Mám docela zajímavou obtíž. Z ničeho nic začal motor Z19DTH v režimu malého tahu v otáčkách okolo 2.000 cukat a EGR vydával slyšitelné rány. S tím souvisí u zvýšené zanášení DPF odhalené pomocí monitorovacího zařízení. EGR jsem vyměnil za nový, ale cukání a rány pokračují. Pak mi někdo údajně nakoukl do řídící jednotk motoru a bylo po cukání a klepání, ale zanášení DPF pokračovalo. Řeším to tak, že jsem EGR odpojil od el.vedední a je klid od všeho, tedy od cukání a zanášení DPF. Najezdil jsem tak už cca. 4.000km a je to v pohodě, jen svítí kontrolka emisí. V čem je však problém, za určitý čas začne automatická převodovka řadit při vyšších otáčkách a neví zda má zařadit a nebo ne. Jak je vidět má odpojený EGR vazdu na řízení převodovky. Co udělám, zas na 300km připojím EGR a vše se na čas uklidní. Ale to bohužel není řešení a tak chci najít příčinu proč je zvýšená kouřivost se zapojeným EGR i když je nový a těsný a proč to cukalo.
Pokud bude mít někdo nějaý poznatek k tomuto tématu budu rád.
Cukání v mírném tahu zapříčiněné EGR nebo jeho ovládáním
Moderátor: Moderátoři
- Reklama
Přejít na
- Opel diskuse dle modelů
- ↳ Kupujeme Oplíka
- ↳ Adam
- ↳ Agila
- ↳ Ampera
- ↳ Antara
- ↳ Ascona
- ↳ Astra
- ↳ Astra F
- ↳ Astra G
- ↳ Astra H
- ↳ Astra H - Kupujeme Astru H
- ↳ Astra H - Motory
- ↳ Astra H - Podvozek
- ↳ Astra H - Kola + pneu
- ↳ Astra H - Interiér a exteriér
- ↳ Astra H - Elektroinstalace
- ↳ Astra H - Autohifi a navigace
- ↳ Astra H - Tuning & Styling
- ↳ Astra H - Download
- ↳ Astra H - Technická sekce
- ↳ Astra H - Návody
- ↳ Astra H - Auta členů a recenze
- ↳ Astra J
- ↳ Kupujeme Astru J
- ↳ Astra J - Auta členů a recenze
- ↳ Astra J - Motory
- ↳ Astra J - Podvozek a řízení
- ↳ Astra J - Kola a pneu
- ↳ Astra J - Autorádia + navigace + elektronika
- ↳ Astra J - Tuning a styling
- ↳ Astra J - Interiér a exteriér
- ↳ Astra J - Jak na to
- ↳ Astra J - Pokec
- ↳ Astra J - Garanční prohlídky, servis
- ↳ Astra J - Download
- ↳ Astra K
- ↳ Kupujeme Astru K
- ↳ Astra K - Auta členů a RECENZE
- ↳ Astra K - Motory
- ↳ Astra K – Podvozek a řízení
- ↳ Astra K - Kola a pneu
- ↳ Astra K - Autorádia + navigace + elektronika
- ↳ Astra K - Tuning a styling
- ↳ Astra K - Interiér a exteriér
- ↳ Astra K - Jak na to
- ↳ Astra K - Pokec
- ↳ Astra K - Garanční prohlídky + svolávací akce + servis + servisy
- ↳ Astra L
- ↳ Calibra
- ↳ Cascada
- ↳ Corsa
- ↳ Corsa A
- ↳ Corsa B
- ↳ Corsa C
- ↳ Corsa D
- ↳ Corsa E
- ↳ Corsa F
- ↳ Crossland X
- ↳ Frontera
- ↳ Grandland X
- ↳ Insignia
- ↳ Kupujeme Insignii
- ↳ INSIGNIA – Auta členů a RECENZE
- ↳ INSIGNIA – Motory
- ↳ Benzín
- ↳ Diesel
- ↳ INSIGNIA – Podvozek a řízení
- ↳ INSIGNIA – Kola a pneu
- ↳ INSIGNIA – Autorádia + navigace + elektronika
- ↳ INSIGNIA – Tuning a styling
- ↳ INSIGNIA – Interiér a exteriér
- ↳ INSIGNIA – Jak na to
- ↳ INSIGNIA – Pokec
- ↳ INSIGNIA – Garanční prohlídky + svolávací akce + servis + servisy
- ↳ Kadett
- ↳ Karl
- ↳ Meriva
- ↳ Mokka
- ↳ Mokka X
- ↳ Movano
- ↳ Omega
- ↳ Senator
- ↳ Sintra
- ↳ Tigra
- ↳ Vectra + Signum
- ↳ Vectra A
- ↳ Vectra B
- ↳ Vectra C + Signum
- ↳ Kupujeme VECTRU C + SIGNUM
- ↳ VECTRA C – Auta členů a RECENZE
- ↳ VECTRA C – Motory
- ↳ Benzín
- ↳ Diesel
- ↳ VECTRA C – Podvozek a řízení
- ↳ VECTRA C – Kola a pneu
- ↳ VECTRA C – Autorádia + navigace + elektronika
- ↳ VECTRA C – Tuning a styling
- ↳ VECTRA C – Interiér a exteriér
- ↳ VECTRA C – Jak na to
- ↳ VECTRA C - Pokec
- ↳ VECTRA C – Garanční prohlídky + svolávací akce + servis + servisy
- ↳ Vivaro
- ↳ Zafira
- ↳ Zafira A
- ↳ Zafira B
- ↳ Zafira Tourer
- ↳ Ostatni Opel modely
- Všeobecný pokec
- ↳ Vaše auta / Club cars
- ↳ Auto-hifi
- ↳ Pokec
- ↳ Fotky & Videa
- ↳ Srazy
- ↳ Tuning
- ↳ Odkazy
- ↳ Technická Sekce
- ↳ Download
- Inzerce
- ↳ Prodám
- ↳ Auta
- ↳ Disky, pneu
- ↳ Náhradní díly
- ↳ Ostatní
- ↳ Koupím
- ↳ Vyměním
- ↳ Uzavřené obchody
- ↳ Firemní inzerce
- English Corner
- ↳ English Corner
- Od nás pro Vás
- ↳ Od nás pro Vás