trhnutie pri akceleracii

Moderátoři: Astra - R@SAG, mattonecz, klm121, Moderátoři

Odpovědět
Marek.007
Příspěvky: 105
Registrován: 05 úno 2017, 14:33

Re: trhnutie pri akceleracii

Příspěvek od Marek.007 »

Ma niekto zaujem o tie sviecky? Mam na predaj 4ks cena 70€. Som z Kosic.
Astra K ,1.4T 92 kw
Reklama
 

misog
Příspěvky: 2
Registrován: 24 zář 2018, 17:06

Re: trhnutie pri akceleracii

Příspěvek od misog »

ahojte,

tento problem badam i ja hlavne pri podradeni a pridani plynu kde motor tri krat trhne je to motor 1.5turbo 121kw zeby tiez LSPI?
Insignia 1.5t 121kw
Sunman
Příspěvky: 1336
Registrován: 22 čer 2011, 23:06

Re: trhnutie pri akceleracii

Příspěvek od Sunman »

máš tú insigniu manuál? Prevetrávaš ho pravidelne alebo trápiš na spotrebu? Koľko máš najazdené?
Inak tu bolo uvádzané ako nejaký sprisahanecký komplot že sa dáva do benzínu raz do roku čistič do benzínu. Ale je to normálne napísané v knižke k Insignii.
Neviem či snáď nezruším objednávku na ten posr...ý benzín a vrátim sa k spoľahlivej a bezproblémovej nafte...
misog
Příspěvky: 2
Registrován: 24 zář 2018, 17:06

Re: trhnutie pri akceleracii

Příspěvek od misog »

to: sunman

cafko, 21 000km manual jasne ze jej davam zrat akurat vcera som skusal a zase :D ej ej ale zase kolegovia co mam dvoch maju tiez 1.5t a nerobi ani jednemu jeden ma automat a druhy manual. Bral som ako prvy mozno spravili soft upravu? Predajca sa nevedel vyjadrit skusim tam nechat auto.

mozno skusim este olej alebo dam precipovat.
Q8 Formula VX-Long

Dalsi dvaja co maju 1.4t 92kw nemaju ziaden problem s trhanim.

Q8 Formula VX-Long

Zober tu 1.6SIDI i ked registracka je 890e ale stoji to zato.
Insignia 1.5t 121kw
Brembo SV
Příspěvky: 268
Registrován: 14 čer 2015, 10:28

Re: trhnutie pri akceleracii

Příspěvek od Brembo SV »

Sunman dobré a spolahlivé benzíny boli vyradené z ponoky a to 2,0T a 2,8T. Obávam sa,že vdaka francuzskym hajzlom vimiznu i nafty 2,0 CDTI z ponuky.
Reco-tem
Příspěvky: 41
Registrován: 07 pro 2016, 16:53

Re: trhnutie pri akceleracii

Příspěvek od Reco-tem »

Tie vyssie objemy zarezali platne emisne normy a nerozumiem ani tomu nadavaniu na francuzov.
Ad1. zachranuju Oplu rit.
Ad2. Francuzske dizle patria medzi spicku.
Ad3. Ani s benzinom nemaju take problemy ako Opel.
Francuzom mozes akurat podakovat, ze sa snazia Opel postavit na nohy.
Sunman
Příspěvky: 1336
Registrován: 22 čer 2011, 23:06

Re: trhnutie pri akceleracii

Příspěvek od Sunman »

ad1 bohužiaľ je to´tak, keďže koncernu zachraňuje dlhodobo riť Angela. A ďalšie prusery sa rutia na Wolfsburg.
ad2 2.0CDTI EURO6d nemá chybu. je dobre vychytaný.
ad3 stačí keď máš problém so všetkým ostatným :)
nemáš kupovať autá na "F" - FIAT, FORD, Francuzske auta a bohužiaľ ani Fopel a FauVé :lol: zostal zatiaľ snáď Medveď a Bavorské Motorové Wergle
Reco-tem
Příspěvky: 41
Registrován: 07 pro 2016, 16:53

Re: trhnutie pri akceleracii

Příspěvek od Reco-tem »

Ani MB ci BMW nie su ziaden etalon spolahlivosti. Kolega ma F10 5er a maximalne spokojny. Druhy ma F32 3er GT a nadava ako pes - vlastne ko uz vymenil za Kodiaqa. Dalsi kolega ma staru Kiu Carnival - v case ked ju kupoval bola na uplnom chvoste spolahlivosti podla "rebrickov". Za celu dobu mal s nou len jednu poruchu - nejaku hadicu mu roztrhlo - nic drahe. Kazi sa vsetko napriec vsetkymi znackami a +/- vsetko rovnako. Ani Japonci nie su ziadna vynimka. Ovela dolezitejsie ako sa k autu spravas sam a ake mas skor stastie na servis.
OnMi
Příspěvky: 466
Registrován: 11 úno 2013, 20:54
Bydliště: JM kraj

Re: trhnutie pri akceleracii

Příspěvek od OnMi »

O vikendu pri 30tis. km vymeneny svicky za NGK 91970. Na nove svicce je videt velmi odlisny tvar geometrie isolatoru stredove elektrody:
Obrázek

Dále vymenen vzduchovy filtr. Hodne mne prekvapilo, jak byl po 30tis. km zapraseny. Predstava, ze by tam mel byt dalších 30 tis. km mne desi:
Obrázek

Při vymene svíček zaroven pomoci endoskopicke kamery opet zkontrolovan stav pistu. Je videt, ze karbon vytvoreny během doby jezdeni s Dexos2 pomalu mizi. Ale bohužel jen od stredu pistu. Na krajích pistu není ubytek karbonu prilis zretelny.

Pocitove však auto po této vikendove akci ozilo. Jde lepe za plynem a odstranila se obcasna 'nelinearita' pri stredni zatezi.
Neverim, ze pouze změna svíček zcela odstrani neduhy 1.4T, ale každý krůček vpred je pozitivni.

Osobne doporucuji vymenit oboji. Hlavne pak vymenu vzduchového filtru v polovine intervalu. Predepsanych 60tis. km vzhledem k velikosti filtru mi prijde moc. Stoji pak korun a vymenit jej lze za pomoci krizoveho a plocheho sroubovaku do 5 minut.

OnMi
Přílohy
Vzduchovy filtr po 30tis. km
Vzduchovy filtr po 30tis. km
Orig. svicka 1.4T x NGK 91970
Orig. svicka 1.4T x NGK 91970
Škoda Enyaq Sportline iV 80 MY2023
Škoda Superb III Combi 2.0TDI MY2017
ex Astra K Innovation 1.4T MY2016.5
ex Vectra C Caravan COSMO Z19DTH MY2008
ex Astra G 1.6 16V MY2000
ex Vectra A 1.7TD MY1994
Uživatelský avatar
sova
Příspěvky: 172
Registrován: 10 črc 2017, 08:14
Bydliště: Praha

Re: trhnutie pri akceleracii

Příspěvek od sova »

Predpokladam, ze bylo meneno doma svepomoci...

Kdyz s tim dojdu do Opla a vyzadam si to, tak me poslou k sipku? Nebo za prachy udelaj vse co budu chtit?
Odpovědět

Zpět na „Astra K - Motory“