no neodpovedal si ani na to, v čom je tá fantastická výhoda vyšších otáčok ani na to koľko je skutočný rozdiel v otáčkach oboch motorov.
Uviedol si ale množstvo "všeobecne známych argumentov" ktoré sa tradujú od 60-tych rokov minulého storočia. Vermi, že už dávno neplatia.
Nemá význam ich tu rozoberať, tak len 3 veci:
1/ pozri sa do návodu a zistíš, že akcelerácia je presne v opačnom garde ako v tom "dokumente" čo si postol.
2/ pred kúpou direct injection by som sa zamyslel či táto technológia už dospela na použiteľnú úroveň - viď tu na fóre 1.4T AstraK, viď desiatky postov po internete prakticky u všetkých výrobcov
spotrebu tipujem tak 2L rozdiel, rozdiel v otáčkach je 5000 vs 6000.
3/ Ak si už sedel v Insignii tak vieš, že je to auto s nadmerným hlukom v kabíne ale hluk je spôsobený málo odhlučneným podvokom a 18" kolesami - zrejme preto výrobca od januára montuje ako štandard už len 17". Motor nehrá v tomto žiadnu rolu. Rovnako ako vibráciách, nepohodlnosti (?) píšeš ako keby sa auto malo vibráciami rozpadnúť..
P.S. nezmyselnosť a nedôveryhodnosť tvrdení toho dokumentu čo si postol si ľahko overíš tu:
akcelerácia s 1.5 165k motorom, otáčky točí cez 6000
https://www.youtube.com/watch?v=qtljtP09Wks
akcelerácia s 2.0CDTI 170k motorom. Pritom toto je ťažší kombík a automat ktorý točí len niekde k 4000ot.
https://www.youtube.com/watch?v=fhdpWqBgeek
rozdiel pri 200kmh je 10 sekund!!! horšia akcelerácia u 1.5 benzínu, pritom v tvojom dokumente je o nejaké sekundy lepšia. keď benzín tak 2.0turbo
