špatné starty 2.2DTI
Moderátor: Moderátoři
špatné starty 2.2DTI
Zdravím nemáte někdo zkušenost stím když je teplota cca pod 5 stupňů a sepne žhavení tak auto nastartuje na otočení ale když je teplota vyšší pak auto točí a točí a nechce chytit a když už chytne tak se z výfuku vyvalí hrozný kouř.
Auto pak jede ale řekl bych že nemá takový výkon
Auto má najeto 211000Km
Auto pak jede ale řekl bych že nemá takový výkon
Auto má najeto 211000Km
2,2 DTI
baum@atlas.cz
baum@atlas.cz
- Reklama
-
- Moderátor
- Příspěvky: 1296
- Registrován: 07 lis 2008, 23:55
- Bydliště: Rumburk - LOC 50°57'5.428"N, 14°33'25.161"E
- Kontaktovat uživatele:
Re: špatné starty 2.2DTI
nechci strašit, ale přichází kilometry umrtí čerpadla
Pohřební služba ANUBIS - Vaše smrt naše živobytí.
Re: špatné starty 2.2DTI
Tak ho nestraš
Nikdo neví, při kolika km odejde zrovna to jeho čerpadlo.
Co znamená hrozný kouř....barva???? Když startuješ, co jde z výfuku??
Co ty km, to sedí , anebo jen tušíš, kolik má najeto doopravdy? Pokud je pravda varianta 2, klidně by to mohl být volný rozvodový řetěz.
Zkus nechat prověřit skutečné hodnoty čidla chladící kapaliny. Dál musí být v perfektním stavu baterka a startér!!!!
Dál musí být dobrá komprese, když motor točí pomalu, tlak ve válci stihne utéct kolem pístních kroužků.
Pak trvá dlouho, než se válec třením prohřeje natolik, aby nafta blafla.
Zkus trochu víc popsat, jak se motor chová při obtížném startu.
Nikdo neví, při kolika km odejde zrovna to jeho čerpadlo.
Co znamená hrozný kouř....barva???? Když startuješ, co jde z výfuku??
Co ty km, to sedí , anebo jen tušíš, kolik má najeto doopravdy? Pokud je pravda varianta 2, klidně by to mohl být volný rozvodový řetěz.
Zkus nechat prověřit skutečné hodnoty čidla chladící kapaliny. Dál musí být v perfektním stavu baterka a startér!!!!
Dál musí být dobrá komprese, když motor točí pomalu, tlak ve válci stihne utéct kolem pístních kroužků.
Pak trvá dlouho, než se válec třením prohřeje natolik, aby nafta blafla.
Zkus trochu víc popsat, jak se motor chová při obtížném startu.
Zafira 2,2DTi Elegance 2005, Y22DTR, Diag. OP COM (EN v.1.39)
Re: špatné starty 2.2DTI
čidlo teploty jsem dával minulí týden nové a beze změn a ten kouř je tmavý a hrozně smrdí naftou.
Ještě zkusím nabít baterku jestli se to nezlepší.
Ty kilometry by měli sedět i podle servisky v oplu to sedělo.
na řetěz jsem se díval a nebyl volny jen v jedné poloze se lehce uvolnil z jedné strany tak nevím.
Ještě zkusím nabít baterku jestli se to nezlepší.
Ty kilometry by měli sedět i podle servisky v oplu to sedělo.
na řetěz jsem se díval a nebyl volny jen v jedné poloze se lehce uvolnil z jedné strany tak nevím.
2,2 DTI
baum@atlas.cz
baum@atlas.cz
Re: špatné starty 2.2DTI
Během toho točení, má snahu chytnout, tzn škytá?VencaB píše:... pak auto točí a točí a nechce chytit ...
Anebo to točí a pak to chytne z "ničeho"?
Čidlo teploty je lepší ověřit diagnostikou, totéž udělej s teplotou nasávaného vzduchu.
Když otočíš klíčem pozhasínají všechny kontrolky včetně kontrolky elektroniky motoru ( auto s klíčem)?
Kdy si čistil EGR, nezůstává viset?
Zafira 2,2DTi Elegance 2005, Y22DTR, Diag. OP COM (EN v.1.39)
Re: špatné starty 2.2DTI
Ahojte, mám podobný problém se svou 2.2 DTI na VC.
Po delším stání točí a pak z ničeho nic chytne "na drc" a z výfuků vyletí modrobílý kouř.
