Toz se taky hlasim, sports tourer 1.6 turbo, 200 koniku, matrix led apod srandicky...Zatim nalitano par stovek, ale pujde to nahoru
Jinak srovnavam se starsima astrama (jina galaxy) a vectrou combi (starsi mega kara) a insignie taky combi. Displej paradni, veliky (8 palcu), zatim jsem nerozchodil android auto a promitani s tim spojeny (dnes jsem zkousel mobil a nic, zitra chci testnout flash disk), dodany manual je v tomto ohledu tezce nedostatecny a chybeji zasadni informace. Oproti insignii pro me nepochopitelne slozite ukladani oblibenych mist v navigaci - v Navi 900 intelliLink je to nejakym zpusobem snad zprovazany s telefonnim seznamem, no user friendly to rozhodne neni. Taktez import starych cilu do nove navigace neuspesny
Budu se snazit se s tim poprat, doufam a verim ze to rozchodim, vypada to zajimave. Prijemne prekvapeni prinasi novy displej mezi budiky u volantu. Pomoci tlacitek na volantu se da
ovladat vetsina fci dotykace, parada (dokonce to napr. zobrazuje fotky prirazene ke kontaktum v telefonu kdyz volate). Pripojeni tel k autu pohoda,a oproti predchozimu veliky rozdil v rychlosti pripojeni a moznosti prace s telefonem. Hudba, radio apod vicemene stejne..Je tam par ekoblbosticek fci, jako jak jedete, zda "ekologicky" ci ne, no asi EU. Nicmene varovani pred kolizi se mi jevi jako uzitecna fce, i kdyz princip cinnosti se mi zatim jevi jako nahodny, ne tak jak popisuje manual, ale kdyz uz to na vas houkne, clovek reaguje. To stejne plati o hlidani jizdnich pruhu, obcas je to spis opruz, citite tlak na volantu, ale treba kdyz cucite na peknou babu, clovek je aspon trosku hlidanej
Je videt, ze elektronika usla kus cesty a musim uznat, ze astra je doopravdy vybavena luxusne. Nicmene na interieru a jistych plastovych dilech je videt ze to proste je astra, licovani nekterych plechu mi pripadne jako vtip, jeste se na to poptam u dodavatele. Ale to je spis kdyz to clovek doopravdy obchazi a cuci na kazdy detail, jinak je to auto moc pekny.
Predtim jsem mel az na jedno samej diesel, ted benal a to je krasa...ticho pro me neuveritelny, do takovych 2.5 tisicu skoro clovek nevi, ze tam neco bezi..U me naprosty nadseni..Zatim mazla setrim, nechci to zezacatku prehnat a zatim motor davam tak do 4 tisic pri predjizdeni. Ale uz se dost tesim, az mu budu moci troska slapnout na krk. Oproti predchozim modelum je ale mensi nadrz, sice pekny ze clovek tankuje za cca litr, ale zas tankuju cca 2x casteji nez s predchozim autem. LED svetla mely byt bomba tresnicka, no bohuzel, pokud jste meli tzv. automaticke dalkove svetla, tak tohle funguje stejne. LED sviti pouze jako dalkova a jsou rizena kamerou a pocitacem. Zatacky a blizko jedouci auta v pohode, reakce svetel je bezproblemova. Na dlouhe rovince ovsem pred sebou vidim auto (jak protismer tak jedouci predemnou) a kamera je bez sanci. Takze si pali dalkovy dal a borci na me blikaji. Auto jedouci predemnou taktez nezaregistruje, kamarad co takto jel mi pak rikal, ze svitim sice moc pekne, ale primo mu do oci
Takze stary zlaty nataceci xenony, na zatacky proste lepsi. No proste z toho mam rozporuplne pocity. No koncim, pisu pomalu taky manual.