Regulace turba

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět
dlouvl123
Příspěvky: 8
Registrován: 09 zář 2012, 23:38

Regulace turba

Příspěvek od dlouvl123 »

Hoj motoristé,
naskytl se mi na mé vectře dvoulitru DTI problém, doufám, že jeden z vás koumáku ho dovede rozlousknout.
Turbo je neustálé otevřené, tím dochází k tarokování při nízkých a vysokých otáčkách. Problém je nejspíše v regulačním ventilu podtlaku nebo tuším v řídící jednotce tohoto ventilu. Pokud je ventil odpojen od konektoru propouští jen lehký podtlak pokud ho však připojím dochází k nepřerušovanému silnému podtlaku nezávislé na otáčkách motorů, tím dochází k stálému otevření podtlakového ventilu. Proto se vás táží, zda je chyba v elektroventilu nebo v impulsu řídící jednotky....
Děkují za každou odůvodněnou odpověď.
Reklama
 

Uživatelský avatar
ernst
Příspěvky: 633
Registrován: 23 črc 2011, 16:18
Bydliště: Mikulov -Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Regulace turba

Příspěvek od ernst »

jsou do toho ventilou dobře zapojené hadičky? pokud ho zapojíš a něco se změní, tak bude chyba asi někde jinde než ve ventilu...

jde vidět na turbu jak se posouvá hřídelka po zapojení?
Astra F 1,6 8v původně 52kW (X16SZ) r.v.1995
dlouvl123
Příspěvky: 8
Registrován: 09 zář 2012, 23:38

Re: Regulace turba

Příspěvek od dlouvl123 »

Hadičky jsou dobře zapojene. po odpojení zajede z5 tudíž i zavře. Při nastartování se otevře na doraz jde vidět ten chod :) chodí volně.Dnes jsem měřil na osciloskopu prubeh napetí co otvírá ten regulační ventil a bylo konstantní při všech otáčkách motoru. Takže opravdu nevím co s tím ventilem to být tudíž nemůže. Přikláním se spíše k řídící jednotce , ale ovšem zase nějaký podmět může dát řídící jednotce signal na to aby dělala tohle. Takže opravdu nevím čím to je.
Odpovědět

Zpět na „Vectra B“