Cukání v mírném tahu zapříčiněné EGR nebo jeho ovládáním

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět
LEITZ
Příspěvky: 21
Registrován: 19 črc 2013, 10:19

Cukání v mírném tahu zapříčiněné EGR nebo jeho ovládáním

Příspěvek od LEITZ »

Mám docela zajímavou obtíž. Z ničeho nic začal motor Z19DTH v režimu malého tahu v otáčkách okolo 2.000 cukat a EGR vydával slyšitelné rány. S tím souvisí u zvýšené zanášení DPF odhalené pomocí monitorovacího zařízení. EGR jsem vyměnil za nový, ale cukání a rány pokračují. Pak mi někdo údajně nakoukl do řídící jednotk motoru a bylo po cukání a klepání, ale zanášení DPF pokračovalo. Řeším to tak, že jsem EGR odpojil od el.vedední a je klid od všeho, tedy od cukání a zanášení DPF. Najezdil jsem tak už cca. 4.000km a je to v pohodě, jen svítí kontrolka emisí. V čem je však problém, za určitý čas začne automatická převodovka řadit při vyšších otáčkách a neví zda má zařadit a nebo ne. Jak je vidět má odpojený EGR vazdu na řízení převodovky. Co udělám, zas na 300km připojím EGR a vše se na čas uklidní. Ale to bohužel není řešení a tak chci najít příčinu proč je zvýšená kouřivost se zapojeným EGR i když je nový a těsný a proč to cukalo.
Pokud bude mít někdo nějaý poznatek k tomuto tématu budu rád.
Reklama
 

Odpovědět

Zpět na „Vectra C + Signum“