Spolehlivost, zkusenosti se servisem
Moderátor: Moderátoři
Re: Spolehlivost, zkusenosti se servisem
možná taky problém s turbem, přečti si recenzi o řádek výše na moje.auto.cz ... nedivil bych se, po svých zkušenostech. A pokud to bude turbo, ocenil bych příspěvek od tebe v diskusi na moje.auto.cz jak je ten odkaz výše, abych byl v obraze
- Reklama
Re: Spolehlivost, zkusenosti se servisem
Určitě dám vědět.Díval jsem na tvoji recenzi-je trošku rozdíl v našich autech.Mám diesel,ale nicméně sdělím své zažítky,jakmile bude něco nového.petr81h píše:možná taky problém s turbem, přečti si recenzi o řádek výše na moje.auto.cz ... nedivil bych se, po svých zkušenostech. A pokud to bude turbo, ocenil bych příspěvek od tebe v diskusi na moje.auto.cz jak je ten odkaz výše, abych byl v obraze
Re: Spolehlivost, zkusenosti se servisem
A jo, vidis, ani jsem nepostrehl ten diesel ... i kdyz treba i takovy novy diesel BIturbo muze znamenat BInaloz problemu ... snad s tebou budou jednat lip, nez je popsane v te recenci.Luba píše:Určitě dám vědět.Díval jsem na tvoji recenzi-je trošku rozdíl v našich autech.Mám diesel,ale nicméně sdělím své zažítky,jakmile bude něco nového.petr81h píše:možná taky problém s turbem, přečti si recenzi o řádek výše na moje.auto.cz ... nedivil bych se, po svých zkušenostech. A pokud to bude turbo, ocenil bych příspěvek od tebe v diskusi na moje.auto.cz jak je ten odkaz výše, abych byl v obraze
- Fritol
- Příspěvky: 512
- Registrován: 25 lis 2008, 00:10
- Bydliště: Hradec Králové
- Kontaktovat uživatele:
Re: Spolehlivost, zkusenosti se servisem
hodně tam praskaj hadice od turba. pote to muze hlasit chybu ohledně vahy nebo snimače tlaku filtru pevnych častit... a nebo tam i docela odchazí solenoidní ventil plněni turba. to piše chybu ohledně plniciho tlaku.. ale muzes to mít co koliv. jen pišu co jsou takové nejčastější zavady.
ASTRA-G-2.0 -X20DTL,Hatchback 5dv.1998, ABS,4kotouč,vyhřívany el.zrcátka,centrál,origo lité kola,klima,el okna, dodělany Pal PC, modul zavíraní oken pomocí DO
Diagnostika:op-com v.1.39 (CZ) / Hradec Kralové a okolí
Diagnostika:op-com v.1.39 (CZ) / Hradec Kralové a okolí
Re: Spolehlivost, zkusenosti se servisem
Luba, tak čo s tým bolo?
Predpokladám nejaká prkokotina? Každé auto vždy píše "navštívte servis" a pre istotu programátori vymysleli taký systém že motor beží so zníženým výkonom aby ťa to nútilo do toho servisu ísť.
Kedysi som mal Passat a tam šiel motor len na voľnobeh s trochu zvýšenými otáčkami aby sa dalo ísť tak 50km/h.
Predpokladám nejaká prkokotina? Každé auto vždy píše "navštívte servis" a pre istotu programátori vymysleli taký systém že motor beží so zníženým výkonom aby ťa to nútilo do toho servisu ísť.
Kedysi som mal Passat a tam šiel motor len na voľnobeh s trochu zvýšenými otáčkami aby sa dalo ísť tak 50km/h.
Re: Spolehlivost, zkusenosti se servisem
No dobrá zpráva je,že auto jede. Moc tomu nerozumím.Bylo mně řečeno,že museli udělat regeneraci filtru pevných částič (prý přes počítač), kterou jsem musel zaplatit (1.025,- Kč). Přijde mi to docela zvláštní, protože jsem byl prodejcem upozorněn na nutnost hlídat ten filtr, a že musím každých cca 1.000 km jet s autem nějakou dobu tak, aby auto točilo minimálně 2000 otáček po dobu cca 10-20 minut. To samé je v manuálu. Zvláštní je, že jsem se v uplynulých týdnech pohyboval velmi často na dálnici, kde jsem ten režim v pohodě dodržoval, takže jsem byl v klidu. V ten den, kdy auto přestalo jet tak,jak má, jsem jel opět po dálnici cca 250 km. Dojel jsem do místa bydliště a bylo vše ok. Asi po hodině jsem jel na chatu a po cca 10 km přestalo auto fungovat jak má, počítač hlásil " brzy navštivte servis" a úplně ztratilo výkon. Žádná kontrolka nesvítila. Bavil jsem se s vedoucím techniků a ten mi řekl, že to co je popsáno v manuálu je nesmysl. Údajné "samočištění" filtru prý probíhá bez výstrahy a poznám to podle extrémně vysoké spotřeby a eventuelně kouřivostí.Nějak tomu nerozumím-nejsem technik. Takže uvítám vaše rady a nebo zkušenosti. Ale autíčko mám pořád rád.Pouze asi změním servis.
