INSIGNIA - CHIPTUNING
Moderátor: Moderátoři
Re: INSIGNIA - CHIPTUNING
Dík za recenzi a pochvalu auta . Musím říct, že tvoje chiplá 160k s automatem jede pěkně, hlavně už není tak znát snížení výkonu od automatu. Bylo to příjemné setkání.
Co se týká couvací kamery, dováží to Stualarm ( www.stualarm.cz ) kódy zboží: mi1239 a cOP01ccd
Co se týká couvací kamery, dováží to Stualarm ( www.stualarm.cz ) kódy zboží: mi1239 a cOP01ccd
Antara Cosmo AT, 2.2 CDTI 4x4 , 5/11
Insignia HB, Innovation 2.0 CDTI (192 hp, BSR), 6/09
Insignia ST, Edition premium 2.0 CDTI (188 hp, Autochip), 9/09
Insignia HB, Innovation 2.0 CDTI (192 hp, BSR), 6/09
Insignia ST, Edition premium 2.0 CDTI (188 hp, Autochip), 9/09
- Reklama
Re: INSIGNIA - CHIPTUNING
Jo jo není zač. Píšu a říkám věci tak jak jsou a jak je cítím. Asi proto mne v servisu Opel mechanici už nemají rádi.
Jak jsem zde už psal když čechům něco nefunguje tak to většinou neřeší a to je chyba. Mám auto v záruce, zaplatil jsem za něj tak o co jde.
Takže příště. Chtělo by to někým porovnat novou Insignii. Když si jí půjčím od Oplu tak to není ono. Chce to uživatelské srovnání se starou. (Insignií )
Jak jsem zde už psal když čechům něco nefunguje tak to většinou neřeší a to je chyba. Mám auto v záruce, zaplatil jsem za něj tak o co jde.
Takže příště. Chtělo by to někým porovnat novou Insignii. Když si jí půjčím od Oplu tak to není ono. Chce to uživatelské srovnání se starou. (Insignií )
Re: INSIGNIA - CHIPTUNING
Jo, jo já chodím do servisu na Jíloviště, jsem tam docela často a zatím mě maj rádi.
Antara Cosmo AT, 2.2 CDTI 4x4 , 5/11
Insignia HB, Innovation 2.0 CDTI (192 hp, BSR), 6/09
Insignia ST, Edition premium 2.0 CDTI (188 hp, Autochip), 9/09
Insignia HB, Innovation 2.0 CDTI (192 hp, BSR), 6/09
Insignia ST, Edition premium 2.0 CDTI (188 hp, Autochip), 9/09
Re: INSIGNIA - CHIPTUNING
s čím do servisu tak často chodíš? Není mi do smíchu teda teď )milan005 píše:Jo, jo já chodím do servisu na Jíloviště, jsem tam docela často a zatím mě maj rádi.
Opel Insignia 2.0CDTI 118kw @ 185Hp - 3800rpm / 420Nm - 2700rpm
Re: INSIGNIA - CHIPTUNING
proti tobě fakt jen občas, ale teď mi radili jak rozbrat přední nárazník na Antaře, předtím rozbozku středového panelu na Insignii, takový rady pro kutily
Poslední problém byl, když mi dvakrát stříkali dveře než chytli tu správnou barvu.
Poslední problém byl, když mi dvakrát stříkali dveře než chytli tu správnou barvu.
Antara Cosmo AT, 2.2 CDTI 4x4 , 5/11
Insignia HB, Innovation 2.0 CDTI (192 hp, BSR), 6/09
Insignia ST, Edition premium 2.0 CDTI (188 hp, Autochip), 9/09
Insignia HB, Innovation 2.0 CDTI (192 hp, BSR), 6/09
Insignia ST, Edition premium 2.0 CDTI (188 hp, Autochip), 9/09
Re: INSIGNIA - CHIPTUNING
Jo tohle... tak to není servis, to je obtěžování servisu Jsem měl strach, že něco s motorem atd. No, do 14dnů dám BSR. Takový vánoční dárek
Opel Insignia 2.0CDTI 118kw @ 185Hp - 3800rpm / 420Nm - 2700rpm
Re: INSIGNIA - CHIPTUNING
To bylo asi na mně ne ?!!
1) Počítač hlásí poruchu podvozku
2) Kontrola střešního okna - lupe při dojíždění a nesedí sklo po svolávací akci a opravě
3) Vůz plave - 2x po geometrii - kontrola podvozku
4) už Ok
5) Při osvícení čidla dešťového senzoru se samovolně spouští stěrače
6) nové DVD do navigace - cena + použitelnost !
Pátek AutoStaiger
1) Počítač hlásí poruchu podvozku
2) Kontrola střešního okna - lupe při dojíždění a nesedí sklo po svolávací akci a opravě
3) Vůz plave - 2x po geometrii - kontrola podvozku
4) už Ok
5) Při osvícení čidla dešťového senzoru se samovolně spouští stěrače
6) nové DVD do navigace - cena + použitelnost !
