Dobrý den.
Jsem tu nový a měl bych pár dotazů ohledně vašich zkušeností se servisem Oplů a jejich dostupností náhradních dílů. Jsem hrdým

majitelem Insignie GSI 2,0 T Grand Tourer, rok výroby 12/18. Bohužel se mi stala loni před Vánoci nehoda, při které jsem měl kolizi s dopravní značkou. Trefil jsem pravou stranu a muselo se vyměnit světlo, nárazník, maska, kapota, boční zrcátko. Protože mám samozřejmě havarijní připojištění, auto putovalo do nejbližšího autorizovaného servisu (Opel Teplice). Auto jsem předal 11.3. a i když jsem byl upozorněn, že se oprava protáhne protože se nejedná o běžnou verzi Insignie, stále do dneška auto nemám. Nejdříve se čekalo měsíc na kapotu a teď se čeká na jednotku airbagů, která je už víc jak měsíc nedostupná a nikdo mi nedokáže sdělit kdy by mohla být skladem. Momentálně ještě někoho v Teplicích napadlo napsat mail na německou centrálu servisů Oplu, jestli ten díl nemají. Ale silně o tom pochybuji.
Proto se ptám, jestli máte někdo podobné zkušenosti, či máte nějakou radu jak z toho ven ?
Jsem na tom autě závislý, protože ho používám pro pracovní cesty do ciziny a momentálně ani nemohu cestovat letadlem z důvodu nemoci.
Díky, Honza.