Re: Spolehlivost, zkusenosti se servisem
Ještě mě napadla jedna varianta. A to, že byl zahájen proces regenerace filtru v okamžiku, kdy jsem auto odstavil a tím jsem to přerušil.A tam se stala chyba.
Re: Spolehlivost, zkusenosti se servisem
Hoj.
Mě se stalo to samé.... před 14 dni za Štýrským Hradcem... hrozně lilo, přejel jsem nějakou díru na dálnici, auto se zhouplo a najednou svítí servis, bez ukázání na chybu. Výkon na 30%
Dojel jsem až do Zadaru, jo cca 490km, pač v tom dešti jet zpět ani nápad. Aspoň cesta byla většinou z kopce, jinak když kopec, tak max 60km/h.
V servisu filtr čistily 3x. Byl tak 150km od zničení...
Za náhodem předních kol jsou senzory otáček, filtru pevných částic a nějaká hadička mezi dvě chlazeníma. Chorvtasky neumím a anglicky části auta v motoru také ne..
Po nárazu o proud vody, prostě odešel senzor, filtr šel do kytek a bylo. Oprava 2100 kun, ale už ok.
Ale co se stalo tobě, bohužel kvůli posraným emisích (jeden tanker vyjede a auta v čr mají na rok vystaráno), je tam filtr pevných částic a ten se musí pořád zahřívat, protahovat otáčky.
Nejhorší možná věc mít takovéto auto na ježdění po městě
Mě se stalo to samé.... před 14 dni za Štýrským Hradcem... hrozně lilo, přejel jsem nějakou díru na dálnici, auto se zhouplo a najednou svítí servis, bez ukázání na chybu. Výkon na 30%
Dojel jsem až do Zadaru, jo cca 490km, pač v tom dešti jet zpět ani nápad. Aspoň cesta byla většinou z kopce, jinak když kopec, tak max 60km/h.
V servisu filtr čistily 3x. Byl tak 150km od zničení...
Za náhodem předních kol jsou senzory otáček, filtru pevných částic a nějaká hadička mezi dvě chlazeníma. Chorvtasky neumím a anglicky části auta v motoru také ne..
Po nárazu o proud vody, prostě odešel senzor, filtr šel do kytek a bylo. Oprava 2100 kun, ale už ok.
Ale co se stalo tobě, bohužel kvůli posraným emisích (jeden tanker vyjede a auta v čr mají na rok vystaráno), je tam filtr pevných částic a ten se musí pořád zahřívat, protahovat otáčky.
Nejhorší možná věc mít takovéto auto na ježdění po městě
Opel Insignia 2.0CDTI 118kw @ 185Hp - 3800rpm / 420Nm - 2700rpm
Re: Spolehlivost, zkusenosti se servisem
Mal som problémy s upchaným filtrom ešte na Vectre C 1.9DTH, samozrejme že deň pred dovolenkou.
V servise to precvakali podobne ako Lubovi - mne teda zadarmo. Trvalo to asi hodinku so všetkým. Odvtedy to auto jazdí štvrtý rok bez takýchto problémov, malo vtedy 180t, teraz 250t.
Na dotaz prečo? bola odpoveď že je tam zaznamenané, že čistenie niekoľkokrát bolo prerušené vypnutím motora.
Asi treba dávať pozor pri vypínaní motora či práve čistenie nebeží. Škoda že tam niekde nesvieti malá nenápadná kontrolka.
Insignia 2.0 v MY2009 mala práve chybu v sw na ktorú bola zvolávacia akcia. Problém sa prejavoval tak, že po vypnutí motora bežal neustále ventilátor a smrad spáleniny. Mne to preinštalovali v roku 2009 a odvtedy no problem až do 150t.
V servise to precvakali podobne ako Lubovi - mne teda zadarmo. Trvalo to asi hodinku so všetkým. Odvtedy to auto jazdí štvrtý rok bez takýchto problémov, malo vtedy 180t, teraz 250t.
Na dotaz prečo? bola odpoveď že je tam zaznamenané, že čistenie niekoľkokrát bolo prerušené vypnutím motora.
Asi treba dávať pozor pri vypínaní motora či práve čistenie nebeží. Škoda že tam niekde nesvieti malá nenápadná kontrolka.
Insignia 2.0 v MY2009 mala práve chybu v sw na ktorú bola zvolávacia akcia. Problém sa prejavoval tak, že po vypnutí motora bežal neustále ventilátor a smrad spáleniny. Mne to preinštalovali v roku 2009 a odvtedy no problem až do 150t.
Re: Spolehlivost, zkusenosti se servisem
Ahoj, muzu se zeptat, kde jezdis na servis? OVA a okoli, jestli mas nejaky tip treba na dobry neautorizovany, dikyLuba píše:Ještě mě napadla jedna varianta. A to, že byl zahájen proces regenerace filtru v okamžiku, kdy jsem auto odstavil a tím jsem to přerušil.A tam se stala chyba.