lambda sonda + snímač váčkových hřídelí
Moderátor: Moderátoři
-
- Příspěvky: 2
- Registrován: 19 kvě 2010, 18:02
lambda sonda + snímač váčkových hřídelí
Zdravím pánové.Mám Omegu r.v. 98 2.0 16V 100kw a chtěl by jsem se zeptat zda někdo neví jestli může být Lambda sonda nebo snímač váčkových hřídelí spatný aniž by psal poruchu na palubní desce. A jestli ano tak jestli může jedno z nich dělat neplechu s motorem. Při sešlápnutí plynu motor škube. Vyměnil jsem svíčky,kabely,zapalovací modul,vstřikovače,váhu vzduchu,snímač otáček klikové hřídele,teplotní čidlo,filtry a těsnění pod sání a dál už mě nic nenapadá kromě te Lambdy nebo toho snímače ale nevím nevím.Mockrát děkuji za odpovědi a případné rady.
- Reklama
- m.artty
- Příspěvky: 1031
- Registrován: 06 pro 2008, 11:14
- Bydliště: Litvínov, občas Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: lambda sonda + snímač váčkových hřídelí
Mě ještě napadá věcí.... co benzínové vedení (hadičky, trubičky) je to v pořádku? co benzínové čerpadlo, dává dostatečný tlak? Tuším, že by měla tlačit 2 bary....
Lambda by se určitě rozsvítila kontrolku.... snímač na vačce nevím.
Lambda by se určitě rozsvítila kontrolku.... snímač na vačce nevím.
-
- Příspěvky: 2
- Registrován: 19 kvě 2010, 18:02
Re: lambda sonda + snímač váčkových hřídelí
Ano ohledně benzínového vedení by jsem řekl že není žádný problém. A čerpadlo si taky myslím že je ok. Když po vypnutí motoru povolím hadici na vstřikování tak to vystřelí až moc ale popravdě jsem to neměřil. A venku jsem měl vstřikovací lištu a zkoušeli jsme jaký je tlak při startování a přidávaní plynu a ok vstřikuje perfektně. Včera jsem prohledával net a myslím podle toho co vše jsem našel že by to mohlo být EGR ventilem. Opravuji auta a zatím jsem se nepotkal nikdy s něčím s čím by jsem si nevěděl rady ale tohle mi už leze na nervy když se pořád snažím něco vyměnit a pořád nic...
- m.artty
- Příspěvky: 1031
- Registrován: 06 pro 2008, 11:14
- Bydliště: Litvínov, občas Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: lambda sonda + snímač váčkových hřídelí
Ještě mě napadla jedna věc. Není přicpané vedení co vrací přebytečný benzín do nádrže? To by sice spíš byl problém při volnoběhu a v otáčkách by to bylo lepší.... raději bych se na to podíval.