Nadměrná kouřivost
Moderátor: Moderátoři
Nadměrná kouřivost
Zdravím,mám Vectra C 1.9. 110 kw. 2004 bez filtru pevných částic.Auto poslední dobou hodně kouří,při sešlápnutí jakoby hořelo nemáte někdo radu nebo podobnou zkušenost?
- Reklama
Re: Nadměrná kouřivost
řekl bych, že máš na odchodu čerpadlo, když ti auto třeba přez noc stojí kouří víc než když s ním jezdíš třeba celý den?
Re: Nadměrná kouřivost
Myslím,že je to pořád stejný,ať s tím jedu po delším stání nebo celý den,kouří to pořád stejně.Během soustavný jizdy ne,ale jakmlile přidám plyn,okamžitě hodně zakouří.Nebo taky při rozjezdu.Myslíš,že čerpadlo?Nemohl by to taky delat zanesenej egr ventil?
Re: Nadměrná kouřivost
spíš DPF,se zaneseným egr by ti to jelo v nouzovým režimu a to si myslím, že by ti hlásilo kontrolu diag motoru, auto by prostě hůř jelo a poznal bys to hned, jestli ti to nic nehlásí jede to normálně a jen to kouří tak by to mohl bejt i DPF, myslím, že tady o tom už někde je i vlákno zkus se po tom dopátrat...
Re: Nadměrná kouřivost
Aha, píšeš, že nemáš DPF...., tak to bude horší zjišťování sorry pořádně sem si to nepřečetl, zkontroluj ještě jestli se ti neztrácí olej nebo voda
Re: Nadměrná kouřivost
No olej menim po 15 tis. a obvykle nemusim dolivat,nežere mi to ani olej ani vodu.Tak doufam,že to neni tim čerpadlem,to je celkem drahy..Nenapada mě,co by to mohlo dělat..Mám najeto už skoro 220tis.,auto sem kupoval s 80.tis. Ještě třeba ty výřivý klapky,ale nenašel sem v motoru místo,kde to je,abych skontroloval,jestli tam to táhlo klapek nějak nezlobí,píše se tady o tom v jednom vláknu..
Re: Nadměrná kouřivost
No turbo jsem ted menil,ale to kourilo uz i pred vymenou,praskly mi svody,takze sem ho musel vymenit..
Re: Nadměrná kouřivost
Turbo by se taky projevilo na jízdních vlastnostech blbě by táhla a tak...., pokud jede normálně a jen hulí černě tak asi čerpadlo, ještě bys mohl zkontrolovat žhavící svíčky můžou už bejt špatný a tak by mohla hůř pálit a díky tomu taky kouřit
Re: Nadměrná kouřivost
Chtělo by to na diagnostiku,zkontrolovat hodnoty jako je plnící tlak,tlak nafty atd.
Nadměrnou kouřivost může způsobovat spousta věcí.Často to bejvají vadný vstřikovače(může téct,což by mohlo vést třeba až k propálení pístu),může bejt prasklej chladič vzduchu(intercooler),EGR ventil a kdoví,co ještě.
Zkontroloval bych chladič vzduchu,EGR ventil a pak bych doporučil nějakej Bosch Diesel Servis,kde ti vstřiky přezkouší na stolici a pak se uvidí.
Auto jinak jede normálně?Kromě kouřivosti jinak všechno normální?-výkon,spotřeba,chod motoru....?
Nadměrnou kouřivost může způsobovat spousta věcí.Často to bejvají vadný vstřikovače(může téct,což by mohlo vést třeba až k propálení pístu),může bejt prasklej chladič vzduchu(intercooler),EGR ventil a kdoví,co ještě.
Zkontroloval bych chladič vzduchu,EGR ventil a pak bych doporučil nějakej Bosch Diesel Servis,kde ti vstřiky přezkouší na stolici a pak se uvidí.
Auto jinak jede normálně?Kromě kouřivosti jinak všechno normální?-výkon,spotřeba,chod motoru....?
Insignia B ST 2,0CDTI 125kW 2019
Zafira B 1,8i 103kW 2008
Peugeot 307 1,6HDI 80kW 2005
Bylo:
Vectra C Caravan Sport 1,9CDTI 110kW 2005
Astra F Caravan 1,7TD 50kW 1997
Omega A Limousine 2,0i 85kW 1986
Škoda 105M 1986
Zafira B 1,8i 103kW 2008
Peugeot 307 1,6HDI 80kW 2005
Bylo:
Vectra C Caravan Sport 1,9CDTI 110kW 2005
Astra F Caravan 1,7TD 50kW 1997
Omega A Limousine 2,0i 85kW 1986
Škoda 105M 1986