Nějak z něj teče voda po natlakovaní chlazení motoru,ale nevim jestli z přírub nebo z hadic.Dá se nějak tento ventil otestovat když je s plastu? nebo nějak nahradit něčím jiným?A co přesně reguluje? Díky.
Je to pod stěračema:
Opel Omega 2,5 V6,černá, 225000km, Recaro seačky, Snížený podvozek, tvrdé pérování, Opel Omega 2,0 16V CD LPG Zel.met. základ, zvýšená světlá výška, měkké pérování,300000km
Tak ventil je vyměněn, a voda neteče...Ale ještě by mě zajímalo na základě jakého tlaku otevírá velký okruh? Když se natlakuje malý okruch tak tím se pak otevře ten ventil a pustí to velkýho okruhu? Ale odkud vede ta hadička co je na tom termostatickém ventilu? Dík.
Opel Omega 2,5 V6,černá, 225000km, Recaro seačky, Snížený podvozek, tvrdé pérování, Opel Omega 2,0 16V CD LPG Zel.met. základ, zvýšená světlá výška, měkké pérování,300000km
Malý okruh je bez radiatoru topení a velký je včetně radiatoru topení.Je to specialitka u Omeg a Vecter B.Astry G a Zafiry A mají tento ventil elektrický,je zabudován v Háčku před radiatorem\a hodně se kazí\.
fakt ? nas ve škole učili že motor a radiator je malej okruh a kdyz se otevře termostat a koluje to i v chladiči tak je to velky okruh )
ASTRA-G-2.0 -X20DTL,Hatchback 5dv.1998, ABS,4kotouč,vyhřívany el.zrcátka,centrál,origo lité kola,klima,el okna, dodělany Pal PC, modul zavíraní oken pomocí DO Diagnostika:op-com v.1.39 (CZ) / Hradec Kralové a okolí
Ondro mícháš jabka s hruškama.Zde není řeč o termostatu,ale o třícestném ventilu před radiatorem topení.Prostě jsem jinak nedokázal popsat jeho funkci.Snad už je to jasné.Jinak s chlazením motoru máš samo pravdu.
ASTRA-G-2.0 -X20DTL,Hatchback 5dv.1998, ABS,4kotouč,vyhřívany el.zrcátka,centrál,origo lité kola,klima,el okna, dodělany Pal PC, modul zavíraní oken pomocí DO Diagnostika:op-com v.1.39 (CZ) / Hradec Kralové a okolí