Hoj motoristé,
naskytl se mi na mé vectře dvoulitru DTI problém, doufám, že jeden z vás koumáku ho dovede rozlousknout.
Turbo je neustálé otevřené, tím dochází k tarokování při nízkých a vysokých otáčkách. Problém je nejspíše v regulačním ventilu podtlaku nebo tuším v řídící jednotce tohoto ventilu. Pokud je ventil odpojen od konektoru propouští jen lehký podtlak pokud ho však připojím dochází k nepřerušovanému silnému podtlaku nezávislé na otáčkách motorů, tím dochází k stálému otevření podtlakového ventilu. Proto se vás táží, zda je chyba v elektroventilu nebo v impulsu řídící jednotky....
Děkují za každou odůvodněnou odpověď.
Regulace turba
Moderátor: Moderátoři
- Reklama
Re: Regulace turba
jsou do toho ventilou dobře zapojené hadičky? pokud ho zapojíš a něco se změní, tak bude chyba asi někde jinde než ve ventilu...
jde vidět na turbu jak se posouvá hřídelka po zapojení?
jde vidět na turbu jak se posouvá hřídelka po zapojení?
Astra F 1,6 8v původně 52kW (X16SZ) r.v.1995
Re: Regulace turba
Hadičky jsou dobře zapojene. po odpojení zajede z5 tudíž i zavře. Při nastartování se otevře na doraz jde vidět ten chod
chodí volně.Dnes jsem měřil na osciloskopu prubeh napetí co otvírá ten regulační ventil a bylo konstantní při všech otáčkách motoru. Takže opravdu nevím co s tím ventilem to být tudíž nemůže. Přikláním se spíše k řídící jednotce , ale ovšem zase nějaký podmět může dát řídící jednotce signal na to aby dělala tohle. Takže opravdu nevím čím to je.