Jinak najeto má 207.000 km
Po delším stání točí a pak z ničeho nic chytne "na drc" a z výfuků vyletí modrobílý kouř.
Jinak najeto má 207.000 km
Re: špatné starty 2.2DTI
Sice jsi v podstatě nepopsal chování motoru, ale soudím, že se ti tohle stává po dejme tomu stání přes noc, ráno točíš, než to chytne. A nesouvisí to s teplotou.
Jestli je to tak, pak to bude padání nafty.
Přepady, těsnění palivového filtru ( i prasklina víčka filtru u konektoru ohřevu), těsnění rampy vstřiků.
Jestli je to tak, pak to bude padání nafty.
Přepady, těsnění palivového filtru ( i prasklina víčka filtru u konektoru ohřevu), těsnění rampy vstřiků.
Zafira 2,2DTi Elegance 2005, Y22DTR, Diag. OP COM (EN v.1.39)
Re: špatné starty 2.2DTI
Motor jak naskočí tak běží tak jak by měl... Sice mi přijde, že je daleko hlučnější než býval...
Ale zpět ke startování... Dříve to dělalo jen při odstavení přes noc nyní už i třeba po 3 hodinách... Ale když je to přes noc trvá to daleko déle než chytí.
Ale zajímavé je, že jakmile začne žhavit tak chytá také hned...
A ten modro bílý kouř je opravdu možný při padání nafty a špatným startu nebo to je ještě jiný problém?
Ale zpět ke startování... Dříve to dělalo jen při odstavení přes noc nyní už i třeba po 3 hodinách... Ale když je to přes noc trvá to daleko déle než chytí.
Ale zajímavé je, že jakmile začne žhavit tak chytá také hned...
A ten modro bílý kouř je opravdu možný při padání nafty a špatným startu nebo to je ještě jiný problém?
Re: špatné starty 2.2DTI
Auto si přižhavuje i bez tvého vědomí, neznamená, že když kontrolka nesvítí, nežhaví.
Podle popisu to vypadá na padání nafty.
Dá se to poznat.....při startování bez nafty z výfuku nejde nic, když to chytne, tak se vyvalí hrůza.
Když je v háji žhavení, musí při těchto ranních teplotách auto chytit i bez žhavení. Mám ověřeno, že při nule mi auto chytalo na drc pouze na jednu dobrou žhavící svíčku.
Při horším stavu motoru, nižší komprese, musí motor minimálně zaškytat, během toho se prohřejí válce a motor chytne. Z výfuku musí jít bílý kouř nespálené nafty.
EDIT: To zavzdušňování neradno podceňovat, čerpadlo VP44 nemá samonasávací schopnost, je naftou mazané a chlazené, takže když auto nechytne hned, je to cesta do pekel.
Něco o VP44 je tady.
Vřele doporučuju ke čtení a pochopení, co se tam děje.
Podle popisu to vypadá na padání nafty.
Dá se to poznat.....při startování bez nafty z výfuku nejde nic, když to chytne, tak se vyvalí hrůza.
Když je v háji žhavení, musí při těchto ranních teplotách auto chytit i bez žhavení. Mám ověřeno, že při nule mi auto chytalo na drc pouze na jednu dobrou žhavící svíčku.
Při horším stavu motoru, nižší komprese, musí motor minimálně zaškytat, během toho se prohřejí válce a motor chytne. Z výfuku musí jít bílý kouř nespálené nafty.
EDIT: To zavzdušňování neradno podceňovat, čerpadlo VP44 nemá samonasávací schopnost, je naftou mazané a chlazené, takže když auto nechytne hned, je to cesta do pekel.
Něco o VP44 je tady.
Vřele doporučuju ke čtení a pochopení, co se tam děje.
Zafira 2,2DTi Elegance 2005, Y22DTR, Diag. OP COM (EN v.1.39)
Re: špatné starty 2.2DTI
motor točí a točí ani neškytne a pak najednou chytne. EGR jsem čistil začátkem léta i celé sání.
auto jsem připojil na op-com a nic to nehlásí i teplota čidel souhlasí. Ten kouř jsem teď pozoroval a je bílí a smrdí naftou
auto jsem připojil na op-com a nic to nehlásí i teplota čidel souhlasí. Ten kouř jsem teď pozoroval a je bílí a smrdí naftou
2,2 DTI
baum@atlas.cz
baum@atlas.cz