Z16XEP - spodný kryt motora
Moderátor: Moderátoři
Z16XEP - spodný kryt motora
Nazdar chlapi, vyrába sa spodný kryt motora aj na benzínovú motorizáciu Z16XEP?
Kryty motorov som našiel iba na Diesel.
Kryty motorov som našiel iba na Diesel.
Astra K 1.2 Turbo 81kW F12SHL MY2020
Astra H 1.6 Twinport 77kW Z16XEP r.v. 2005 - ex
Astra G 1.4 Twinport 66kW Z14XEP r.v. 2006 - ex
Omega 2.2DTI 88kW Y22DTH r.v. 2001 - ex
Astra H 1.6 Twinport 77kW Z16XEP r.v. 2005 - ex
Astra G 1.4 Twinport 66kW Z14XEP r.v. 2006 - ex
Omega 2.2DTI 88kW Y22DTH r.v. 2001 - ex
- Reklama
Re: Z16XEP - spodný kryt motora
To jsem taky zjišťoval a asi máme smůlu.
- Astra - R@SAG
- Moderátor
- Příspěvky: 563
- Registrován: 02 dub 2020, 13:26
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Z16XEP - spodný kryt motora
Já ho měl, na Astře G a při objednání byl za příplatek 4000Kč. Je jich velmi málo, většinou jsou na naftu. Pro benzín to bylo pod názvem - výbava špatné cesty.
Předešlé vozy: Opel Astra F 1.4 8v - 1992
Současný vůz: Opel Astra G 1.4 16v ECOTEC - 2003
Současný vůz: Opel Astra G 1.4 16v Twinport - 2006
Současný vůz: Opel Astra J 1.4 Turbo 88kW/120k - 2015
WEB: astra-rasag.cz - vše o Opelech.
Současný vůz: Opel Astra G 1.4 16v ECOTEC - 2003
Současný vůz: Opel Astra G 1.4 16v Twinport - 2006
Současný vůz: Opel Astra J 1.4 Turbo 88kW/120k - 2015
WEB: astra-rasag.cz - vše o Opelech.
Re: Z16XEP - spodný kryt motora
A je to k něčemu vůbec?
Re: Z16XEP - spodný kryt motora
Hej, spodný kryt motora je parádna vec
Chráni motor pred mechanickým poškodením, nečistotami,...
Ja to chcem hlavne teraz v zime aj kvôli zníženiu únikov tepla a malo by to zároveň pomôcť znížiť hluk od motora.
Na Astre G som to mal a bolo to super. Tam bol oceľový. Mne by teraz stačil aj plastový.
Kúpim na diesel a prispôsobím. Možno z dieslu bude pasovať aj bez úprav. Uvidíme.
Chráni motor pred mechanickým poškodením, nečistotami,...
Ja to chcem hlavne teraz v zime aj kvôli zníženiu únikov tepla a malo by to zároveň pomôcť znížiť hluk od motora.
Na Astre G som to mal a bolo to super. Tam bol oceľový. Mne by teraz stačil aj plastový.
Kúpim na diesel a prispôsobím. Možno z dieslu bude pasovať aj bez úprav. Uvidíme.
Astra K 1.2 Turbo 81kW F12SHL MY2020
Astra H 1.6 Twinport 77kW Z16XEP r.v. 2005 - ex
Astra G 1.4 Twinport 66kW Z14XEP r.v. 2006 - ex
Omega 2.2DTI 88kW Y22DTH r.v. 2001 - ex
Astra H 1.6 Twinport 77kW Z16XEP r.v. 2005 - ex
Astra G 1.4 Twinport 66kW Z14XEP r.v. 2006 - ex
Omega 2.2DTI 88kW Y22DTH r.v. 2001 - ex
Re: Z16XEP - spodný kryt motora
Miloši pravděpodobně bude kryt stejný pro benzín i diesel. Jelikož podle EPC není uvedena žádná varianta motoru,
pouze nějaká změna od modelového 2006, který se pak dodává jako náhrada i pro starší modely. Viz položka č. 21
Katalog: https://opel.7zap.com/cs/car/a04/a/2/4-0/#21
Re: Z16XEP - spodný kryt motora
Supr díky
- Astra - R@SAG
- Moderátor
- Příspěvky: 563
- Registrován: 02 dub 2020, 13:26
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Z16XEP - spodný kryt motora
Je to super věc, kromě toho že to váží snad 10kg . Tak motor nené tak špinavý, nadále jen tak lehce neprorazíš olejovou vanu. Na patných cestách to chrání motor ze spadu..
