Opel Insignia - závady a rady

Návody, opravy, rady, tipy

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět
Sunman
Příspěvky: 1337
Registrován: 22 čer 2011, 23:06

Re: Opel Insignia - závady a rady

Příspěvek od Sunman »

Ano, všimol som si podobne, občas, cca 5 minut.
Snažím sa ale vždy prvé kilometre jazdiť tak, aby motor nešiel pod 2000 ot/min a tam problém nie je. Viem že všetci sa snažia jazdiť pod 1200 ot/min :mrgreen: dokonca to niektorí odborníci vrele doporučujú (viď maník zo škodovky) ale mne je to proti srsti.
Tzn. podržím to cez 2000 ot/min prvých pár minút a potom to ide aj na tých 1200 bez problémov.

Inak som s druhou Insigniou práve prešiel cez 60t, zatiaľ teda až na túto drobnosť bez problémov.
Dovolenka ca 4000km cesty-necesty, Alpy aj horúčavy 42°C na diaľnici absolútne OK. Spotreba počas dovolenky 6,6 ale pneu nafičané na ECO.
Reklama
 

izerS18
Příspěvky: 91
Registrován: 26 zář 2011, 16:11
Bydliště: Praha 4

Re: Opel Insignia - závady a rady

Příspěvek od izerS18 »

Začal jsem také jezdit na vyšší otáčky.
No já cesta Jihlava - Zadar, 820km, spotřeba 5.4l/100km. Celou cestu 130 - 145 km, 50km v Rakousku 90 kvůli bouřce.
Zpět spotřeba 5,8l... a furt 140.
Ale dle plnění nádrže, mi to vychází na 6,1l/100km.
Gumy na 2,5... 4 lidi + total narvaný kufr
Opel Insignia 2.0CDTI 118kw @ 185Hp - 3800rpm / 420Nm - 2700rpm
Sunman
Příspěvky: 1337
Registrován: 22 čer 2011, 23:06

Re: Opel Insignia - závady a rady

Příspěvek od Sunman »

Izer, máš tam stále chip?

znova nad ním rozmýšľam - aj keď po celej ceste mi s prasáckými pokutami 160k bohate stačilo - tentoraz ako o ochrane pred ficovou konskou daňou. Potom by som registráciu ďalšieho auta mal s nízkym výkonom bez konskej dane a dodatočne načipované na "normálne" auto.
izerS18
Příspěvky: 91
Registrován: 26 zář 2011, 16:11
Bydliště: Praha 4

Re: Opel Insignia - závady a rady

Příspěvek od izerS18 »

Nemám, jak odešel senzor filtru pevných částic, tak mi v Chorvatsku dali nový SW.
Na chip se chystám v srpnu. Najel jsem s ním 8tis a pohoda. Teď musím auto občas zbytečně více honit, aby se hlo, jak jsem byl zvyklí :)
Opel Insignia 2.0CDTI 118kw @ 185Hp - 3800rpm / 420Nm - 2700rpm
izerS18
Příspěvky: 91
Registrován: 26 zář 2011, 16:11
Bydliště: Praha 4

Re: Opel Insignia - závady a rady

Příspěvek od izerS18 »

Ahoj.
Asi jen hloupý dotaz, ale co kdyby... jak se teď ochladilo, tak než se auto zahřeje, tak jsou slyšet takové vrzavé zvuky asi od převodovky (mi to tak přijde, že je to převodovka, pač to jde o řadící páky)
Je to vrzání, když uberu plyn, přidám plyn, dám jinou rychlost... občas si říkám, že se chce auto rozzlomit :D Je to v momentě, jak se mění prostě pohyb a jak kdyby někdo něco na něco naráželo-roztahovalo se...

+ jde třeba po 2 dnech stání venku docela špatně zařadit 1. Jakmile ujedu 1-2km a jsou křižovatky, tak už je to ok.

