Ahoj všem, měl bych prosbu zda někdo neměl stejné chyby jako já a popřípadě jak řešil. Objevila se mi taky kontrolka emisí na Opel Astra H 1,6 77Kw benzín rok 2006. Nebo jak se pokusit odstranit závady, které zde uvádím moc díky za jakékoliv nasměrování.
Kódy chyb v paměti závad (DTC)
P0135 - chyba obvodu vyhrivani sondy O2 (Bank 1 Sonda 1)
Oblast vozidla: Powertrain (P)
Oblast systému vozidla: Měření paliva a sání
Controlled by: ISO/SAE standardní kód chyby (standardizované DTC)
Řídící jednotka: $7E8 - CAN-ID ECU #1
P0141 - chyba obvodu vyhrivani sondy O2 (Bank 1 Sonda 2)
Oblast vozidla: Powertrain (P)
Oblast systému vozidla: Měření paliva a sání
Controlled by: ISO/SAE standardní kód chyby (standardizované DTC)
Řídící jednotka: $7E8 - CAN-ID ECU #1
P0443 - chyba odvetravaciho ventilu systemu odvetravani nadrze
Oblast vozidla: Powertrain (P)
Oblast systému vozidla: Pomocné řízení emisí
Controlled by: ISO/SAE standardní kód chyby (standardizované DTC)
Řídící jednotka: $7E8 - CAN-ID ECU #1
Kontrolka emise výfukových plynů
Moderátor: Moderátoři
Kontrolka emise výfukových plynů
- Přílohy
-
- kontrolka.jpg (10.91 KiB) Zobrazeno 2553 x
- Reklama
Re: Kontrolka emise výfukových plynů
Nejdříve zkontrolovat pojistku FE26 v motorovém prostoru. Nejpravděpodobnější závada, když jsou nefunkční všechny tři popsané komponenty, které jsou závislé na správné funkci této pojistky.
Pokud bude pojistka v pořádku, tak zkontrolovat přívod napětí vyhřívání na obě Lambda sondy O2. Před katalyzátorem a na výfuku.
Vypnout zapalování a rozpojit konektory. Po rozpojení konektorů zapnout zapalování a na konektorech obou sond ze strany kabelů změřit napětí mezi Pin (svorkou) 1 a kostrou. Napětí musí být větší než 11V. (napětí baterie).
To samé pak udělat (změřit) u svorkovnice odvzdušnění nádrže mezi Pin (svorkou) 2 a kostrou (musí být také napětí baterie).
Pokud bude vše v pořádku, tak bude závada přímo na uvedených komponentech.
Pokud bude pojistka v pořádku, tak zkontrolovat přívod napětí vyhřívání na obě Lambda sondy O2. Před katalyzátorem a na výfuku.
Vypnout zapalování a rozpojit konektory. Po rozpojení konektorů zapnout zapalování a na konektorech obou sond ze strany kabelů změřit napětí mezi Pin (svorkou) 1 a kostrou. Napětí musí být větší než 11V. (napětí baterie).
To samé pak udělat (změřit) u svorkovnice odvzdušnění nádrže mezi Pin (svorkou) 2 a kostrou (musí být také napětí baterie).
Pokud bude vše v pořádku, tak bude závada přímo na uvedených komponentech.
Re: Kontrolka emise výfukových plynů
Ahoj moc děkuji za návedení, pokusím se podle tohoto postupu a uvidíme, kde je zakopaný pes. Je totiš divné, že by odešly 3 komponenty na ráz, ale vyloučit se to nedá. Uvidíme určitě dám vědět jak to dopadlo, až se na to dostanu. Díky mocStanC píše: ↑07 lis 2021, 09:18 Nejdříve zkontrolovat pojistku FE26 v motorovém prostoru. Nejpravděpodobnější závada, když jsou nefunkční všechny tři popsané komponenty, které jsou závislé na správné funkci této pojistky.
Pokud bude pojistka v pořádku, tak zkontrolovat přívod napětí vyhřívání na obě Lambda sondy O2. Před katalyzátorem a na výfuku.
Vypnout zapalování a rozpojit konektory. Po rozpojení konektorů zapnout zapalování a na konektorech obou sond ze strany kabelů změřit napětí mezi Pin (svorkou) 1 a kostrou. Napětí musí být větší než 11V. (napětí baterie).
To samé pak udělat (změřit) u svorkovnice odvzdušnění nádrže mezi Pin (svorkou) 2 a kostrou (musí být také napětí baterie).
Pokud bude vše v pořádku, tak bude závada přímo na uvedených komponentech.
Re: Kontrolka emise výfukových plynů
Tak vyměnil jsem pojistku 26 a vymyzal jsem chyby a od té doby zatím vše vpořádku. Moc děkuji za pomoc, nepřišel bych na to sám. Díky