Opel Insignia - závady a rady
Moderátor: Moderátoři
Re: Opel Insignia - závady a rady
Ano, pochopil a nehněvám se. A proto taky k výměnám oleje přistupuju podle svého.
P.S. V servisní knížce ke své Omče mám také uveden interval výměny oleje 30t.km, ale můj kamarád-mekánik (známe se přes třicet let) je taky stará škola.
P.S. V servisní knížce ke své Omče mám také uveden interval výměny oleje 30t.km, ale můj kamarád-mekánik (známe se přes třicet let) je taky stará škola.
W124 E320 R6 Coupé 1994
- Reklama
Re: Opel Insignia - závady a rady
Objevil jsem náhodou toto: http://auto.idnes.cz/vymena-oleje-propl ... tomoto_fdv, ale znovu, už naposled, opakuju, ať si každý slepě věří, čemu a komu chce a dělá výměny, jak se mu zlíbí, moje auta to nejsou...
W124 E320 R6 Coupé 1994
Re: Opel Insignia - závady a rady
Hezký článek.
Niekedy na žigulíku sme tiež robili preplach. Menil som po 10000km, pretože na rozdiel od škodovky už mal plnoprietokový filter.
Sused, ešte staršia škola než sme my všetci dohromady vždy v zábehu dával do benzínu (vtedy moc dízlov nebehalo) ricínový olej, pretože tvrdil že motor sa musí mazať v zábehu aj zvrchu. Keď si jeho dcéra kúpila prvú Fabiu a odmietla ricínový olej tak sa pohádali, že spolu niekoľko týždňov nerozprávali.
malá poznámka k tomu článku: pan tam konštatuje, že k degradácii oleja prispievajú hlavne downsize pokusy konštruktérov a primiešavanie bordelu do nafty. V USA stále automobilky preto zostávajú u klasických intervalov výmeny.
v USA o downsizingu ešte nikto nepočul a dízle tam tiež používajú možno tak europania. Keby si si kúpil naftu a motor menší ako 3L susedia by mali o teba obavu, či si neprišiel o prácu..
ja osobne by som sa bál práve hlavne tých "uvoľnených" častíc v motore, ktoré sa majú vypláchnuť aby mi práve neucpali mazacie kanáliky v motore.
Inak pred asi 2-3-mi rokmi boli v nejakej reportáži na STV dvaja maníci tiež z nejakého výskumného ústavu (fakt si nepamätám odkiaľ). Tí tvrdili, že výmena oleja po 30000km je preto, aby neskrachovali servisy a predajcovia mazív a olejov. Jazdili bez výmeny oleja niekoľko stotisíc km - tak to tvrdili - a ukazovali testy mazacích schopností oleja odobraného z týchto áut v porovnaní s novým olejom...
skoro žiaden rozdiel. hm.
Niekedy na žigulíku sme tiež robili preplach. Menil som po 10000km, pretože na rozdiel od škodovky už mal plnoprietokový filter.
Sused, ešte staršia škola než sme my všetci dohromady vždy v zábehu dával do benzínu (vtedy moc dízlov nebehalo) ricínový olej, pretože tvrdil že motor sa musí mazať v zábehu aj zvrchu. Keď si jeho dcéra kúpila prvú Fabiu a odmietla ricínový olej tak sa pohádali, že spolu niekoľko týždňov nerozprávali.
malá poznámka k tomu článku: pan tam konštatuje, že k degradácii oleja prispievajú hlavne downsize pokusy konštruktérov a primiešavanie bordelu do nafty. V USA stále automobilky preto zostávajú u klasických intervalov výmeny.
v USA o downsizingu ešte nikto nepočul a dízle tam tiež používajú možno tak europania. Keby si si kúpil naftu a motor menší ako 3L susedia by mali o teba obavu, či si neprišiel o prácu..
ja osobne by som sa bál práve hlavne tých "uvoľnených" častíc v motore, ktoré sa majú vypláchnuť aby mi práve neucpali mazacie kanáliky v motore.
Inak pred asi 2-3-mi rokmi boli v nejakej reportáži na STV dvaja maníci tiež z nejakého výskumného ústavu (fakt si nepamätám odkiaľ). Tí tvrdili, že výmena oleja po 30000km je preto, aby neskrachovali servisy a predajcovia mazív a olejov. Jazdili bez výmeny oleja niekoľko stotisíc km - tak to tvrdili - a ukazovali testy mazacích schopností oleja odobraného z týchto áut v porovnaní s novým olejom...
skoro žiaden rozdiel. hm.
Re: Opel Insignia - závady a rady
Zdravim,
Mám takový problémek u mé Insignie ST s elektrickým otevíráním dveří kufru.Když mi auto déle stojí, třeba přes noc a chci otevřít dveře kufru, tak to jakoby tlačí ale dveře se nezvednou, nebo zvednou jen trošku a hned se zase zavřou. Když to zkusím po druhé, vše šlape jak má.
Přijde mi, jako by to ztratilo tlak a tím prvním otevřením se to natlakuje a pak už se to otevírá normálně. Nevíte čím by to mohlo být?
Děkuji za jakékoliv info
Mám takový problémek u mé Insignie ST s elektrickým otevíráním dveří kufru.Když mi auto déle stojí, třeba přes noc a chci otevřít dveře kufru, tak to jakoby tlačí ale dveře se nezvednou, nebo zvednou jen trošku a hned se zase zavřou. Když to zkusím po druhé, vše šlape jak má.
Přijde mi, jako by to ztratilo tlak a tím prvním otevřením se to natlakuje a pak už se to otevírá normálně. Nevíte čím by to mohlo být?
Děkuji za jakékoliv info
Opel Insignia Sports Tourer 2.0CDTi 96kw(A20DT)
Re: Opel Insignia - závady a rady
Jestli se nepletu, tož o tlaku ve smyslu hydraulickém a tedy jeho ztrátě či poklesu nemůže být řeč, žádný takový tam není, je to jen elektrika. Tedy u VeCe tomu tak je, u Insignie právě přesně nevím...
W124 E320 R6 Coupé 1994
Re: Opel Insignia - závady a rady
Insignia má na pravej strane vzperu elektrohydraulicku,lavá je plynokvapalinová-pomocná,bez elektrického ovládania.
Re: Opel Insignia - závady a rady
No a je tedy možný to co jsem psal? Že by to při delším stání ztrácelo ten tlak?
Opel Insignia Sports Tourer 2.0CDTi 96kw(A20DT)
Opel Insignia - závady a rady
Tam bola aj zvolavacka na vzperu.