Opel Insignia - závady a rady
Moderátor: Moderátoři
Re: Opel Insignia - závady a rady
Naposledy upravil(a) miki11 dne 08 úno 2012, 00:56, celkem upraveno 1 x.
- Reklama
-
- Příspěvky: 101
- Registrován: 19 dub 2011, 16:30
Re: Opel Insignia - závady a rady
Neviete niekto niečo o Opel Assistance? http://www.opel.sk/majitelia/zaruka/ces ... encia.html
Predĺženie pri prehliadkach, ale platnosť buď do jedného roka alebo do odovzdania servisu? Teda nebudem mať nárok na predĺženie, keď mi ho teraz odtiahnu do servisu?
Píšem sem, lebo Opelákom neverím.
E: Zle čítam, to je tiež od odovzdania do servisu, asi od vtedy to bude platiť zase rok
Predĺženie pri prehliadkach, ale platnosť buď do jedného roka alebo do odovzdania servisu? Teda nebudem mať nárok na predĺženie, keď mi ho teraz odtiahnu do servisu?
Píšem sem, lebo Opelákom neverím.
E: Zle čítam, to je tiež od odovzdania do servisu, asi od vtedy to bude platiť zase rok
Naposledy upravil(a) demolition dne 07 úno 2012, 19:38, celkem upraveno 1 x.
-
- Příspěvky: 101
- Registrován: 19 dub 2011, 16:30
Re: Opel Insignia - závady a rady
Takže po odpojení batérie, sa brzda odblokovala, ale stále svieti porucha. Elektronika rozádzaná vš. blbosti ukazovalo medzi budíkmi. Takže odťah, chlapík hovoril, že za 3 dni nejak 20 Insignií kľaklo.
Náhradné auto cez externú firmu stašia gen. Superb 2007 140koní dvojliter
Tých 1590 kg poznať oproti 1,81 T. Motor tiahne v pohode aj pri 3000ot.
190 000km a samozrejme nič nevrže, lebo ani nemá čo, jednoduchý interér. Sedačky podobné ako v Insignii sport, veľmi dobré a konečne hlavová opierka, ktorá slúži aj na hlavu.
Na Insignii odchádzajú brzdové kotúče, vidno už kružnice, drážky a to má auto len 5000km!
Všimol som si v predajni úplne novú a tiež ich mala pekne prehrdzavené.
Náhradné auto cez externú firmu stašia gen. Superb 2007 140koní dvojliter
Tých 1590 kg poznať oproti 1,81 T. Motor tiahne v pohode aj pri 3000ot.
190 000km a samozrejme nič nevrže, lebo ani nemá čo, jednoduchý interér. Sedačky podobné ako v Insignii sport, veľmi dobré a konečne hlavová opierka, ktorá slúži aj na hlavu.
Na Insignii odchádzajú brzdové kotúče, vidno už kružnice, drážky a to má auto len 5000km!
Všimol som si v predajni úplne novú a tiež ich mala pekne prehrdzavené.
-
- Příspěvky: 101
- Registrován: 19 dub 2011, 16:30
Re: Opel Insignia - závady a rady
Zajtra by mala byť Insignia hotová, takže menia, na moje upozornenie, kotúče, bubny atď.
Uvidíme, čo za zázrak SW tam dajú. Nervozita by sa dala u mňa krájať.
Uvidíme, čo za zázrak SW tam dajú. Nervozita by sa dala u mňa krájať.
Re: Opel Insignia - závady a rady
Na doplnění pro ty, co by mohli mít podobný problém. Tak to byl pravý homokineťák... ve 23 tisících....HonzaA píše:Ne, při neutrálu a přidávání plynu nic. Jenom při pohybu auta a záběru motoru. A teď, v těchto mrazech, to vrže jak stará ... Vyšlápnutí spojky a vlastně tak přerušení zátahu motoru, při brzdění motorem v té konkrétní chvíli přerušení tahu apod.
Re: Opel Insignia - závady a rady
a JE TU OPĚT HOMOKYNEŤÁK.
Insignie, nejhorší vůz který jsme vyrobili !
Insignie, nejhorší vůz který jsme vyrobili !
Re: Opel Insignia - závady a rady
A další problém... v 27 tis zvlněné přední kotouče... dle diagnostiky 11%. Nechápu. Na Vectře C výměna po 170 tis, na Corse B jsem do 120 tis, než jsem ji prodal, nic neřešil. A smutné je, že výrobce to sice ví, ale záruku na tento díl neuznává...
Re: Opel Insignia - závady a rady
Ahojky,
výrobce uznává jak kde a jak komu. Bohužel
To je problém hlavně českého importu.
Kup si jiné auto a ušetříš si nervy. Většina lidí co tu přispívali pravidelně jako já to už udělali.
výrobce uznává jak kde a jak komu. Bohužel
To je problém hlavně českého importu.
Kup si jiné auto a ušetříš si nervy. Většina lidí co tu přispívali pravidelně jako já to už udělali.
Re: Opel Insignia - závady a rady
Ahoj.
Mám dotaz na chování motoru... občas se mi stane, když má auto studený motor, tak po rozjetí a přeřazení na 2 či 3, auto cuká.
Děje se to kolem 1600 - 1800 otáček. Je to hodně nepravidelné, takže měsíc nic, pak ano, pak zase nic.
Po ujetí 1km se to už nestává.
Nesetkal jste se tím někdo? Nemůže to být tím, že se to stane v situaci, když ubírám plyn a studený motor to nevezme a "škytne"?
Díky za info.
EDIT: asi to bude kvůli regeneraci filtru pevných částic
http://www.auto.cz/dieselova-pro-proti- ... stic-66797
pač škubání pociťuji jen když jedu po městě do kopce, chvíli po startu studeného motoru
Mám dotaz na chování motoru... občas se mi stane, když má auto studený motor, tak po rozjetí a přeřazení na 2 či 3, auto cuká.
Děje se to kolem 1600 - 1800 otáček. Je to hodně nepravidelné, takže měsíc nic, pak ano, pak zase nic.
Po ujetí 1km se to už nestává.
Nesetkal jste se tím někdo? Nemůže to být tím, že se to stane v situaci, když ubírám plyn a studený motor to nevezme a "škytne"?
Díky za info.
EDIT: asi to bude kvůli regeneraci filtru pevných částic
http://www.auto.cz/dieselova-pro-proti- ... stic-66797
pač škubání pociťuji jen když jedu po městě do kopce, chvíli po startu studeného motoru
Opel Insignia 2.0CDTI 118kw @ 185Hp - 3800rpm / 420Nm - 2700rpm