Olej v sání a v přívodní hadici k sani
Moderátor: Moderátoři
Olej v sání a v přívodní hadici k sani
zdravím mám vectru c Combi 1,9cdti 110kw auto jede táhne všechno super jen mám olej v sání a ty přívodní gumový hadici řešil jste už někdo takový problém děkuji za informace
- Reklama
-
- Příspěvky: 125
- Registrován: 04 zář 2012, 20:26
- Bydliště: skoro Prostějov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Olej v sání a v přívodní hadici k sani
Ja mnel problem stejny na Vectra c 2.2 16V benzin s prestavbou na plyn.
Ale nakonec slo auto drive pryc nez jsem to vyresil.Nejspis to bude chtit vymnenit gufera ventilu.
Ale nakonec slo auto drive pryc nez jsem to vyresil.Nejspis to bude chtit vymnenit gufera ventilu.
Darwi
Re: Olej v sání a v přívodní hadici k sani
Pročpak...? Olej v sání je spíš otázka odvětrání motoru (klikové skříně) a s ventilovými gufery nemá nic společného...
W124 E320 R6 Coupé 1994
Re: Olej v sání a v přívodní hadici k sani
Pod ventilovým víkem je motorový olej normálně (však je v něm i nalévací hrdlo oleje) a gufera na ventilech brání jeho pronikání do spalovacího prostoru. Měnívají se, pokud motor začne hodně brát olej.
W124 E320 R6 Coupé 1994
Re: Olej v sání a v přívodní hadici k sani
pri netesných guferách ventilov može prenikat olej do sania,ale až do gumovej hadice-to zrejme nie. Takže bud odvetranie klukovej skryne alebo turbo.
Re: Olej v sání a v přívodní hadici k sani
Je to z odvetravania klukovky a je to normalne. Na anglickych forach dokonca pisu ze je to zaroven primazavanie turba. Na astre coupe turbo sa mi deje to isté.
Moje autá:
- Astra Coupé Turbo 2.0T (Z20LET) - EDS Stage 1 (250ps, 400NM)
- Insignia A HB 2.0CDTi (B20DTH 125kw) AT6 - rv.2016
- Insignia ST OPC (2.8T V6, 265kw - Stage 1) MT6 - rv.2010
- Astra Coupé Turbo 2.0T (Z20LET) - EDS Stage 1 (250ps, 400NM)
- Insignia A HB 2.0CDTi (B20DTH 125kw) AT6 - rv.2016
- Insignia ST OPC (2.8T V6, 265kw - Stage 1) MT6 - rv.2010