Předešlé vozy: Opel Astra F 1.4 8v - 1992
Současný vůz: Opel Astra G 1.4 16v ECOTEC - 2003
Současný vůz: Opel Astra G 1.4 16v Twinport - 2006
Současný vůz: Opel Astra J 1.4 Turbo 88kW/120k - 2015
WEB: astra-rasag.cz - vše o Opelech.
Současný vůz: Opel Astra G 1.4 16v ECOTEC - 2003
Současný vůz: Opel Astra G 1.4 16v Twinport - 2006
Současný vůz: Opel Astra J 1.4 Turbo 88kW/120k - 2015
WEB: astra-rasag.cz - vše o Opelech.
-
- Příspěvky: 46
- Registrován: 16 bře 2021, 19:07
Re: Z16XEP - spodný kryt motora
oficiálně je jen pro diesly.
Na Vauxhal foru bylo psáno že neorginál s velkým odnímacím víkem lze použít i na benzín.
U nás jsem ho nenašel, jen v polsku.
Na Vauxhal foru bylo psáno že neorginál s velkým odnímacím víkem lze použít i na benzín.
U nás jsem ho nenašel, jen v polsku.
Opel Zafira B , A18XEL, royal blue "Borůvka"
Re: Z16XEP - spodný kryt motora
Pánové, ne že bych vám chtěl brát iluze, ale asi takhle. Máme doma 3 oplíky, pouze já mám na ZA Y22DTR kryt už z výroby. Což byl konstrukční průšvih. Soudruzi v Bochumi tam dali filce, které se nacucaly solí a začal velmi rychle odcházet rám- nápravnice. Tu jsem celou zgenerálkoval a urval to "zateplení". Absolutně nevidím rozdíl, a ani neslyším, jestli jedu s krytem, nebo bez něj, to je někdy i dlouhodobě po nějaké opravě, takže po nasazení krytu můžu posoudit změnu, žádná není. Největší změna- akustická- je gumové těsnění mezi kapotou a torpédem. Pro škarohlídy, mám sice ropáka, ale motor je velmi tichý.
No a k čistotě motoru. Já už moc nejezdím, takže motor mám čistý, ale to jsem měl i když jsem byl každý den na silnici. Kluk má AH v naftě, druhý má AG v naftě, bez krytu, pod těmíi auty se vyskytuju, zrovna nedávno byl takový autovíkend, kdy postupně na zvedáku byly všecny 3 naši oplíci, že bych viděl rozdíl jestli tam je nebo není kryt? Ne.
Nejvís se motor zapáská přes přední mřížku. Spodem vcelku není moc kudy. I olej se může líp chladit, přestože origo kryt má deflektory pro vanu (tahle poslední myšlenka je pouhá spekulace, to jsem fakt neměřil).
Takže za mě, pokud tam dekl nebyl, nedával bych ho tam, jen ten opruz ho vyndavat... a pak nasazovat....je fakt, že pokud je auto olejnička, pak má ohromný smysl, ale to bych vám pak nepřál ho sundavat
No a k čistotě motoru. Já už moc nejezdím, takže motor mám čistý, ale to jsem měl i když jsem byl každý den na silnici. Kluk má AH v naftě, druhý má AG v naftě, bez krytu, pod těmíi auty se vyskytuju, zrovna nedávno byl takový autovíkend, kdy postupně na zvedáku byly všecny 3 naši oplíci, že bych viděl rozdíl jestli tam je nebo není kryt? Ne.
Nejvís se motor zapáská přes přední mřížku. Spodem vcelku není moc kudy. I olej se může líp chladit, přestože origo kryt má deflektory pro vanu (tahle poslední myšlenka je pouhá spekulace, to jsem fakt neměřil).
Takže za mě, pokud tam dekl nebyl, nedával bych ho tam, jen ten opruz ho vyndavat... a pak nasazovat....je fakt, že pokud je auto olejnička, pak má ohromný smysl, ale to bych vám pak nepřál ho sundavat
Zafira 2,2DTi Elegance 2005, Y22DTR, Diag. OP COM (EN v.1.39)