl informovat.
Děkujeme za pochopení.
S pozdravem a přáním hezkého dne
Vlasta Reinerová
Zákaznické centrum GMSE
Kdo má zájem o více informací, navštivte naši webovou stránku http://www.opelauto.webnode.cz