Ahoj opláci, občas mi zablbnul strtér vůbec se neotočil a to hlavně po několikátém startování za den.Mám opel astra carvan 1,6i 8V a chtěl bych pár rad.
1.) rozebral jsem to a jeden uhlík má tak 7mm a ten druhý 1,5cm vadí když jsou každej jinak dlouhej a jak krátký můžou bejt, aby to ještě vůbec startovalo?
2.)Chtěl bych ten startér rozebrat,vyčistit a promazat, je tam něco co ny se mohlo při rozebírání rozpadnout?
popř. nemáte někdo schéma startéru na tenhle motor?
3.)jaká je tak cena uhlíků a kde se dají koupit nejlevněji na netu sem našel houby a nebo byli moc drahý
4.)Dá se potom nějak startér vyzkoušet mimo, než ho tam zapojím, ale tak abych ho neodpálil třeba pomocí autobaterky?
Díky za odpovědi.Warhy
vyčištění startéru
Moderátor: Moderátoři
- Reklama
Re: vyčištění startéru
caw tak 1) 7mm je opravdu malo muzes to sice poskladat ale moc dlouho ti to nevydrzi....
2) rozpadnoud snad ne hlavne bacha at neotocis vidlicku co vysouva volnobezku s pastorkem
4) da uplne vpohode normalne si ho upnes do sveraku pripojis plus od baterky a minus das na sverak plus vyvedes plus baterky na ovladaci konektor elektromagnetu normalne se ho dotknes a starter se ti otoci akorad ho netoc dlouho nebo se ti zadre pac tam jsou beztak jen kluzny loziska...
2) rozpadnoud snad ne hlavne bacha at neotocis vidlicku co vysouva volnobezku s pastorkem
4) da uplne vpohode normalne si ho upnes do sveraku pripojis plus od baterky a minus das na sverak plus vyvedes plus baterky na ovladaci konektor elektromagnetu normalne se ho dotknes a starter se ti otoci akorad ho netoc dlouho nebo se ti zadre pac tam jsou beztak jen kluzny loziska...