1.4T po 100000

Zde představujeme svoje Astry K a dáváme k dispozici svoje poznatky

Moderátoři: Astra - R@SAG, mattonecz, klm121, Moderátoři

Uživatelský avatar
trembel
Příspěvky: 81
Registrován: 24 črc 2016, 06:56

1.4T po 100000

Příspěvek od trembel »

Auto objednane 03/16 dodane 06/16. Zrejme pondelkovy alebo piatkovy kus, ako vsetky ST v tej dobe, Made in Britain. Zle poskladane oblozenie palubnej dosky, odstavjuca strieborna lista pod radiom a vrzgajuci interier. Palubovka vyriesena v ramci reklamacie. Jeden zdroj pazvukov bol rezonujuci kryt kamery na celnom skle, odstranene na 2. pokus. Druhy zdroj boli zdruzene ukazovatele. Tie diler neriesil, tak som to skusil sam. Podarilo sa to tiez na 2. pokus. Figel je v tom, ze treba cely instrument panel rozobrat a vypodkladat izolaciou miesta kontaktu plastov. Niektore vnutorne casti su vyrobene z tvrdeho plastu (asi 2 stupne horsieho ako recyklat z PET flias), ktory je v kontakte s inymi plastami a PCB. Dalsi problem sa objavil pri najazdeni cca. 8000 km v podobe trhnutia pri prechode 3000 ot/min. Neskor sa pridali aj kovove zvuky. Mal som pocit, ze sa to trochu zlepsilo po vymene oleja po 15000 km, ale iba na chvilu. Servis sa k tomu staval klasicky ako je popisane v susednom, najrozsiahlejsom vlakne, t.j. to je vlastnost motora, nekvalitne palivo, tankujte 100 oktan, skuste aditivum a pod. Premiove palivo problem velmi neriesilo a pomohla az zmena oleja D1G2 pri 45000 km. Dalsia pozitivna zmena nastala pri 60000, vymene sviecok a U/G SW cez zvolavacku. Odvtedy je s motorom pokoj. Jazdim 40% mesto, 40% dialnice a zvysok medzimesto. Priemerna spotreba podla PP 6.4 realna 6.8. Skusal som aj Vmax na dialnici v DE, 216 tacho, 208 GPS.
Astra K ST, 1.4 92kW, Innovation, MY16.5
Zafira B, 1.7cdti 92kW, Enjoy+, Astra H Caravan, 1.7cdti 74kW, Enjoy
2x Astra G Caravan, 1.4 16v 66kW, 2x Astra F 1.4 16v 66kW/1.6i 55kW
Reklama
 

tominomiki
Příspěvky: 130
Registrován: 30 črc 2016, 21:07

Re: 1.4T po 100000

Příspěvek od tominomiki »

ako si rozoberal ten panel budikov, ked si sam daval tu izolaciu na plasty? mal si nejaky navod?
Inak mam rovnako objednane a preberane ako ty a rovnake problemy. Mne vsak budu navyse menit dvojhmot. zotrvacnik zacal klepotat.
Uživatelský avatar
yggdrasilsk
Příspěvky: 164
Registrován: 28 dub 2016, 14:20

Re: 1.4T po 100000

Příspěvek od yggdrasilsk »

Tie budiky by zaujimali aj mna ...
VW Golf 6 Variant 1.6 TDi
Opel Astra-K ST Inovation 1.4T už doma
Sunman
Příspěvky: 1337
Registrován: 22 čer 2011, 23:06

Re: 1.4T po 100000

Příspěvek od Sunman »

tominomiki píše:ako si rozoberal ten panel budikov, ked si sam daval tu izolaciu na plasty? mal si nejaky navod?
Inak mam rovnako objednane a preberane ako ty a rovnake problemy. Mne vsak budu navyse menit dvojhmot. zotrvacnik zacal klepotat.
Pri akých otáčkach motora bežne jazdíš?
Vyklepaná dvojhmota je na 99% daná štýlom jazdy.
Uživatelský avatar
trembel
Příspěvky: 81
Registrován: 24 črc 2016, 06:56

Re: 1.4T po 100000

Příspěvek od trembel »