Tak jestli mám něco řešit nebo ne... Díky
Opel Insignia 2.0CDTI 118kw @ 185Hp - 3800rpm / 420Nm - 2700rpm
Sunman
Příspěvky: 1337
Registrován: 22 čer 2011, 23:06

Re: Opel Insignia - závady a rady

Příspěvek od Sunman »

Vrzavé zvuky u Insignie na studenom aute - tak ako píšeš prvé tri križovatky - občas počujem ale od pravého predného kolesa. Keď na 1 prudko pridám plyn a uberem pri poskočení auta vpred/vzad zavrže. Ale to je zrejme niečo iné, radenie je OK, u páky to nie je počuť.
Nechávam to na 90t kontrolu. Mám 86t tak to bude niekde pred vianoce.

S prevodovkou som mal problém len na prvej Astre v 1996, kde mi vytiekol olej cez prasknuté tesnenie a pridrela sa.
Na Vectrách C 2x150t, 1x270t, Insignia 150t + 86t nikdy. Radenie naopak veľmi príjemné.
izerS18
Příspěvky: 91
Registrován: 26 zář 2011, 16:11
Bydliště: Praha 4

Re: Opel Insignia - závady a rady

Příspěvek od izerS18 »

Já mám 84 300km. Známej, co dělá pro Opla říkal, že to zatuhnutí bude olej a půjde na výměnu. Ohledně vrzání říkal něco o dotažení nějakých lamel. V pondělí budu chytřejší ;)
EDIT: tak vše ok, jen moje slyšiny a namrzlé auto :oops:
Opel Insignia 2.0CDTI 118kw @ 185Hp - 3800rpm / 420Nm - 2700rpm
fandic
Příspěvky: 1
Registrován: 22 bře 2013, 11:18

Re: Opel Insignia - závady a rady

Příspěvek od fandic »

Ahoj - jen k tomu chipu. Nechal jsem si nahrat SW chip u autochip.eu a poprve jsme ujel 700 km než mě auto nechalo stat (odešel podle Opelu senzor tlaku před filtrem, kde mi přehráli i jako součást SW). Po dlouhych debatách, o tom jestli mi uznají reklamaci když SW už je přehraný zpět na originál mi SW nahráli zpět a to jsem ujel víc...850 KM a auto opet spadlo do nouzového režimu s 40% výkounu. V Opleu opět dlouhé debaty o tom, jak musí vyměnit DFP jsem je ukecal k 3x vypálení a poté opět originál SW....suma sumárum. 6500 v haji, 4 dny na cestách (Praha - ČB) dohady ,telefonáty, servisy, 1500 za čidlo při první návštěvě Opelu...a nakonec jsem uznal ze tech 118 KW opravdu stačí :D
Eisy
Příspěvky: 483
Registrován: 20 srp 2012, 20:11

Re: Opel Insignia - závady a rady

Příspěvek od Eisy »

Ono toto je dost normane, ked clovek ide do servisu v zaruke a urcite to neplati len pre Opel.
Prve co zacnu robit je hladat dovod preco neuznat reklamaciu. Ked pridu nato ako ju neuznat oprava stoji nehorazne prachy, ked dovod nenajdu tak hladaju najlacnejsiu cesticku ako auto spojazdnit, uz nehladiac nato ze sa tam budes musiet po par KM zasa vratit a asi nie len raz, lebo ich pokus nevysiel ....
63apo
Příspěvky: 4
Registrován: 05 led 2014, 20:25

Re: Opel Insignia - závady a rady

Příspěvek od 63apo »

Ahoj zdravím všechny.Potřebuji radu na tři závady na jinak úžasném autě. Ventilace běží naplno ale čelní okno je stále zamlžené,do teď byla naprostá spokojenost.Pak mi netopí sedačka řidiče a počítač neukazuje dojezdové km. Rv 2010 2,0 tdi
Odpovědět

Zpět na „INSIGNIA – Jak na to“