Pátek AutoStaiger
Re: INSIGNIA - CHIPTUNING
Další úpravce:
http://www.chiptuning.cc/chiptuning/Opel/
Spolupracuje s nimi Autobond Group a.s., www.autobond.cz
Cena 559,- EUR
http://www.chiptuning.cc/chiptuning/Opel/
Spolupracuje s nimi Autobond Group a.s., www.autobond.cz
Cena 559,- EUR
Antara Cosmo AT, 2.2 CDTI 4x4 , 5/11
Insignia HB, Innovation 2.0 CDTI (192 hp, BSR), 6/09
Insignia ST, Edition premium 2.0 CDTI (188 hp, Autochip), 9/09
Insignia HB, Innovation 2.0 CDTI (192 hp, BSR), 6/09
Insignia ST, Edition premium 2.0 CDTI (188 hp, Autochip), 9/09
Re: INSIGNIA - CHIPTUNING
A teď mi řekni, co je lepší? ) Zde je dobrá cena, o něco menší výkon, ale stejný Nm.milan005 píše:Další úpravce:
http://www.chiptuning.cc/chiptuning/Opel/
Spolupracuje s nimi Autobond Group a.s., http://www.autobond.cz
Cena 559,- EUR
Opel Insignia 2.0CDTI 118kw @ 185Hp - 3800rpm / 420Nm - 2700rpm
Re: INSIGNIA - CHIPTUNING
Pánové jgoldman a milan005:
Pokud shrnu zásadní rozdíly mezi BSR a čiptuningu od Autočipu, vychází mi zatím asi tohle:
1. cena
2. u BSR mám možnost si vlastně všechno udělat sám za pomocí internetu.
U autočipu, jelikož jsem dále než 40 km od jejich střediska, budu muset vždy čekat až přijede technik a udělá mi to. Pokud tedy nebudu chtít jet do "servisního centra", tedy +- týden. Když k tomu přičtu časovou ztrátu, nemožnost být kvůli tomu zrovna v práci, a to nevím, jak to je s placením, ale předpokládám, že mi zadarmo jezdit nebude + jeho čas (možná tak prvotní montáž zadarmo), vychází mi BSR asi podstatně praktičtější, i když stojí podstatně více. Cena za každou návštěvu technika bude cenový rozdíl proti BSR umazávat.
EDIT: teď čtu poznámku u Autočipu: Poznámka: Úprava této motorizace je možná z důvodu technologického postupu pouze na centrále v Praze. ---- takže kdybych musel pokaždé do Prahy (z Olomouce trošku zruky), tak toho času a peněz v dýmu....
3. Po dvou letech u BSR budu muset platit za podporu asi 2000 Kč ročně. Co bude u Autočipu, nevím.
4. otázka: Je nějaký rozdíl, pokud si vezmu BSR přímo Praze, nebo u nějakého jejich Prémiového dealera, nebo dokonce od "normálního" dealera?
5. otázka: Nevím, jak často se nahrává nový SW přímo v Oplu. Po každém takovém zásahu předpokládám, že musím tento nový SW odeslat "do centrály" a upravený zase nahrát do auta. Mám pravdu?
6. V Autočipu snad nějak ladí pokaždé váhu vzduchu, u BSR si já sám asi poladím .... takové to kulové.
Pánové, opravte mě prosím, pokud se v některých položkách pletu. Pokud vidíte další rozdíly, sem s nimi, budu jen rád.
Těším se na vaše odpovědi.
Pokud shrnu zásadní rozdíly mezi BSR a čiptuningu od Autočipu, vychází mi zatím asi tohle:
1. cena
2. u BSR mám možnost si vlastně všechno udělat sám za pomocí internetu.
U autočipu, jelikož jsem dále než 40 km od jejich střediska, budu muset vždy čekat až přijede technik a udělá mi to. Pokud tedy nebudu chtít jet do "servisního centra", tedy +- týden. Když k tomu přičtu časovou ztrátu, nemožnost být kvůli tomu zrovna v práci, a to nevím, jak to je s placením, ale předpokládám, že mi zadarmo jezdit nebude + jeho čas (možná tak prvotní montáž zadarmo), vychází mi BSR asi podstatně praktičtější, i když stojí podstatně více. Cena za každou návštěvu technika bude cenový rozdíl proti BSR umazávat.
EDIT: teď čtu poznámku u Autočipu: Poznámka: Úprava této motorizace je možná z důvodu technologického postupu pouze na centrále v Praze. ---- takže kdybych musel pokaždé do Prahy (z Olomouce trošku zruky), tak toho času a peněz v dýmu....
3. Po dvou letech u BSR budu muset platit za podporu asi 2000 Kč ročně. Co bude u Autočipu, nevím.
4. otázka: Je nějaký rozdíl, pokud si vezmu BSR přímo Praze, nebo u nějakého jejich Prémiového dealera, nebo dokonce od "normálního" dealera?
5. otázka: Nevím, jak často se nahrává nový SW přímo v Oplu. Po každém takovém zásahu předpokládám, že musím tento nový SW odeslat "do centrály" a upravený zase nahrát do auta. Mám pravdu?
6. V Autočipu snad nějak ladí pokaždé váhu vzduchu, u BSR si já sám asi poladím .... takové to kulové.
Pánové, opravte mě prosím, pokud se v některých položkách pletu. Pokud vidíte další rozdíly, sem s nimi, budu jen rád.
Těším se na vaše odpovědi.