Čauvec. Mám Astru F 1,6 16v 74Kw r.v. 97(motor X16XEL) a motor mi jede jakoby na 3 válce když ráno nastartuju tak jede v klidu tak jak má, ale jen do doby než vypne sytič......pak zase začne bublat jakoby na tři válce a začne se jakoby dusit. Při jízdě se klepe, a akcelerace taky není taková na jakou jsem byl zvyklej. Když jsem to dal do servisu tak mi druhej den borec řekl že to bude krokovej motorek a že dokud to jede tak to nemám řešit....
Nevíte někdo co by to mohlo být??
pokud ti to dělá za jízdy, mrknul bych na zapalovací kabely a svíčky, palivový filtr.
u 16V jsem řešil vadnej kontakt na vstřikovači, projevovalo se to tak, že když se motor prohřál, tak začal jít na 3 válce, když se vypnul a hned nastartoval, tak to zase pár kilometrů nedělalo. ale to asi nebude tvůj případ
To ernst: Ani nevím jestli se tomu dá říct servis, je to u nás ve vesnici. Má to takovej habakuk kterej když zjistil kolikatej je to rok tak se mu do toho moc nechtělo že na to nemá diagnostiku...a co se týká svíček tak ty jsem měnil(ty už to měli za sebou)ale dělá to pořád po prohřátí motoru. na palivovej filtr kouknu, ale napadlo mě jestli to nemůže být škrtící klapka?? Každopádně díky za rady.
to Miro: Tlaky válců jsem měřil a ve všech je tlak OK. Co se týká zapalovacích kabelů tak všechny kabely normálně do válců jiskru háže ale první válec nepálí vůbec. Když jsem dneska vytahoval kabel tak mně to pěkně nakopalo a nasel jsem na kabelu dírky tak půjdou vyměnit.
No co se týče chyb v jednotce tak byli opravdu jen smazane a nic vic.........a problémy se objevují znovu auto je líné, nejde za plynem a celkově jde podle zvuku motoru na tři válce a blok motoru se zase třepe jako osika,chápu tepe se normálně ale tohle už je až moc. nevíte někdo co s tím,zítra se chystám na diagnostiku...
To Miro: Tak dnes byla Astra opět v dílně a měl jsi pravdu.........na 4tým válci opravdu nejsou žádné tlaky, to znamená podpálené ventily z čehož nemám vůbec radost.......kolik může stát taková oprava se vším všudy ?