tominomiki píše:ako si rozoberal ten panel budikov, ked si sam daval tu izolaciu na plasty? mal si nejaky navod?
Inak mam rovnako objednane a preberane ako ty a rovnake problemy. Mne vsak budu navyse menit dvojhmot. zotrvacnik zacal klepotat.
Tu je link na video. Nasiel som to na anglickom fore: https://www.youtube.com/watch?v=X6TDwbAu1Xc. Plus som este obliepal miesta, kde sa vonkajsi kryt dotyka ostatnych plastov, oblepil som aj vrchnu cast krytu, ktora sa dotyka/je velmi blizko pristrojovky a vsetky dosadacie plochy a zapadky. Pouzil som Tesa pasku s molitanovou vrstvou. Na videu nie je postup rozoberania, ale zlozis zadny biely plast drzany skrutkami a potom uvolnis zapadky po obvode plosaku. Tu je este link na postup ako vybrat pristroje, akurat by som nepouzil skrutkovac, ale plastovy nastroj urceny na rozoberanie interieru. https://www.youtube.com/watch?v=9Zgp2X2dXNE
Astra K ST, 1.4 92kW, Innovation, MY16.5
Zafira B, 1.7cdti 92kW, Enjoy+, Astra H Caravan, 1.7cdti 74kW, Enjoy
2x Astra G Caravan, 1.4 16v 66kW, 2x Astra F 1.4 16v 66kW/1.6i 55kW
tominomiki
Příspěvky: 130
Registrován: 30 črc 2016, 21:07

Re: 1.4T po 100000

Příspěvek od tominomiki »

Sunman píše:
tominomiki píše:ako si rozoberal ten panel budikov, ked si sam daval tu izolaciu na plasty? mal si nejaky navod?
Inak mam rovnako objednane a preberane ako ty a rovnake problemy. Mne vsak budu navyse menit dvojhmot. zotrvacnik zacal klepotat.
Pri akých otáčkach motora bežne jazdíš?
Vyklepaná dvojhmota je na 99% daná štýlom jazdy.
Pri 28000km? od 1500-2000 nizsie to uz nedavam. Na tie km a cca 2rocne auto je to dost skoro. Dal som to na tu predlzenu zaruku, kt. bola zadarmo pri kupe.
Uživatelský avatar
mattonecz
Moderátor
Příspěvky: 2267
Registrován: 06 čer 2016, 16:19
Bydliště: Praha

Re: 1.4T po 100000

Příspěvek od mattonecz »

cetl sem to vickrat ze menili dvouhmotu, asi sou nejaky vadny serie.
2022 Audi A4 Allroad 40TDI 150kw
ex 2022 Audi Q5 50 TDI - 3.0 V6 TDI 210kw
ex 2016 Astra 1.4T 92KW
Uživatelský avatar
Sandal
Příspěvky: 212
Registrován: 21 dub 2018, 06:36
Bydliště: Bratislava

Re: 1.4T po 100000

Příspěvek od Sandal »

tominomiki píše:
Sunman píše: Pri akých otáčkach motora bežne jazdíš?
od 1500-2000 nizsie to uz nedavam.
Dobre som pochopil? Ty jazdíš pri týchto otáčkach??? :shock:
Opel Astra 1,4, ... 74kW, 2018
tominomiki
Příspěvky: 130
Registrován: 30 črc 2016, 21:07

Re: 1.4T po 100000

Příspěvek od tominomiki »

Sandal píše:
tominomiki píše:
Sunman píše: Pri akých otáčkach motora bežne jazdíš?
od 1500-2000 nizsie to uz nedavam.
Dobre som pochopil? Ty jazdíš pri týchto otáčkach??? :shock:
Kamo, to ti ako mam povedat kolko presne jazdim otacok.... Jazdim vacsinou mesto, tj. pri 50-60 - rychlostny stupen 4-5... podla rychlosti.... ale pochopil som z tvojej odpovede, ze iba 1 percento moze byt chyba dielu ;-), ostatne je chyba v style soferovania... . Pri tych reklamaciach ktore som uz mal od zle upevnenych plastov v 5dverach (nevyriesene vyrobna chyba aj po vymene olastov), vrzganie interieru (vyriesene svojpomocne), rezonancie z motorovej casti(utesnenie nejakeho plastu v motorvej casti pod oknom), restarty autoradia (doteraz nevyriesene, vraj nejake teplotne cidlo, co to restartuje), tak si urcite nebudem pripisovat ze som ten dvojhmotak sam znicil. ;-) vsetky reklamacie som asi ani nenapisal a bohuzial zacali dva tyzdne po kupe vozidla...
Uživatelský avatar
Sandal
Příspěvky: 212
Registrován: 21 dub 2018, 06:36
Bydliště: Bratislava

Re: 1.4T po 100000

Příspěvek od Sandal »

tominomiki píše:.... ale pochopil som z tvojej odpovede, ze iba 1 percento moze byt chyba dielu ;-), ostatne je chyba v style soferovania....
To nie, to by som si netrúfol dávať do súvisu závady, o ktorých nič neviem so štýlom jazdy ... mimo kontext som proste toho názoru, že jazda pod 2 000 ot motoru neprospieva. Ešte tých 2 000 by som bral po rovine, len štekliť pedál plynu.
Kedysi staršie autá nemali senzor klepania + RJ a vtedy sa hneď "počulo" ako sa motor trápi. Dnes nepočuť skoro nič a v tom je ten problém.
Opel Astra 1,4, ... 74kW, 2018
Odpovědět

Zpět na „Astra K - Auta členů a RECENZE“