určitě volit modely po faceliftu nejsou tak náchylné ke korozi motor je otázkou, jezdíš hodně dálky, nebo spíš jen nějaké kratší trasy, město, mimoměsto.... já mám 1,6 16v a jsem naprosto spokojen, spotřeba bez katu okolo 7,5 litru a občas jí i dost proženu, denně dojíždím do práce dohromady 40 km s plným autem....
ideálnější by byla 1,8 16V 92kW kde by jsi měl spotřebu skoro stejnou
na co dát bacha - KLIMA ta je slabou stránkou u starších oplíků, zadní náprava trpí na našich silnicích tak asi budou načaté silenbloky ramen, pak juknout na stav spodku jestli není nikde moc orezlej 1,6 16v spíš nebrat, jelikož dost papkaj olejík, 2,0 DTI 74kW jede hezky a papká tak 6 litránků pořád 2,2 DTI má zase problémové čerpadla, která nejsou opravitelná... 2,2 16V má rozvody řetězem a muže se pokakat napínák a motor je pak KO, když se zavčasu udělá je po problemech
nějaký ty příklady
http://sauto.cz/detail-inzeratu/osobni/ ... ra/9148012
http://sauto.cz/detail-inzeratu/osobni/ ... ra/8950235
http://sauto.cz/detail-inzeratu/osobni/ ... ra/9122079
Pomoc s výběrem auta
Moderátor: Moderátoři
-
- Moderátor
- Příspěvky: 1296
- Registrován: 07 lis 2008, 23:55
- Bydliště: Rumburk - LOC 50°57'5.428"N, 14°33'25.161"E
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pomoc s výběrem auta
Pohřební služba ANUBIS - Vaše smrt naše živobytí.
- Reklama
Re: Pomoc s výběrem auta
Tak jak to tak chápu z Mirového komentu, tak ideálka je 2.0i 16V... Jede krásně, není poruchový a bumbá taky kolem 7l
- TomC20LET
- Příspěvky: 471
- Registrován: 19 kvě 2011, 23:40
- Bydliště: Orlová okr. Karviná
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pomoc s výběrem auta
co se týče motoru 2,2 16V je to hlavně o přístupu.. když je o motor staráno, olej se mění včas a nelije se tam kdejaky sajrajt tak se zamezí zacpání nebo vydření hydraulického napínáku nebo jiná poškození a motor vklidu vydrží interval daný pro výměnu řetězu, ja ten motor ve vectře mám, ma najeto 177000, rozvody původní a nic nechrastí a studené starty jsou tiché, na druho stranu jsem se setkal s vectrou ve které se motor potkal při 130000 protože majitel si myslel že když bude jezdit na nejlevnější Longlife olej a po každé vyměně najezdí 30tis kimometrů tak se nic nestane..
Autoservis, Pneuservis, Diagnostika, CNC, 3D Print
INSIGNIA A 1.6i Turbo Sports Tourer 147kw 2009
VECTRA B 2,2i 16V Sport Caravan 114kw 2001
VECTRA B 2,2i 16V Caravan 108kw 2001
INSIGNIA A 1.6i Turbo Sports Tourer 147kw 2009
VECTRA B 2,2i 16V Sport Caravan 114kw 2001
VECTRA B 2,2i 16V Caravan 108kw 2001